Anonym skriver:
Sagen er den, at min mand og jeg har holdt nytår sammen hvert år i 5 år nu. Nu har vi så fået en søn og til nytår er han 10 måneder. (Han skal bare tidligt i seng og den dag for ham, kunne være hvilken som helst dag)
Mine forældre har sagt at de gerne ville tage ham, senere på aftenen, så vi kunne få lov til at gå i byen, som vi ikke har været i mange år. Nu spørger min mand mig så igår, om han må tage til HAMBURG! han er blevet inviteret med af en masse gutter og så kunne jeg være sammen med mine veninder.
Men hvad med vores søn? så ser han slet ikke ham hele dagen. Jeg har lyst til at være sammen med vores søn nytårsaften og så smutte når han sover.
Ville i give jeres mand lov, hvis det var dig der stod i den situation? 
Jeg ville give ham lov, jeg har faktisk allerede sagt til min kæreste at næste år (hvor vores lille ny er kommet til) at der skal han da bare have lov at gå ud og morer sig, jeg gider ikke feste og nu har vi også den bette så kan ikke se hvorfor at min kæreste ikke skulle have lov at have det sjovt nytårsaften - det er trods alt en stor aften og den forekommer kun én gang om året

I mit hoved går nytårs aften ikke ud på at være sammen med familien - det er derfor vi har julen, ville blive meget skuffet hvis jeg blev valgt fra i julen da julen er hyggens/familiens tid og nytår er til for at feste det nye år ind.
Jeg holder nytår med min mor, og kan hører på begge vores familier og vores venner at det syntes det er vildt dejligt at vi har et forhold hvor vi ikke skal være afhængige af hinanden på den måde - og en tur til Hamburg nytåraften ville da være vildt fedt
Ville så meget lade ham tage af sted uden tøven.
Min kæreste ringer til mig nytåraften og siger hvor meget han savner mig og elsker mig alt imens jeg kan hører han griner og har en god aften - det er mere værd for mig 
Anmeld