Min eks..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2012

AnneP

Anonym skriver:

Jeg er enormt utålmodig lige nu, vi skal i biffen 21.15 - og der er bare så enormt lang tid til!! 

ihhh hvor fedt!!!  for et fantastisk gensayn!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2012

Steph_Laurits

Anonym skriver:

Jeg glæder mig bare til at se hvad jeg ender med at skrive - er så utålmodig lige nu så har lige skrevet til ham om ikke vi kan mødes lidt før for vi får jo ikke snakket ret meget i biffen 

Er SÅ spændt

Håber I får en dejlig aften

Anmeld

26. november 2012

Anonym trådstarter

StephanieJ skriver:

Er SÅ spændt

Håber I får en dejlig aften

Det håber jeg også - update kommer nok i aften eller i morgen efter 16. 

Anmeld

26. november 2012

Steph_Laurits

Anonym skriver:

Det håber jeg også - update kommer nok i aften eller i morgen efter 16. 

Anmeld

27. november 2012

Anonym trådstarter

UPDATE;

Vi havde en super hyggelig aften i går, jeg havde helt glemt hvor meget han plejede at få mig til at grine - og i går var absolut ingen undtagelse!

Han er blevet så meget mere voksen end han var dengang, hvilket jo nok er meget normalt når han dengang kun var 21, han har derudover fået sig en datter som nu er 6 år - og er resultatet af et one night stand fra dengang han lige var flyttet til Sverige, han valgte at stå ved sit ansvar og har aldrig fortrudt det i så meget som et sekund! 

Og da han sagde det så tænkte jeg; HVORFOR GIK VI FRA HINANDEN!! HVORFOR ER DET IKKE DIG DER ER FAR FOR MINE BØRN! 

Anmeld

27. november 2012

Anonym trådstarter

StephanieJ skriver:

Så er der lavet en update 

Anmeld

27. november 2012

M (:

Anonym skriver:

UPDATE;

Vi havde en super hyggelig aften i går, jeg havde helt glemt hvor meget han plejede at få mig til at grine - og i går var absolut ingen undtagelse!

Han er blevet så meget mere voksen end han var dengang, hvilket jo nok er meget normalt når han dengang kun var 21, han har derudover fået sig en datter som nu er 6 år - og er resultatet af et one night stand fra dengang han lige var flyttet til Sverige, han valgte at stå ved sit ansvar og har aldrig fortrudt det i så meget som et sekund! 

Og da han sagde det så tænkte jeg; HVORFOR GIK VI FRA HINANDEN!! HVORFOR ER DET IKKE DIG DER ER FAR FOR MINE BØRN! 

Uuuuh, så skal i vel ses igen? 

Anmeld

27. november 2012

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Uuuuh, så skal i vel ses igen? 

Ja, omkring klokken et daffer vi et smut indtil byen og kigger på julegaver til hans datter og så skal vi også ind og have en pizza på vores yndlings pizzaria 

Det er ham der har bestemt det og jeg siger ikke nej tak til byens bedste pizza! 

Anmeld

27. november 2012

M (:

Anonym skriver:

Ja, omkring klokken et daffer vi et smut indtil byen og kigger på julegaver til hans datter og så skal vi også ind og have en pizza på vores yndlings pizzaria 

Det er ham der har bestemt det og jeg siger ikke nej tak til byens bedste pizza! 

Ih, hvor er det spændende!

Anmeld

27. november 2012

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Ih, hvor er det spændende!

Det synes jeg også!! 

- min søster er så ikke helt så begejstret ... men nu var det også hende jeg sad hjemme ved og stortudede da han flyttede dengang 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.