Manden vil til Tyskland nytårsaften - uden mig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2012

Eliza

Anonym skriver:

Nej det er som sådan ikke vigtigt. Jeg vil ligeså gerne holde med mine veninder. Tænker mere på vores søn og synes det er svært bare at skulle aflevere ham til mine forældre - normalt skulle vi spise aftensmad med dem. Og tror virkelig at de tænker sit, hvis manden så ikke tager med alligevel, men tager til tyskland..

Forældre tænker meget. Og tit FOR meget. Her må de tænke hva de vil 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2012

Anonym trådstarter

Eliza skriver:

Du siger selv at nytårs aften er li som alle andre for jeres søn. Så om han ik ser ham li netop den dag er vel ik det der skal være afgørende ?? 

Jeg ville gi min man "lov"  Men her betyder nytår heller ik der store. 

Ja, det kan jeg jo godt se  

Måske han bare skulle få lov, han ville blive så glad.. Men han får kun lov, hvis mine forældre vil tage den lille, for så vil jeg også ud. Gider ikke sidde alene med mine forældre hele aftenen 

Anmeld

26. november 2012

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

helt sikkert lade ham tage afsted

Men det er heller ikke noget specielt her for os...

Overvej også hvordan hans humør måske ville være hvis han har lyst til at have en tur med gutterne (noget han måske heller ikke har fået gjort i noget tid?) og han så bliver hjemme fordi du ikke ønsker han skal tage afsted...

Hvordan ville du selv have det hvis det var den anden vej rundt? Hvis han sagde nej til en tøsetur når sønnike kunne blive passet?

Anmeld

26. november 2012

Anonym trådstarter

Eliza skriver:

Forældre tænker meget. Og tit FOR meget. Her må de tænke hva de vil 

Ja, det kan du have ret i. 

Jeg hader bare når de tænker (ej, det kan man da ikke, gir hun nu ham lov til at tage i byen IGEN osv)

Anmeld

26. november 2012

M (:

Anonym skriver:

Nej det er som sådan ikke vigtigt. Jeg vil ligeså gerne holde med mine veninder. Tænker mere på vores søn og synes det er svært bare at skulle aflevere ham til mine forældre - normalt skulle vi spise aftensmad med dem. Og tror virkelig at de tænker sit, hvis manden så ikke tager med alligevel, men tager til tyskland..

Kan du så ikke bare spise sammen med den som vanligt, og tage ned til dine veninder, når du har puttet sønnen? Og så lad dem tænke deres, det handler ikke om, hvad de synes, men om, at både du og din mand får en god aften.. 

Anmeld

26. november 2012

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

helt sikkert lade ham tage afsted

Men det er heller ikke noget specielt her for os...

Overvej også hvordan hans humør måske ville være hvis han har lyst til at have en tur med gutterne (noget han måske heller ikke har fået gjort i noget tid?) og han så bliver hjemme fordi du ikke ønsker han skal tage afsted...

Hvordan ville du selv have det hvis det var den anden vej rundt? Hvis han sagde nej til en tøsetur når sønnike kunne blive passet?

Jeg ville også synes det ville være strengt af ham! Lidt dobbeltmoralsk, er man vel altid  Det er heller ikke fordi jeg ikke vil have det. Jeg sagde til ham, at jeg lige ville tænke over det. Vil være sikker på at vores søn kan blive passet, er ikke interesseret i at han tager afsted og så skal jeg bare være alene.. 

Anmeld

26. november 2012

TeamRocket

Haha, give lov. Den bruger vi ikke rigtig herhjemme, vi snakker om tingene men in the end beslutter vi selv hvad vi 'har lov til' min mand er muligvis i tyskland til nytår, for han arbejder der. Jeg ville synes det var underligt hvis han ville undvære mig og ungerne for at gå i byen. Men jeg ville aldrig sige nej det må du ikke. Jeg synes nytåret skal fejres med dem man har kær og at få børnene passet den dag ville jeg ikke kunne. Der er så mange andre dage man kan gå i byen, der er kun et nytår om året :-)

Anmeld

26. november 2012

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Kan du så ikke bare spise sammen med den som vanligt, og tage ned til dine veninder, når du har puttet sønnen? Og så lad dem tænke deres, det handler ikke om, hvad de synes, men om, at både du og din mand får en god aften.. 

Jo, tror måske at det er sådan det bliver. Jeg er bare meget mine "mine forældres pige" og jeg hader at gøre forkerte ting (eller hvad de synes er forkert) lige i år, har deres venner afmeldt nytårsaften, så de skal være hele alene. Tror det er derfor jeg synes det er svært, synes også det er svært hvis min søn nu bliver besværlig og at de så ikke kan få en hyggelig aften, som de går og planlægger..

Anmeld

26. november 2012

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Haha, give lov. Den bruger vi ikke rigtig herhjemme, vi snakker om tingene men in the end beslutter vi selv hvad vi 'har lov til' min mand er muligvis i tyskland til nytår, for han arbejder der. Jeg ville synes det var underligt hvis han ville undvære mig og ungerne for at gå i byen. Men jeg ville aldrig sige nej det må du ikke. Jeg synes nytåret skal fejres med dem man har kær og at få børnene passet den dag ville jeg ikke kunne. Der er så mange andre dage man kan gå i byen, der er kun et nytår om året :-)

Præcis. Det er jo også sådan lidt jeg har det. Men sådan skulle det jo heller ikke blive næste år. Ville kun kunne gøre det i år, fordi han kun er 10 måneder. 

Ja, jeg vil mene at det er "give lov". Min mand kunne aldrig finde på at tage afsted, hvis jeg mente at det ikke var okay! Min mand giver også mig "lov" hvis jeg en dag skal ud med pigerne. 

Vi snakker selvfølgelig også om tingene og hvis det virkelig er noget vi bare vil og skal, jamen så selvfølgelig. Lige nytårsaften, synes jeg det er at give lov 

Anmeld

26. november 2012

M (:

Anonym skriver:

Jo, tror måske at det er sådan det bliver. Jeg er bare meget mine "mine forældres pige" og jeg hader at gøre forkerte ting (eller hvad de synes er forkert) lige i år, har deres venner afmeldt nytårsaften, så de skal være hele alene. Tror det er derfor jeg synes det er svært, synes også det er svært hvis min søn nu bliver besværlig og at de så ikke kan få en hyggelig aften, som de går og planlægger..

Men det ville jo ikke ændre noget, om din kæreste var til stede eller ej..?

Og hvis de selv har tilbudt at være barnepiger, har de også sagt ja til risikoen for, at den lille ikke gider sove og vil underholdes hele natten.. Det kan man jo aldrig gradere sig imod.. (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.