Min eks..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2012

Steph_Laurits

Anonym skriver:

Efter i går - og efter at have hørt hans stemme igen i dag ... så kan jeg vist kun sige at jeg hååååber det bliver til mere, selvom det nu er ret tidligt for mig .... er næsten lige gået fra børnenes far så 

Hvis det føles rigtigt, hvorfor så gøre det op i hvor længe man har været single!?

Lad da ikke kærligheden gå forbi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2012

Anonym trådstarter

StephanieJ skriver:

Hvis det føles rigtigt, hvorfor så gøre det op i hvor længe man har været single!?

Lad da ikke kærligheden gå forbi

Du har helt sikkert ret 

Anmeld

27. november 2012

Anonym trådstarter

mmhhhh, så fik vi lige brugt næsten 3 timer sammen og er lige hjemme og hvile fødderne lidt og finde ud af om jeg har en film der er værdig at se til vores pizza eller om vi skal suse forbi blockbuster inden 

Det går simpelthen bare så fantastisk - og jeg frygter virkelig søndag hvor han tager tilbage til Sverige .. for efter bare 2 dage sammen med ham er jeg allerede ved at falde helt igennem og fuldstændigt for ham ..  gad vide om jeg ender med at smutte til Sverige på visit 

Anmeld

27. november 2012

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

SPRING - prøv det og se, hvor det bærer hen - og husk en opdatering herinde, vi eeeelllsker kærlighedshistorier om gammel kærlighed, der blomstrer igen 

Har opdateret, fra både igår hvor vi var i biffen og i dag hvor vi har været inde i byen og tulle rundt 

Anmeld

27. november 2012

Rockertand

Anonym skriver:

Har opdateret, fra både igår hvor vi var i biffen og i dag hvor vi har været inde i byen og tulle rundt 

Wuuhuuu - det er spændende, hvad fremtiden bringer 

Anmeld

27. november 2012

Steph_Laurits

Anonym skriver:

mmhhhh, så fik vi lige brugt næsten 3 timer sammen og er lige hjemme og hvile fødderne lidt og finde ud af om jeg har en film der er værdig at se til vores pizza eller om vi skal suse forbi blockbuster inden 

Det går simpelthen bare så fantastisk - og jeg frygter virkelig søndag hvor han tager tilbage til Sverige .. for efter bare 2 dage sammen med ham er jeg allerede ved at falde helt igennem og fuldstændigt for ham ..  gad vide om jeg ender med at smutte til Sverige på visit 

Det tegner godt

Love is in the air

Anmeld

27. november 2012

Anonym trådstarter

StephanieJ skriver:

Det tegner godt

Love is in the air

Det tegner rigtig rigtig godt! 

- jeg ville da lyve hvis jeg sagde at vi ikke lige har lagt på sofaen og puttet de sidste par timer til forrest gump og en skål popcorn 

Anmeld

28. november 2012

Steph_Laurits

Anonym skriver:

Det tegner rigtig rigtig godt! 

- jeg ville da lyve hvis jeg sagde at vi ikke lige har lagt på sofaen og puttet de sidste par timer til forrest gump og en skål popcorn 

Hehe, hyggeligt :-)

Anmeld

8. december 2012

Anonym trådstarter

Har besluttet mig for at komme med en update mere! ;-)

Vi havde nogle rigtig dejlige dage sammen, og der var ikke rigtig nogle af os der ønskede at sige farvel da han tog tilbage til Sverige, så i stedet aftalte vi at jeg på torsdag tager til over til ham i Sverige :-)

Vi har den sidste tid snakket sammen på skype hver aften og det har simpelthen været fantastisk! 

Jeg er 101% sikker på at jeg er faldet helt igennem og fuldstændigt for ham igen! 

Anmeld

8. december 2012

TNBC

Anonym skriver:

Har besluttet mig for at komme med en update mere! ;-)

Vi havde nogle rigtig dejlige dage sammen, og der var ikke rigtig nogle af os der ønskede at sige farvel da han tog tilbage til Sverige, så i stedet aftalte vi at jeg på torsdag tager til over til ham i Sverige :-)

Vi har den sidste tid snakket sammen på skype hver aften og det har simpelthen været fantastisk! 

Jeg er 101% sikker på at jeg er faldet helt igennem og fuldstændigt for ham igen! 

hvor lyder det dejligt.. tillykke med kærligheden..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.