Anonym skriver:
Hehe. Det er jo også bare min lille forestilling om hvor perfekt det skal være 
Han ville simpelthen blive så glad! Vi snakkede om det i går aftes, han ringede her i morges og inden han lagde på, sagde han, husk lige at tænk over det med Hamburg, så er sikker på at han bliver sååå glad for mit valg 

Ja jeg ved det godt. Der er da også tit herhjemme hvor jeg ønskede at kæreste måske hellere ville bruge en aften på mig eller tænkte lidt anerledes - men de er drenge
Og jeg kan samtidig se hvor glad min kæreste bliver når jeg siger at selvfølgelig må han det (også selvom jeg egentligt helst ville sige: jamen bliv hos mig).
Men at vi så gør sådan og sætter vores egne behov til siden for hinanden, det tror jeg også gør at vi sætter pris på hinanden på en helt anden måde end hvis man altid sagde: nej, nej, nej, du skal bruge tid med mig, eller nu havde jeg liiiige osv.
Håber du gør din mand glad
Og det lyder det også til at du vil, det er en enestående mulighed og jeg syntes det ville være sejt hvis han fik lov til at tage afsted med gutterne. Og tænkt lige på at gutterne nok ville syntes du var en cool kæreste
hehe 
Anmeld