I dag da jeg logger på facebook har jeg fået en besked fra min ekskæreste, det er 7 år siden vi var sammen - og vi gik egentlig kun fra hinanden fordi han flyttede til sverige og jeg ikke havde lyst til at flytte med og langdistance-forholdet var ikke noget for nogen af os.
Nu skriver han så at det var svært at finde mig (har skiftet navn siden) men at han har prøvet på det længe fordi han ofte tænker på mig, han skriver også at han savner mig - og vigtigst af alt så spørger han om jeg har lyst til at mødes med ham i løbet af ugen fordi han er i Danmark lige nu!
Og et eller andet sted så har jeg jo, for jeg savner virkelig også ham, og det ville være rart at få kontakt igen - men jeg ved ikke rigtigt, for hvad nu hvis det ender med at vi igen falder for hinanden, er vi så klar til at jeg rykker teltpælene op og flytter til Sverige eller er han klar til at opgive alt derovre for at flytte til Danmark..
Jeg er single lige nu så det er ikke fordi jeg har en mand hvis følelser jeg skal tage hensyn til ... en ugghhh, jeg ved det virkelig ikke!
Anmeld