Manden vil til Tyskland nytårsaften - uden mig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Sagen er den, at min mand og jeg har holdt nytår sammen hvert år i 5 år nu. Nu har vi så fået en søn og til nytår er han 10 måneder. (Han skal bare tidligt i seng og den dag for ham, kunne være hvilken som helst dag) 

Mine forældre har sagt at de gerne ville tage ham, senere på aftenen, så vi kunne få lov til at gå i byen, som vi ikke har været i mange år. Nu spørger min mand mig så igår, om han må tage til HAMBURG! han er blevet inviteret med af en masse gutter og så kunne jeg være sammen med mine veninder. 

Men hvad med vores søn? så ser han slet ikke ham hele dagen. Jeg har lyst til at være sammen med vores søn nytårsaften og så smutte når han sover. 

Ville i give jeres mand lov, hvis det var dig der stod i den situation? 

Jeg ville give ham lov, jeg har faktisk allerede sagt til min kæreste at næste år (hvor vores lille ny er kommet til) at der skal han da bare have lov at gå ud og morer sig, jeg gider ikke feste og nu har vi også den bette så kan ikke se hvorfor at min kæreste ikke skulle have lov at have det sjovt nytårsaften - det er trods alt en stor aften og den forekommer kun én gang om året  

I mit hoved går nytårs aften ikke ud på at være sammen med familien - det er derfor vi har julen, ville blive meget skuffet hvis jeg blev valgt fra i julen da julen er hyggens/familiens tid og nytår er til for at feste det nye år ind.

Jeg holder nytår med min mor, og kan hører på begge vores familier og vores venner at det syntes det er vildt dejligt at vi har et forhold hvor vi ikke skal være afhængige af hinanden på den måde - og en tur til Hamburg nytåraften ville da være vildt fedt  Ville så meget lade ham tage af sted uden tøven.

Min kæreste ringer til mig nytåraften og siger hvor meget han savner mig og elsker mig alt imens jeg kan hører han griner og har en god aften - det er mere værd for mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2012

Eliza

Anonym skriver:

Ja, det kan jeg jo godt se  

Måske han bare skulle få lov, han ville blive så glad.. Men han får kun lov, hvis mine forældre vil tage den lille, for så vil jeg også ud. Gider ikke sidde alene med mine forældre hele aftenen 

Det lyder sku da som en go ide til den tid har jeg os en dreng på 10 måneder og Gud hvor ville jeg give Mit venstre knæ, for den mulighed 

Ellers kan du måske dele det op og spise med barn og forældre og veninder senere 

Rigtig godt nytår ihvertfald 

Anmeld

26. november 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Det var virkelig en god ide! Tror jeg vil fortælle ham, at hvis han rigtig gerne vil, så må han tage afsted, men så vil jeg også at han i fremtiden, overholder andre aftaler med min familie. (Han har ingen familie, måske derfor det kan være svært til tider) 

Tak for dit forslag 

Min kæreste har også til tider lidt svært ved, at vi i min familie er så sociale og ses rigtig meget, for det er han slet ikke vant til, og derfor synes han heller ikke, at det er helt så vigtigt, at man altid er helt frisk, når vi ses med dem... Tror det er svært, når de kommer fra noget helt andet så kræver det lidt tilvening

Håber l får det hele til at gå op i en højere enhed

Anmeld

26. november 2012

Anonym trådstarter

LilleNyPåVej skriver:

Jeg ville give ham lov, jeg har faktisk allerede sagt til min kæreste at næste år (hvor vores lille ny er kommet til) at der skal han da bare have lov at gå ud og morer sig, jeg gider ikke feste og nu har vi også den bette så kan ikke se hvorfor at min kæreste ikke skulle have lov at have det sjovt nytårsaften - det er trods alt en stor aften og den forekommer kun én gang om året  

I mit hoved går nytårs aften ikke ud på at være sammen med familien - det er derfor vi har julen, ville blive meget skuffet hvis jeg blev valgt fra i julen da julen er hyggens/familiens tid og nytår er til for at feste det nye år ind.

Jeg holder nytår med min mor, og kan hører på begge vores familier og vores venner at det syntes det er vildt dejligt at vi har et forhold hvor vi ikke skal være afhængige af hinanden på den måde - og en tur til Hamburg nytåraften ville da være vildt fedt  Ville så meget lade ham tage af sted uden tøven.

