Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
sidder bare her og får tårer i øjnene...
det plejer kun at ske på film, og så er sker det i virkeligheden næsten lige for øjnene af mig hvor er det smukt...
og ønsker jer al held og lykke i fremtiden
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Har besluttet mig for at komme med en update mere! ;-) Vi havde nogle rigtig dejlige dage sammen, og der var ikke rigtig nogle af os der ønskede at sige farvel da han tog tilbage til Sverige, så i stedet aftalte vi at jeg på torsdag tager til over til ham i Sverige :-) Vi har den sidste tid snakket sammen på skype hver aften og det har simpelthen været fantastisk! Jeg er 101% sikker på at jeg er faldet helt igennem og fuldstændigt for ham igen!
Har besluttet mig for at komme med en update mere! ;-)
Vi havde nogle rigtig dejlige dage sammen, og der var ikke rigtig nogle af os der ønskede at sige farvel da han tog tilbage til Sverige, så i stedet aftalte vi at jeg på torsdag tager til over til ham i Sverige :-)
Vi har den sidste tid snakket sammen på skype hver aften og det har simpelthen været fantastisk!
Jeg er 101% sikker på at jeg er faldet helt igennem og fuldstændigt for ham igen!
hvor er det dejligt for jer tillykke med det
Rockertand skriver: SPRING - prøv det og se, hvor det bærer hen - og husk en opdatering herinde, vi eeeelllsker kærlighedshistorier om gammel kærlighed, der blomstrer igen
SPRING - prøv det og se, hvor det bærer hen - og husk en opdatering herinde, vi eeeelllsker kærlighedshistorier om gammel kærlighed, der blomstrer igen
Åh ha ja......!
Lad det nu blive torsdag <3
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128