har brug for et råd!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2012

betski

Anonym skriver:

tror altså også at man er lidt nød til og få det talt igennem selvom det er svært!

haraltid sagt jeg ville gå fra min kæreste hvis han var sammen med en anden, men har bare ikke lyst til det, elsker ham rigtig højt og udover det her har vi det godt sammen og er sikker på det er ham jeg skal blive gammel med, og han har jo også lige givet mig en bette søn, samt min anden søn er rigtig glad for ham, så har tænkyt mig og kæmpå for det, men ja og blive jaloux undgår man nok ik

er dit slemt endnu så?

Det er nu et år siden og den dag i dag, kan jeg stadig reagere på en måde jeg ikke selv er glad for i forskellige situationer. Men jeg er opmærksom på det. Snakker med min kæreste om det, når jeg får en øv følelse. Så snakker vi om det og det får øv-følelsen til at forsvinde

Jeg fandt også ud af, at man rent faktisk kan elske et andet menneske så højt at man vil kæmpe for den kærlighed, at man er i stand til at tilgive det utilgivelige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2012

Anonym trådstarter

betski skriver:

Det er nu et år siden og den dag i dag, kan jeg stadig reagere på en måde jeg ikke selv er glad for i forskellige situationer. Men jeg er opmærksom på det. Snakker med min kæreste om det, når jeg får en øv følelse. Så snakker vi om det og det får øv-følelsen til at forsvinde

Jeg fandt også ud af, at man rent faktisk kan elske et andet menneske så højt at man vil kæmpe for den kærlighed, at man er i stand til at tilgive det utilgivelige

dejligt at han er så forstående din kæreste, det er guld værd når de er det!

lige præcis, og nu har min jo også lige givet mig en søn for 6 uger siden, så har slet ikke lyst til vi går hver til sit nu, der er jo en grund til man vælger og skifte familie sammen!

Anmeld

29. november 2012

betski

Anonym skriver:

dejligt at han er så forstående din kæreste, det er guld værd når de er det!

lige præcis, og nu har min jo også lige givet mig en søn for 6 uger siden, så har slet ikke lyst til vi går hver til sit nu, der er jo en grund til man vælger og skifte familie sammen!

I har jo meget at kæmpe for, så selvfølgelig skal I nok klare det. Både for jeres og for jeres børns skyld Og din kæreste lyder også som en samvittighedsfuld mand der er villig til at kæmpe for jeres familie. Så I skal nok komme ud på den anden side 

Anmeld

29. november 2012

Dot D

Anonym skriver:

giver ham også enchance, har slet ikke lyst til og gå fra ham, elsker ham og vi har en bette dreng på 6 uger sammen også og min anden søn er også super glad for ham!

er du så stadig jaloux den dag idag?

Nej, er ikke jaloux mere, der gik godt nok lige et stykke tid, men overkommeligt

Nu er han også "helt" min blev gift i 2008 

Anmeld

29. november 2012

Anonym trådstarter

betski skriver:

I har jo meget at kæmpe for, så selvfølgelig skal I nok klare det. Både for jeres og for jeres børns skyld Og din kæreste lyder også som en samvittighedsfuld mand der er villig til at kæmpe for jeres familie. Så I skal nok komme ud på den anden side 

præcis og han fortalte mig det jo selv hvilket jeg også ser som noget positivt, ville blive mere sur hvis selv man opdagede det jo

havdedu termin i Januar eller

Anmeld

29. november 2012

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

Nej, er ikke jaloux mere, der gik godt nok lige et stykke tid, men overkommeligt

Nu er han også "helt" min blev gift i 2008 

dejligt og høre du er kommet helt over det igen, så må der være håb forude jo!

Anmeld

29. november 2012

KTP86

Father skriver:

Din kæreste lyder som en kæmpe lort. Som en lille dreng der ikke har noget begreb om loyalitet eller ansvar.

Jeg ville ærgre mig over, at have fået en barn med sådan en fyr.

Når det så er sagt, så kan du lige så godt give ham en chance hvis du tror på det var en engangs forseelse, i har trods alt et barn sammen.

Held og lykke med det hele( det får du nok brug for).

Anmeld

29. november 2012

betski

Anonym skriver:

præcis og han fortalte mig det jo selv hvilket jeg også ser som noget positivt, ville blive mere sur hvis selv man opdagede det jo

havdedu termin i Januar eller

Ja termin i januar for snart 9 år siden

Anmeld

29. november 2012

Anonym trådstarter

betski skriver:

Den holdning havde jeg også, lige indtil jeg selv stod midt i suppedasen og fandt ud af, at det ikke var sådan lige til.

har du så bare et barn eller?

Anmeld

29. november 2012

betski

Anonym skriver:

har du så bare et barn eller?

Jeps

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.