Min kæreste ringer til mig nytåraften og siger hvor meget han savner mig og elsker mig alt imens jeg kan hører han griner og har en god aften - det er mere værd for mig 

Det er så dejligt, at jeg hører fra andre, hvad de mener omkring dette. Helt klart at jeg også ville blive skufftet, hvis han smuttede i julen, men det har han heldigvis ikke planer om 

Vi har bare altid været samles som familien til nytår, tror det er derfor jeg har lidt svært ved at forholde mig til det og at vi ikke skal kysse kl 12, som vi har gjort de sidste 5 år 

Anmeld

26. november 2012

Anonym trådstarter

Eliza skriver:

Det lyder sku da som en go ide til den tid har jeg os en dreng på 10 måneder og Gud hvor ville jeg give Mit venstre knæ, for den mulighed 

Ellers kan du måske dele det op og spise med barn og forældre og veninder senere 

Rigtig godt nytår ihvertfald 

Ja, er også så glad for at have den mulighed. Tror det bliver sådan at han tager afsted og jeg spiser med mine forældre og min lille skat og når han bliver puttet, tager jeg ned til veninderne 

Anmeld

26. november 2012

millesofie

Anonym skriver:

Sagen er den, at min mand og jeg har holdt nytår sammen hvert år i 5 år nu. Nu har vi så fået en søn og til nytår er han 10 måneder. (Han skal bare tidligt i seng og den dag for ham, kunne være hvilken som helst dag) 

Mine forældre har sagt at de gerne ville tage ham, senere på aftenen, så vi kunne få lov til at gå i byen, som vi ikke har været i mange år. Nu spørger min mand mig så igår, om han må tage til HAMBURG! han er blevet inviteret med af en masse gutter og så kunne jeg være sammen med mine veninder. 

Men hvad med vores søn? så ser han slet ikke ham hele dagen. Jeg har lyst til at være sammen med vores søn nytårsaften og så smutte når han sover. 

Ville i give jeres mand lov, hvis det var dig der stod i den situation? 

smiler
jeg ville lade manden tage afsted og så ville jeg hygge mig derhjemme med den lille og se god tv

han ser ham jo hver dag og hvad gør en aften
så får du lidt alene tid med den lille og en hel aften alene med fjernsyns betjeningen

ps nytårs aften er ikke speciel for mig

Anmeld

26. november 2012

Anonym trådstarter

millesofie skriver:

smiler
jeg ville lade manden tage afsted og så ville jeg hygge mig derhjemme med den lille og se god tv

han ser ham jo hver dag og hvad gør en aften
så får du lidt alene tid med den lille og en hel aften alene med fjernsyns betjeningen

ps nytårs aften er ikke speciel for mig

Hehe. Det ville jeg ikke kunne, nytårsaften er speciel for mig og at skulle sidde helt alene til nytår, ville jeg synes var SÅ trist. 

Tror han tager afsted og så tager vi hjem til mine forældre og hygger os der 

Anmeld

26. november 2012

Giraffen

Hvem? skriver:

For os er nytårsaften ikke noget "højdepunkt", og hvis manden ville i byen eller i dit tilfælde til Tyskland med gutterne, så sku han da ha lov til det, jeg blir gerne hjemme og hygger med børnene, evt. invitere et par veninder ned til lidt hygge...

det lyder lidt som om du er kommet i klemme mellem din mands ønsker og hvad du tror er dine forældres oplevelse

Så mit råd ville være at ringe til dine forældre og sige det som det er - vi har begge fået tilbudt noget sjovt at lave nytårsaften, ku I tænke jer at gi jeres barnebarn en alletiders hyggelig nytårsaften?

så er det jo op til dem at sige nej

Anmeld

26. november 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Det er så dejligt, at jeg hører fra andre, hvad de mener omkring dette. Helt klart at jeg også ville blive skufftet, hvis han smuttede i julen, men det har han heldigvis ikke planer om 

Vi har bare altid været samles som familien til nytår, tror det er derfor jeg har lidt svært ved at forholde mig til det og at vi ikke skal kysse kl 12, som vi har gjort de sidste 5 år 

Hehe kan jeg også godt forstå..

Men en tur til Hamburg? Tror virkelig virkelig virkelig jeg ville unde ham den tur til trods for at du gerne vil have et kys hehe  Og det er jo ikke hvert år han gør det..

Og tænk lige på hvor glad han bliver hvis du kommer og siger at selvfølgelig må han tage afsted  

Anmeld

26. november 2012

Anonym trådstarter

LilleNyPåVej skriver:

Hehe kan jeg også godt forstå..

Men en tur til Hamburg? Tror virkelig virkelig virkelig jeg ville unde ham den tur til trods for at du gerne vil have et kys hehe  Og det er jo ikke hvert år han gør det..

Og tænk lige på hvor glad han bliver hvis du kommer og siger at selvfølgelig må han tage afsted  

Hehe. Det er jo også bare min lille forestilling om hvor perfekt det skal være 

Han ville simpelthen blive så glad! Vi snakkede om det i går aftes, han ringede her i morges og inden han lagde på, sagde han, husk lige at tænk over det med Hamburg, så er sikker på at han bliver sååå glad for mit valg 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.