Lullaby skriver:
Sidder og ser et program hvori kvinder der allerede er i kommunens søgelys får af vide, at hvis de gennemfører deres graviditet så bliver barnet fjernet. Nyhederne prøver at stille de kvinder i et "offer-lys" og jeg bliver så harm, for børnene er ikke legetøj. Den ene kvinde var i søgelyset fordi at de ikke mente at hun var ok som mor med det barn hun havde nu, bagefter får hun taget barnet fra sig og forklarer sig med, at hun var ked af det over sin abort, derfor kunne hun ikke tage sig af sin ene datter. Den anden var i et voldsforhold, havde udtagelser fra grenen der mente at hun havde problemer osv.
Sig mig, er jeg den eneste der synes, at hvis man ikke kan varetage det barn man har nu, skal man da ikke have flere? Og det er da synd for børnene, at de skal i plejefamilier lige umiddelbart efter fødslen.
jeg blir sjældent sur over fjernsynet, men jeg sad og bandede og svovlede af fjernsynet - især over følgende
- mødrene blev sat i offerroller (som du også nævner) - det er BØRNENE der skal varetages og ikke mødrene
- de var begge på kontanthjælp og den ene rendte lige og hyggede om hendes HEST mens den anden sad og fodrede sin chiauha med plastik-negle - arhmen altså så få da fingeren ud af røven og få et arbejde og pas jeres børn!!!!
puuuha jeg blev rasende!!! og forstår slet ikke at de lavede den vinkel på det og jeg synes det var fedt med ham, der IKKE ville indrømme at det var synd for mødrene, han pointerede netop at det sagsbehandlerne gjorde, var at ridse et realistisk scenarie op
tak fordi jeg lige ku få lukket vreden ud igen
dejligt med en lille baby.dk ventil 
Anmeld