Min eks..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.320 visninger
43 svar
0 synes godt om
26. november 2012

Anonym trådstarter

I dag da jeg logger på facebook har jeg fået en besked fra min ekskæreste, det er 7 år siden vi var sammen - og vi gik egentlig kun fra hinanden fordi han flyttede til sverige og jeg ikke havde lyst til at flytte med og langdistance-forholdet var ikke noget for nogen af os.

Nu skriver han så at det var svært at finde mig (har skiftet navn siden) men at han har prøvet på det længe fordi han ofte tænker på mig, han skriver også at han savner mig - og vigtigst af alt så spørger han om jeg har lyst til at mødes med ham i løbet af ugen fordi han er i Danmark lige nu!

Og et eller andet sted så har jeg jo, for jeg savner virkelig også ham, og det ville være rart at få kontakt igen - men jeg ved ikke rigtigt, for hvad nu hvis det ender med at vi igen falder for hinanden, er vi så klar til at jeg rykker teltpælene op og flytter til Sverige eller er han klar til at opgive alt derovre for at flytte til Danmark..

Jeg er single lige nu så det er ikke fordi jeg har en mand hvis følelser jeg skal tage hensyn til ... en ugghhh, jeg ved det virkelig ikke!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2012

1990h

Anonym skriver:

I dag da jeg logger på facebook har jeg fået en besked fra min ekskæreste, det er 7 år siden vi var sammen - og vi gik egentlig kun fra hinanden fordi han flyttede til sverige og jeg ikke havde lyst til at flytte med og langdistance-forholdet var ikke noget for nogen af os.

Nu skriver han så at det var svært at finde mig (har skiftet navn siden) men at han har prøvet på det længe fordi han ofte tænker på mig, han skriver også at han savner mig - og vigtigst af alt så spørger han om jeg har lyst til at mødes med ham i løbet af ugen fordi han er i Danmark lige nu!

Og et eller andet sted så har jeg jo, for jeg savner virkelig også ham, og det ville være rart at få kontakt igen - men jeg ved ikke rigtigt, for hvad nu hvis det ender med at vi igen falder for hinanden, er vi så klar til at jeg rykker teltpælene op og flytter til Sverige eller er han klar til at opgive alt derovre for at flytte til Danmark..

Jeg er single lige nu så det er ikke fordi jeg har en mand hvis følelser jeg skal tage hensyn til ... en ugghhh, jeg ved det virkelig ikke!

do it..spring ud i det og se hvor det fører hen..måske er der ikke noget mere andet end muligt venskab

Anmeld

26. november 2012

Sildefisk

1990h skriver:

do it..spring ud i det og se hvor det fører hen..måske er der ikke noget mere andet end muligt venskab

ja- hvorfor ikke?! Der er jo ingen der siger det behøver udvikle sig til ægteskab men derfor kan I jo godt ses og finde ud af hvor det fører jer hen

Anmeld

26. november 2012

Rockertand

Anonym skriver:

SPRING - prøv det og se, hvor det bærer hen - og husk en opdatering herinde, vi eeeelllsker kærlighedshistorier om gammel kærlighed, der blomstrer igen 

Anmeld

26. november 2012

AnneP

SPRING UD I DET!!!!!

Der må jo være en mening med det!

-tænk over det..... du er single og han har ledt efter dig!

Anmeld

26. november 2012

LBK

hvis du spørger mig..... AFSTED med dig :O)

Anmeld

26. november 2012

Anonym trådstarter

Vi har aftalt at mødes i aften til en film - og så evt. igen i morgen fordi vi er nødt til at spise på vores yndlings pizzaria, men jeg har ikke lige lyst til at spise pizza i dag 

Anmeld

26. november 2012

Anonym trådstarter

AnneP skriver:

SPRING UD I DET!!!!!

Der må jo være en mening med det!

-tænk over det..... du er single og han har ledt efter dig!

Jeg er enormt utålmodig lige nu, vi skal i biffen 21.15 - og der er bare så enormt lang tid til!! 

Anmeld

26. november 2012

Steph_Laurits

Uuuuh hvor er jeg spændt på en update

Anmeld

26. november 2012

Anonym trådstarter

StephanieJ skriver:

Uuuuh hvor er jeg spændt på en update

Jeg glæder mig bare til at se hvad jeg ender med at skrive - er så utålmodig lige nu så har lige skrevet til ham om ikke vi kan mødes lidt før for vi får jo ikke snakket ret meget i biffen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.