Anonym skriver:
i Fredags fortalte min kæreste mig at han havde hygget lidt med en fra sin klasse til deres klassefest, hun har givet ham et handjob også ku han ikke mere da han ikke ku gøre det overfor mig, var højgravid da det skete med hans søn, vi har nu jordens dejligste dreng på 6 uger sammen bor sammen og har det generelt godt sammen, elsker ham så har valgt ikke og gå fra ham, vil gerne evt høre om nogle af jer har oplevet noget lignede og hvordan i kom videre sammen?
håber på nogle svar!!
Har ikke været udsat for at der har været desideret berøring imellem min kæreste og andre, men har så været udsat for så meget andet af hans veninder.
Der er sket meget og hver gang gav jeg ham en ny chance, han syntes jo selv det var dumt og som du selv siger så elsker vi jo vores kærester.
I dag har vi det bedre end nogensinde og jeg stoler på ham 100% - det tog mig ganske vist lang tid, måske 1 år-1,5 år at tilgive ham for alt det lort, men ih hvor er jeg glad for at vi kom videre.
Der er ganske vist dem der ikke kan komme videre, men det er jo noget man skal gøre op med sig selv, det er hårdt arbejde. Men jeg må sige at hvis man kan arbejde sig igennem sådan en situation at så er kærligheden også bedre i sidste ende
Jeg har snart været sammen med min i 7 år og vi venter en lille pige til januar
Vi elsker virkelig hinanden og vi stoler på hinanden 100% og jeg føler kun at det vi har været igennem har gjort os stærkere i sidste ende.
Ej hvor det lyder som en gang pladder haha 
Anmeld