Manden vil til Tyskland nytårsaften - uden mig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2012

Muffinmus

Tja, hvis i i forvejen havde snakket om at sønnen kunne passes:-)

men jeg er også pænt ligeglad med nytårsaften, gider ikke gå i byen og kan jeg sidde og hygge mgi med en god film i stedet gør jeg gerne det:-)

Men det er jo noget i selv må finde ud af:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2012

FrkRaarup

TeamRocket skriver:

Haha, give lov. Den bruger vi ikke rigtig herhjemme, vi snakker om tingene men in the end beslutter vi selv hvad vi 'har lov til' min mand er muligvis i tyskland til nytår, for han arbejder der. Jeg ville synes det var underligt hvis han ville undvære mig og ungerne for at gå i byen. Men jeg ville aldrig sige nej det må du ikke. Jeg synes nytåret skal fejres med dem man har kær og at få børnene passet den dag ville jeg ikke kunne. Der er så mange andre dage man kan gå i byen, der er kun et nytår om året :-)

Er helt enig her

Anmeld

26. november 2012

Ina33

Anonym skriver:

Sagen er den, at min mand og jeg har holdt nytår sammen hvert år i 5 år nu. Nu har vi så fået en søn og til nytår er han 10 måneder. (Han skal bare tidligt i seng og den dag for ham, kunne være hvilken som helst dag) 

Mine forældre har sagt at de gerne ville tage ham, senere på aftenen, så vi kunne få lov til at gå i byen, som vi ikke har været i mange år. Nu spørger min mand mig så igår, om han må tage til HAMBURG! han er blevet inviteret med af en masse gutter og så kunne jeg være sammen med mine veninder. 

Men hvad med vores søn? så ser han slet ikke ham hele dagen. Jeg har lyst til at være sammen med vores søn nytårsaften og så smutte når han sover. 

Ville i give jeres mand lov, hvis det var dig der stod i den situation? 

Nu giver vi ikke hinanden "lov" i vores forhold, vi gør plads til hinanden, og jeg ville ikke have det fjerneste imod hvis min mand fandt på at tage til Tyskland nytårsaften. Jeg ville nyde aftenen der hjemme med mine børn, eller vælge at tage ud med veninderne, som du også har mulighed for...

Anmeld

26. november 2012

jydeinden

om vi havde børn eller ej, hvis min kæreste gerne ville holde nytårs aften hos nogle venner ville han få lov til det dét ville ikke røre mig spor

Anmeld

26. november 2012

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

om vi havde børn eller ej, hvis min kæreste gerne ville holde nytårs aften hos nogle venner ville han få lov til det dét ville ikke røre mig spor

Det har bare altid betydet noget for mig. Men har sagt go for it!!

Anmeld

26. november 2012

L&V

Anonym skriver:

Sagen er den, at min mand og jeg har holdt nytår sammen hvert år i 5 år nu. Nu har vi så fået en søn og til nytår er han 10 måneder. (Han skal bare tidligt i seng og den dag for ham, kunne være hvilken som helst dag) 

Mine forældre har sagt at de gerne ville tage ham, senere på aftenen, så vi kunne få lov til at gå i byen, som vi ikke har været i mange år. Nu spørger min mand mig så igår, om han må tage til HAMBURG! han er blevet inviteret med af en masse gutter og så kunne jeg være sammen med mine veninder. 

Men hvad med vores søn? så ser han slet ikke ham hele dagen. Jeg har lyst til at være sammen med vores søn nytårsaften og så smutte når han sover. 

Tænker lidt at du jo selv siger det ku være en dag som alle andre så hvis den alligevel ik betyder noget ja så ville jeg lade ham smutte

Anmeld

26. november 2012

TineA

Anonym skriver:

Jeg giver ikke lov til noget - jeg er ikke hans chef Han må vel
Selv bestemme?? Jeg ville da være ærgerlig over ikke at skulle med til Tyskland - men når du selv har mulighed for at komme ud med pigerne - så er det da bare afsted!! Som du selv siger, så får din søn ikke noget ud af den aften alligevel

Anmeld

26. november 2012

Benjamins'mor

Jeg tror jeg ville lade ham tage afsted, så kan du hygge med din søn om dagen, spise med dine forældre om aftenen og fejre det lidt med dem, når så din søn er puttet kunne du jo smutte i byen med dine veninder.
- i år er vores anden nytårsaften med barn, vi skal personligt ikke i byen, og det var vi heller ikke sidste år. Men vi er så heller ikke de typer der gider gå i byen.

Anmeld

26. november 2012

Anonym trådstarter

W.. skriver:

Jeg giver ikke lov til noget - jeg er ikke hans chef Han må vel
Selv bestemme?? Jeg ville da være ærgerlig over ikke at skulle med til Tyskland - men når du selv har mulighed for at komme ud med pigerne - så er det da bare afsted!! Som du selv siger, så får din søn ikke noget ud af den aften alligevel

Nej. Det skal han ikke selv bestemme! Vi har et barn sammen og så træffer man beslutninger sammen. Han kan ikke bare sige- det gør jeg, selvom du helst ikke vil have det. Ligesom at jeg ikke kan sige sådan. Tror godt nok han ville gå i chok, hvis jeg bare gjorde hvad jeg ville. Når vi begge to har et lille liv at tage ansvar for. Så nytter det ikke noget - bare at gøre tingene. 

Anmeld

29. november 2012

TineA

Anonym skriver:

Nej. Det skal han ikke selv bestemme! Vi har et barn sammen og så træffer man beslutninger sammen. Han kan ikke bare sige- det gør jeg, selvom du helst ikke vil have det. Ligesom at jeg ikke kan sige sådan. Tror godt nok han ville gå i chok, hvis jeg bare gjorde hvad jeg ville. Når vi begge to har et lille liv at tage ansvar for. Så nytter det ikke noget - bare at gøre tingene. 

Men nytter det at sige "det må du ikke!" ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.