Babyklinikken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2012

Lise

tarkoflen skriver:

Hi hi som du kan læse, ligger det mig meget på sinde og jeg ville så meget ønske, at jeg selv kunne hjælpe!

Fedt du springer ud i det, og en samtale betyder jo ikke, at det er endeligt afgjort at du skal det

Tænk engang et ønske man kan opfylde for flere andre par! Min veninde hjalp 3 par ved en ægudtagning!

Jeg har tænkt over det flere gange før, men stået af ved tanken om hormonbehandlingen. Men jeg tror også at hvis jeg ikke når at gøre det (har kun to år til jeg bliver 35 år), så vil jeg fortryde det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2012

tarkoflen

Lise skriver:

Jeg har tænkt over det flere gange før, men stået af ved tanken om hormonbehandlingen. Men jeg tror også at hvis jeg ikke når at gøre det (har kun to år til jeg bliver 35 år), så vil jeg fortryde det.

Altså jeg har overhovedet ikke reageret på hormonbehandlingen! Det er meget forskelligt hvordan man tager det, men jeg har fået rigtig mange hormoner og det ændrede ikke noget og du slipper for at skulle i kunstig overgangsalder inden, som kan være rigtig strid for nogle

Anmeld

5. december 2012

Wimmie

serinasmor skriver:

Jeg sad netop og gættede på det var dig, da jeg stortudende så programmet igår aftes

Hvor fint at I er stået frem med problemet og så håber jeg de behandler jer ordentligt

Det gør de bestemt - de har bare været SÅ søde hele vejen igennem - kom med barselsgave og det hele 

Anmeld

5. december 2012

Wimmie

tarkoflen skriver:

Fedt at der er så mange afsnit, så får man jo en del at se og ikke bare helt overfladisk!

Nemlig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.