har brug for et råd!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2012

Laulund87

FruStolpe skriver:

Jeg har ingen ode erfaringer med at tilgive, så det kan jeg ikke råde dig til.

Men du skal føle godt efter, for hvis du siger du tilgir det så skal du mene det. Det duer ikke at bringe det op hver gang du bliver sur eller lign.

Har man tilgivet, så taler man ikke om det igen. Og DERFOR kan jeg ikke tilgi

Synes iøvrigt din kæreste er en røv for at gøre sådan noget

Det passer ikke.. Man har "ret" til at tage det op igen når man har brug for det. Man skal ikke "bruge det imod den anden", men man kan have behov for at snakke det igennem en gang imellem.

Vi har gået til parterapeut og hun rådede os til at snakke om de svigt vi begge har oplevet fra den anden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2012

FruStolpe

Selv følgelig må man snakke om det, jeg oplever bare ofte at det bliver brugt imod manden når man bliver uvenner eller lign..

Hvis man tilgiver, så kan man altså ikke tillade sig at være jaloux, mistænklig eller på anden måde kontrollerende. Hvis man har brug for det, så har man ikke tilgivet....

Anmeld

28. november 2012

betski

FruStolpe skriver:

Selv følgelig må man snakke om det, jeg oplever bare ofte at det bliver brugt imod manden når man bliver uvenner eller lign..

Hvis man tilgiver, så kan man altså ikke tillade sig at være jaloux, mistænklig eller på anden måde kontrollerende. Hvis man har brug for det, så har man ikke tilgivet....

Hmm selvfølgelig (efter min mening) kommer der jalousi efter sådan en episode. Det kan da ikke undgåes. Det handler om, at få genoprettet tillid og den kommer altså ikke bare af at man siger at man tilgiver. Så jo den der har været utro, kan forvente en ligeså hård kamp for at få tilliden tilbage som for den der er blevet svigtet.

Anmeld

28. november 2012

Lulle25

Anonym skriver:

i Fredags fortalte min kæreste mig at han havde hygget lidt med en fra sin klasse til deres klassefest, hun har givet ham et handjob også ku han ikke mere da han ikke ku gøre det overfor mig, var højgravid da det skete med hans søn, vi har nu jordens dejligste dreng på 6 uger sammen bor sammen og har det generelt godt sammen, elsker ham så har valgt ikke og gå fra ham, vil gerne evt høre om nogle af jer har oplevet noget lignede og hvordan i kom videre sammen?

håber på nogle svar!!

Enhver kan begå fejl. Det er rigtig synd for dig, han har været sådanen r.., men tilgengæld har han jo nok fortalt dig det fordi han har haft dårlig samvittighed.

Man kan sagtens tilgive, men det tager tid. Du vil sikkert ikke synes det er super fedt de næste mange gange han går i byen eller sådan noget, så det er faktisk vigtig I får snakket om det. Man kan sagtens være lykkelige trods en fejl i forholdet Held og lykke

Anmeld

28. november 2012

Father

Anonym skriver:

i Fredags fortalte min kæreste mig at han havde hygget lidt med en fra sin klasse til deres klassefest, hun har givet ham et handjob også ku han ikke mere da han ikke ku gøre det overfor mig, var højgravid da det skete med hans søn, vi har nu jordens dejligste dreng på 6 uger sammen bor sammen og har det generelt godt sammen, elsker ham så har valgt ikke og gå fra ham, vil gerne evt høre om nogle af jer har oplevet noget lignede og hvordan i kom videre sammen?

håber på nogle svar!!

Din kæreste lyder som en kæmpe lort. Som en lille dreng der ikke har noget begreb om loyalitet eller ansvar.

Jeg ville ærgre mig over, at have fået en barn med sådan en fyr.

Når det så er sagt, så kan du lige så godt give ham en chance hvis du tror på det var en engangs forseelse, i har trods alt et barn sammen.

Held og lykke med det hele( det får du nok brug for).

Anmeld

28. november 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

håber på nogle svar!!

Har ikke været udsat for at der har været desideret berøring imellem min kæreste og andre, men har så været udsat for så meget andet af hans veninder.

Der er sket meget og hver gang gav jeg ham  en ny chance, han syntes jo selv det var dumt og som du selv siger så elsker vi jo vores kærester.

I dag har vi det bedre end nogensinde og jeg stoler på ham 100% - det tog mig ganske vist lang tid, måske 1 år-1,5 år at tilgive ham for alt det lort, men ih hvor er jeg glad for at vi kom videre.

