har brug for et råd!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2012

Miin'Baby'Mus

Lusi skriver:

Nøjagtig det samme i vores forhold.
Han havde heller ik noget fysisk med nogen, men han skrev med dem og altså ik noget, man skriver når man har kæreste på!!
Vi var så gift og vi blev separeret. Mit valg.

Vi fandt så sammen igen, for vi kunne alligevel ik lade hinanden være. Fik et barn mere og har 4 års bryllupsdag her d 4 dec. Og har været sammen i snart 6 år

Vi har virkelig kæmpet og gør det stadig til tider, men har været en masse ting igennem og vores forhold er bare stærkere end nogensinde

Dejlig historie - Er glad for at i fandt sammen igen  Det hjælper heller ikke altid bare at gå fra problemerne, selvom det der er sket er træls så kan det jo stadig være at det bare er meningen at man skal være sammen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2012

FruStolpe

betski skriver:

Den holdning havde jeg også, lige indtil jeg selv stod midt i suppedasen og fandt ud af, at det ikke var sådan lige til.

Helt sikkert, det ikke bare er sådan lige.

Jeg har også lært af bitter erfaring.
Jeg tilgav da jeg oplevede utroskab første gang, troede jo på det bedste, bare for så at blive til grin da han fortsatte med at være utro.

Derfor ved jeg at jeg aldrig kan tilgive den slags igen.

Anmeld

29. november 2012

Lusi

LilleNyPåVej skriver:

Dejlig historie - Er glad for at i fandt sammen igen  Det hjælper heller ikke altid bare at gå fra problemerne, selvom det der er sket er træls så kan det jo stadig være at det bare er meningen at man skal være sammen 

Ja
Og man kan jo sige, at vi gik fra hinanden, men jo alligevel bare ikke komme videre uden hinanden..
Og hvis vi nogensinde valgte at gå fra hinanden igen, tror jeg helt ærlig, vi ville ende sammen igen før eller siden..

Anmeld

5. december 2012

Lunae

Anonym skriver:

i Fredags fortalte min kæreste mig at han havde hygget lidt med en fra sin klasse til deres klassefest, hun har givet ham et handjob også ku han ikke mere da han ikke ku gøre det overfor mig, var højgravid da det skete med hans søn, vi har nu jordens dejligste dreng på 6 uger sammen bor sammen og har det generelt godt sammen, elsker ham så har valgt ikke og gå fra ham, vil gerne evt høre om nogle af jer har oplevet noget lignede og hvordan i kom videre sammen?

håber på nogle svar!!

Utroskab er altid en svær størrelse! Manden er en kæmpe klaphat og har virkelig dummet sig Big time, men samtidig fortjener det respekt at han fortæller dig det! Måske bevidner det at han angrer!

Held og lykke fremover!

Anmeld

6. december 2012

liwsmor

Anonym skriver:

i Fredags fortalte min kæreste mig at han havde hygget lidt med en fra sin klasse til deres klassefest, hun har givet ham et handjob også ku han ikke mere da han ikke ku gøre det overfor mig, var højgravid da det skete med hans søn, vi har nu jordens dejligste dreng på 6 uger sammen bor sammen og har det generelt godt sammen, elsker ham så har valgt ikke og gå fra ham, vil gerne evt høre om nogle af jer har oplevet noget lignede og hvordan i kom videre sammen?

håber på nogle svar!!

jeg synes det fedt du tilgiver ham, og det fedt af ham at han kom hjem og sagde det. 

jeg ville nok tilgive ham og sige til ham at vi skal bygge tillid op, vis han var frisk på det så ville jeg bevar manden. 

held og lykke og tillykke med jeres søn

Anmeld

6. december 2012

Anonym trådstarter

liwsmor skriver:

jeg synes det fedt du tilgiver ham, og det fedt af ham at han kom hjem og sagde det. 

jeg ville nok tilgive ham og sige til ham at vi skal bygge tillid op, vis han var frisk på det så ville jeg bevar manden. 

held og lykke og tillykke med jeres søn

det har jeg også gjordt, vi er stadigvæk sammen, han har slettet hendes nummer ogsådan imens jeg kiggede, så det siger jo også at han gerne vil og fortryder det synes jeg!

tusind tak!

Anmeld

6. december 2012

liwsmor

Anonym skriver:

det har jeg også gjordt, vi er stadigvæk sammen, han har slettet hendes nummer ogsådan imens jeg kiggede, så det siger jo også at han gerne vil og fortryder det synes jeg!

tusind tak!

ja okay, ja det virker som han gerne ville, så det bar vigtigt du tænker på han gerne ville og ikke tænker på det han har gjort, for det ødelægge mere din tillid og jeres forhold vis du hele tiden tænker på hvad han har gjort ( vis du forstår)

Anmeld

6. december 2012

Anonym trådstarter

liwsmor skriver:

ja okay, ja det virker som han gerne ville, så det bar vigtigt du tænker på han gerne ville og ikke tænker på det han har gjort, for det ødelægge mere din tillid og jeres forhold vis du hele tiden tænker på hvad han har gjort ( vis du forstår)

det gør jeg helt sikkert!

prøver også så vidt muligt, men har jeg behov for det taler vi om det, selvom det ikke kan laves om på nu, sket er sket hjælper det jegved han vil lytte og ikke forventer jeg bare glemmer det!

Anmeld

6. december 2012

liwsmor

Anonym skriver:

det gør jeg helt sikkert!

prøver også så vidt muligt, men har jeg behov for det taler vi om det, selvom det ikke kan laves om på nu, sket er sket hjælper det jegved han vil lytte og ikke forventer jeg bare glemmer det!

det lyder som om i har styr på det

Anmeld

6. december 2012

Anonym trådstarter

liwsmor skriver:

det lyder som om i har styr på det

heldigvis har vi fået talt en del om detog jeg har fået mulighed for og sige jeg synes det dårligt osv det han har gjordt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.