har brug for et råd!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.081 visninger
51 svar
0 synes godt om
25. november 2012

Anonym trådstarter

i Fredags fortalte min kæreste mig at han havde hygget lidt med en fra sin klasse til deres klassefest, hun har givet ham et handjob også ku han ikke mere da han ikke ku gøre det overfor mig, var højgravid da det skete med hans søn, vi har nu jordens dejligste dreng på 6 uger sammen bor sammen og har det generelt godt sammen, elsker ham så har valgt ikke og gå fra ham, vil gerne evt høre om nogle af jer har oplevet noget lignede og hvordan i kom videre sammen?

håber på nogle svar!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2012

isabellasmor

Anonym skriver:

i Fredags fortalte min kæreste mig at han havde hygget lidt med en fra sin klasse til deres klassefest, hun har givet ham et handjob også ku han ikke mere da han ikke ku gøre det overfor mig, var højgravid da det skete med hans søn, vi har nu jordens dejligste dreng på 6 uger sammen bor sammen og har det generelt godt sammen, elsker ham så har valgt ikke og gå fra ham, vil gerne evt høre om nogle af jer har oplevet noget lignede og hvordan i kom videre sammen?

håber på nogle svar!!

Jeg har desværre kun dårlig erfarring med og "give chancer" 

Men jeg håber i klare den og at han ikke gør det igen ! 

Kæmpe til dig! 

Anmeld

25. november 2012

come2

Anonym skriver:

håber på nogle svar!!

Det skal føle inderst inde hvad du vil.

Der skal self opbygges noget tillid hvis du vil ham.

Anmeld

25. november 2012

modesty

Anonym skriver:

håber på nogle svar!!

Jeg synes at din kæreste lyder som en sød og samvittighedsfuld mand, der har begået en fejl. Og han har valgt at være ærlig omkring det, med alt det lort det indebærer. Jeg synes helt bestemt at du skal give ham en chance.

Jeg har ikke selv været i præcis samme situation, men jeg har haft en kæreste som efter vores brud fortalte mig at han havde været sammen med en anden én gang mens vi var sammen, over et år inden vi gik fra hinanden (jeg droppede ham). I det tilfælde var det en engangsting som han ikke havde behov for at gentage.

Selvfølgelig kan mennesker, mænd som kvinder, begå fejl som de fortryder, og som de ikke gentager.

Anmeld

25. november 2012

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Jeg synes at din kæreste lyder som en sød og samvittighedsfuld mand, der har begået en fejl. Og han har valgt at være ærlig omkring det, med alt det lort det indebærer. Jeg synes helt bestemt at du skal give ham en chance.

Jeg har ikke selv været i præcis samme situation, men jeg har haft en kæreste som efter vores brud fortalte mig at han havde været sammen med en anden én gang mens vi var sammen, over et år inden vi gik fra hinanden (jeg droppede ham). I det tilfælde var det en engangsting som han ikke havde behov for at gentage.

Selvfølgelig kan mennesker, mænd som kvinder, begå fejl som de fortryder, og som de ikke gentager.

også lige det jeg tænker, og synes også at det er en stor ting at han selv fortæller mig det netop fordi han siger jeg fortjener og vide det, havde jeg selv opdaget det var jeg blevet mere sur og haft sværere ved det, så giver ham også enchance til, elsker ham og vi har også en bette sammen jo!

er sikker på han ikke gentager det, så skal bare lige have lidt tillid igen når han f.eks tager til fest!

Anmeld

25. november 2012

Anonym trådstarter

isabellasmor skriver:

Jeg har desværre kun dårlig erfarring med og "give chancer" 

Men jeg håber i klare den og at han ikke gør det igen ! 

Kæmpe til dig! 

tusind tak!

Anmeld

25. november 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Det skal føle inderst inde hvad du vil.

Der skal self opbygges noget tillid hvis du vil ham.

det  harduret i, heldigvis har han af sig selv slettet hendes nummer og droppet kontakten til hende!så nu skal tilliden lige op igen!

Anmeld

25. november 2012

FruStolpe

Anonym skriver:

håber på nogle svar!!

Jeg har ingen ode erfaringer med at tilgive, så det kan jeg ikke råde dig til.

Men du skal føle godt efter, for hvis du siger du tilgir det så skal du mene det. Det duer ikke at bringe det op hver gang du bliver sur eller lign.

Har man tilgivet, så taler man ikke om det igen. Og DERFOR kan jeg ikke tilgi

Synes iøvrigt din kæreste er en røv for at gøre sådan noget

Anmeld

28. november 2012

betski

FruStolpe skriver:

Jeg har ingen ode erfaringer med at tilgive, så det kan jeg ikke råde dig til.

Men du skal føle godt efter, for hvis du siger du tilgir det så skal du mene det. Det duer ikke at bringe det op hver gang du bliver sur eller lign.

Har man tilgivet, så taler man ikke om det igen. Og DERFOR kan jeg ikke tilgi

Synes iøvrigt din kæreste er en røv for at gøre sådan noget

Det vil jeg ikke helt give dig ret i. At vælger man at tilgive så skal det aldrig snakkes om igen. Det er sket og det kan og skal da ikke ties ihjel. Man skal naturligvis ikke bruge det som et våben mod den der har været utro, men det er også vigtigt, at man som den anden har lov til at snakke om det, for at få det ud af systemet. Men er enig i, at det ikke skal bruges som et våben mod den der har været utro, men altså der skal være åbenhed og det skal være lovligt at snakke om- ja det synes jeg i hvert fald

Anmeld

28. november 2012

TeamRocket

betski skriver:

Det vil jeg ikke helt give dig ret i. At vælger man at tilgive så skal det aldrig snakkes om igen. Det er sket og det kan og skal da ikke ties ihjel. Man skal naturligvis ikke bruge det som et våben mod den der har været utro, men det er også vigtigt, at man som den anden har lov til at snakke om det, for at få det ud af systemet. Men er enig i, at det ikke skal bruges som et våben mod den der har været utro, men altså der skal være åbenhed og det skal være lovligt at snakke om- ja det synes jeg i hvert fald

Ja der er jeg enig, der er aldrig kommet noget godt ud af at tie problemer ihjel. Det hører vist den gamle generation til det med ikke at snakke om problemerne og blot feje utroskab og lign ind under gulvtæppet. Hvis det var mig ville jeg nok have brug for et par omgange parterapi ts. Og fuck hvor ville jeg være såret og rasende!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.