FY FOR ***** (om dokumentaren adoption)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
Sildefisk skriver:

ja det var noget med at hun ikke måtte få noget (positivt) da hun skulle mærke hvor godt hun havde det hjemme hos dem !!! hvilke psykologen fra kommunen medgav!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2012

Sildefisk

bøllen skriver:

Armen hun var da frygtelig 

Hvad gik der galt ved bordet ? Syntes da hun sad så fint ( når man så bort fra hun så voldsomt skræmt ud )

og da de sad på sengen , pigens blik skreg jo nærmest efter et knus

ja det forstod jeg heller ikke (ved bordet) lavede hun noget med munden?

Ja alt i hendes kropssprog skreg efter omsorg

Anmeld

26. november 2012

piadas

blomst84 skriver:

Magen til egoistiske og afstumpet kvindemenneske skal man lede lœnge efter !! stakkels stakkels pige... mit hjerte bløder  tœnk at blive bortadopteret for så at ende på børnehjem..... 

Sad og tænkte det samme!!

Anmeld

26. november 2012

bøllen

Sildefisk skriver:

ja det forstod jeg heller ikke (ved bordet) lavede hun noget med munden?

Ja alt i hendes kropssprog skreg efter omsorg

Jeg kunne simpelthen ikke få øje på det

ja det gjorden hun nemlig ...  Så synd 

Anmeld

26. november 2012

Sildefisk

blomst84 skriver:

Jeg ville i hvert fald ikke i psykoterapi hos dem  hun virkede meget dominerende og manglede stor forståelse for pigens psykiske tilstand.... hun følte det nœsten som om pigen gjorde det for at genere hende personligt? stakkels pige.....

Ja det er også min opfattelse. En kvinde der mangler viden om børns tilknytning i deres tidlige leveår og hvad mangel på samme kan medføre, noget viden om børn i sorg og generel empati og kærlighed

Anmeld

26. november 2012

Sildefisk

bøllen skriver:

Jeg kunne simpelthen ikke få øje på det

ja det gjorden hun nemlig ...  Så synd 

heller ikke jeg

Anmeld

26. november 2012

piadas

Har meget svært ved at se at det er synd for nogen andre end den stakkels lille pige  

mit hjerte bløder for hende.. Hun skulle aldrig være bortadopteret, tænk at de ikke undersøger så store børns psyke inden De sender dem i ny familie ..... 

Føj !  

få den stakkels pige hjem til sin sidste slægtning i dette land. Hendes lillebror ! 

Så må adoptiv forældrene bide i det sure æble, de valgte selv at dige ja til hende ! 

Ja, jeg tænker om de mon havde gjort det samme, hvis det havde været deres biologiske barn? Altså givet op og sendt hende til en anden familie...

Tænk at kalde sit eget barn en nitte!

Anmeld

26. november 2012

Faith

Sildefisk skriver:

ja, sad og måbede da hun bla sagde at pigen ikke måtte må positive oplevelser i sin aflastningsfamilie!! For helvede da også!!!!

De skulle skamme sig! At de overhovedet kan komme i tanke om at sende hende i aflastningsfamilie. Så skal den stakkels pige lige forholde sig til endnu en familie. Ikke så underligt at hun har tilknytningsproblemer med alle de mennesker hun skal forholde sig til

Anmeld

26. november 2012

Sildefisk

Problembarnet skriver:

ej men det er jo helt galt det der!

Fagproffessionelle personer der har som job at varetage børns tarv i kommune regi ( og tro mig de har mange sager, samarbejder af og til med dem, som pædagog) har dog aldrig selv (gudskelov) mødt sådanne typer

Anmeld

26. november 2012

Kay

piadas skriver:

Ja, jeg tænker om de mon havde gjort det samme, hvis det havde været deres biologiske barn?

Tænk at kalde sit eget barn en nitte!

ja hvis man skal følge den optik så alle os med kolik babyer eller hvor børnene ik sover... også trukket nitten? så må vi også hellere aflevere vores børn på børnehjem.... NOT

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.