FY FOR ***** (om dokumentaren adoption)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2012

Sildefisk

bøllen skriver:

Ganske forfærdeligt .... Har ingen ord. Usympatisk kvindemenneske. 

ja, sad og måbede da hun bla sagde at pigen ikke måtte må positive oplevelser i sin aflastningsfamilie!! For helvede da også!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2012

KTP86

Sildefisk skriver:

ja, sad og måbede da hun bla sagde at pigen ikke måtte må positive oplevelser i sin aflastningsfamilie!! For helvede da også!!!!

Sagde hun seriøst det  Kæft en 

Anmeld

26. november 2012

blomst84

Sildefisk skriver:

Ja det er så så langt ude ! De var vist selv psykoterapeuter, de må da vide bare en smule om tilknytning, sorg, krise?

Jeg ville i hvert fald ikke i psykoterapi hos dem  hun virkede meget dominerende og manglede stor forståelse for pigens psykiske tilstand.... hun følte det nœsten som om pigen gjorde det for at genere hende personligt? stakkels pige.....

Anmeld

26. november 2012

baby012

Har meget svært ved at se at det er synd for nogen andre end den stakkels lille pige  

mit hjerte bløder for hende.. Hun skulle aldrig være bortadopteret, tænk at de ikke undersøger så store børns psyke inden De sender dem i ny familie ..... 

Føj !  

få den stakkels pige hjem til sin sidste slægtning i dette land. Hendes lillebror ! 

Så må adoptiv forældrene bide i det sure æble, de valgte selv at dige ja til hende ! 

Anmeld

26. november 2012

Ellie79

Sildefisk skriver:

ja det er dybt dybt tragisk.
Jeg forstår heller ikke hvordan denne adoptivfamilie kan være fundet egnet?! Synes de virker meget egoistiske og ufortående overfor denne stakkels lille piges nye liv, hun jo ikke selv har VALGT men er blevet TVUNGET ind i

Ja synes slet ikke de var egnet til at takle det at få et barn der er 4 år og de følelsesmæssige reaktioner man må regne med der kommer når så stort et barn skal sige farvel til alt det hun kender og er tryg ved. Jeg synes især moren havde svært ved at finde sin rolle og kan sagtens se hun er dybt frustreret over den situation de er havnet i, men hvor ville jeg ønske hun havde mere medfølende over for den stakkels pige..

Kunne godt have tænkt mig at have set lidt mere til lillebror - der må også havde været en masse usagte følelser i ham, og især når han ser sin storesøster blive mere og mere ensom og pludselig er hun væk

Anmeld

26. november 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Ja, pigen havde fået sin egen lille køkkenhave - så næste gang hun kom kunne hun se hvor meget det var vokset - hun blev rasende over det!!  - For "det var jo ikke planen med aflastningsfamilien"

Anmeld

26. november 2012

bøllen

Sildefisk skriver:

Armen hun var da frygtelig 

Hvad gik der galt ved bordet ? Syntes da hun sad så fint ( når man så bort fra hun så voldsomt skræmt ud )

og da de sad på sengen , pigens blik skreg jo nærmest efter et knus

Anmeld

26. november 2012

Miss Church

KTP86 skriver:

Ja  Det måtte ikke være en positiv oplevelse for hende, at være i plejefamilien   

Nej hvor er det bare forfærdeligt. Stakkels pige  håber der er nogle som tager sig rigtig godt af hende og giver hende kærlighed. Ingen børn skulle opleve det, som hun har været igennem 

Anmeld

26. november 2012

KTP86

Ja, pigen havde fået sin egen lille køkkenhave - så næste gang hun kom kunne hun se hvor meget det var vokset - hun blev rasende over det!!

Hvis hun kan flippe ud over det,hvad tror i så ikke hun kunne flippe skråt over?  Det er en køkkenhave for fanden.. En køkkenhave! Kæft en kølig kvinde! Hvordan kunne hun blive godkendt? Pga hendes uddannelse? Pga hendes økonomi? Jeg forstår det ikke!

Anmeld

26. november 2012

Sildefisk

KTP86 skriver:

ja det var noget med at hun ikke måtte få noget (positivt) da hun skulle mærke hvor godt hun havde det hjemme hos dem !!! hvilke psykologen fra kommunen medgav!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.