Der er ganske vist dem der ikke kan komme videre, men det er jo noget man skal gøre op med sig selv, det er hårdt arbejde. Men jeg må sige at hvis man kan arbejde sig igennem sådan en situation at så er kærligheden også bedre i sidste ende  Jeg har snart været sammen med min i 7 år og vi venter en lille pige til januar  Vi elsker virkelig hinanden og vi stoler på hinanden 100% og jeg føler kun at det vi har været igennem har gjort os stærkere i sidste ende.

Ej hvor det lyder som en gang pladder haha 

Anmeld

28. november 2012

Anonym trådstarter

LilleNyPåVej skriver:

Har ikke været udsat for at der har været desideret berøring imellem min kæreste og andre, men har så været udsat for så meget andet af hans veninder.

Der er sket meget og hver gang gav jeg ham  en ny chance, han syntes jo selv det var dumt og som du selv siger så elsker vi jo vores kærester.

I dag har vi det bedre end nogensinde og jeg stoler på ham 100% - det tog mig ganske vist lang tid, måske 1 år-1,5 år at tilgive ham for alt det lort, men ih hvor er jeg glad for at vi kom videre.

Der er ganske vist dem der ikke kan komme videre, men det er jo noget man skal gøre op med sig selv, det er hårdt arbejde. Men jeg må sige at hvis man kan arbejde sig igennem sådan en situation at så er kærligheden også bedre i sidste ende  Jeg har snart været sammen med min i 7 år og vi venter en lille pige til januar  Vi elsker virkelig hinanden og vi stoler på hinanden 100% og jeg føler kun at det vi har været igennem har gjort os stærkere i sidste ende.

Ej hvor det lyder som en gang pladder haha 

tak for dit svar!

super rart og høre at der er andre der kommer videre igen, er jeg nu også sikker på vi med tiden gør, og han forventer heller ikke at alt er godt nu, han har heldigvis mens jeg selv så det slettet hendes nummer osv og droppet alt kontakt til hende og som han siger forventer han ikke jeg sådan lige kommer over det, man føler sig jo stadigvæk svigtet osv over det jo!

Anmeld

28. november 2012

Anonym trådstarter

Lulle25 skriver:

Enhver kan begå fejl. Det er rigtig synd for dig, han har været sådanen r.., men tilgengæld har han jo nok fortalt dig det fordi han har haft dårlig samvittighed.

Man kan sagtens tilgive, men det tager tid. Du vil sikkert ikke synes det er super fedt de næste mange gange han går i byen eller sådan noget, så det er faktisk vigtig I får snakket om det. Man kan sagtens være lykkelige trods en fejl i forholdet Held og lykke

tusind tak for svar!

præcis og ser det selv positivt at han selv kommer og fortæller mig det, han har slettet hendes nummer osv mens jeg har set det og droppet kontakten, så nu skal tilliden bare op igen!

Anmeld

28. november 2012

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Ja der er jeg enig, der er aldrig kommet noget godt ud af at tie problemer ihjel. Det hører vist den gamle generation til det med ikke at snakke om problemerne og blot feje utroskab og lign ind under gulvtæppet. Hvis det var mig ville jeg nok have brug for et par omgange parterapi ts. Og fuck hvor ville jeg være såret og rasende!!

tak for dit svar!

får heldigvis også talt om det når behovet er der, og han har slettet hendes nummer osv mens jeg så detog de har ikke kontakt længere, ser jeg ingen grund til og slet ikke når hun er vild med ham!

jeg føler mig også svigtet, så det kræver noget tillid osv der skal bygges op og han forventer ikke det bare lige kommer igen!

Anmeld

28. november 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

tak for dit svar!

super rart og høre at der er andre der kommer videre igen, er jeg nu også sikker på vi med tiden gør, og han forventer heller ikke at alt er godt nu, han har heldigvis mens jeg selv så det slettet hendes nummer osv og droppet alt kontakt til hende og som han siger forventer han ikke jeg sådan lige kommer over det, man føler sig jo stadigvæk svigtet osv over det jo!

Ja og du vil også blive jaloux og sur osv pga af hans svigt til dig - det har jo gjort dig ked af det og han kan ikke forvente du ikke vil nævne det igen inden for den næste rums tid.

Jeg var selv virkelig usikker, mistroisk og sur, men vi kom videre og det er slet ikke blevet nævnt i flere år 

Så held og lykke med det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.