Min eks..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2012

M (:

Anonym skriver:

Det synes jeg også!! 

- min søster er så ikke helt så begejstret ... men nu var det også hende jeg sad hjemme ved og stortudede da han flyttede dengang 

Ja, men i er blevet ældre og klogere siden da. (:

- en lille solstrålehistorie:

Min moster var sammen med en mand i sine unge dage, hun blev planlagt gravid, men af forskellige årsager gik de fra hinanden inden barnets fødsel.

Hun fødte barnet, og blev gift med en anden mand, som hun var sammen med indtil barnet var 15-16 år.

Da barnet blev 18 år mødte min moster barnets far helt tilfældigt, og denne gang var de modne til hinanden. Nu er de gift, og har aldrig haft det bedre.. Barnet bliver snart 30 år.. (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2012

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Ja, men i er blevet ældre og klogere siden da. (:

- en lille solstrålehistorie:

Min moster var sammen med en mand i sine unge dage, hun blev planlagt gravid, men af forskellige årsager gik de fra hinanden inden barnets fødsel.

Hun fødte barnet, og blev gift med en anden mand, som hun var sammen med indtil barnet var 15-16 år.

Da barnet blev 18 år mødte min moster barnets far helt tilfældigt, og denne gang var de modne til hinanden. Nu er de gift, og har aldrig haft det bedre.. Barnet bliver snart 30 år.. (:

Ja meget - selvom jeg helt sikkert synes vi handlede rigtigt dengang, jeg var ikke parat til bare at droppe alt hvad jeg havde og flytte til Sverge pga. en fyr jeg var forelsket i, hvilken 20-årig er det 

Iiih hvor romantisk, men det må samtidig være lidt underligt for barnet 

Anmeld

27. november 2012

M (:

Anonym skriver:

Ja meget - selvom jeg helt sikkert synes vi handlede rigtigt dengang, jeg var ikke parat til bare at droppe alt hvad jeg havde og flytte til Sverge pga. en fyr jeg var forelsket i, hvilken 20-årig er det 

Iiih hvor romantisk, men det må samtidig være lidt underligt for barnet 

Nej, det er nok de færreste 20-årige, der er det..

Hm, han har taget det overraskende pænt (:

Anmeld

27. november 2012

Anonym trådstarter

Nej, det er nok de færreste 20-årige, der er det..

Hm, han har taget det overraskende pænt (:

iiih!!

Nu har han lige ringet og sagt at han nok først kommer ved halv 2 - 2 tiden fordi hans møde trækker lidt ud 

Anmeld

27. november 2012

Steph_Laurits

Anonym skriver:

Så er der lavet en update 

Ej hvor er det fedt!!

Mon ikke det kunne udvikle sig til mere med Jer - kunne nemt lyde sådan

Anmeld

27. november 2012

M (:

Anonym skriver:

iiih!!

Nu har han lige ringet og sagt at han nok først kommer ved halv 2 - 2 tiden fordi hans møde trækker lidt ud 

Øøøøøv MEN trods alt kommer han da stadig! 

Anmeld

27. november 2012

Steph_Laurits

Anonym skriver:

iiih!!

Amen han kommer jo - og det er jo ½-1 time senere.. Slå koldt vand i blodet - kunne forstå hvis han aflyste

Anmeld

27. november 2012

Steph_Laurits

Lige mine ord

Anmeld

27. november 2012

Anonym trådstarter

Og jeg er forberedt på at han kommer lidt senere i stedet for at han bare tænker "Jeg kan godt nå det alligevel" 

Anmeld

27. november 2012

Anonym trådstarter

StephanieJ skriver:

Ej hvor er det fedt!!

Mon ikke det kunne udvikle sig til mere med Jer - kunne nemt lyde sådan

Efter i går - og efter at have hørt hans stemme igen i dag ... så kan jeg vist kun sige at jeg hååååber det bliver til mere, selvom det nu er ret tidligt for mig .... er næsten lige gået fra børnenes far så 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.