Anonym skriver:
i Fredags fortalte min kæreste mig at han havde hygget lidt med en fra sin klasse til deres klassefest, hun har givet ham et handjob også ku han ikke mere da han ikke ku gøre det overfor mig, var højgravid da det skete med hans søn, vi har nu jordens dejligste dreng på 6 uger sammen bor sammen og har det generelt godt sammen, elsker ham så har valgt ikke og gå fra ham, vil gerne evt høre om nogle af jer har oplevet noget lignede og hvordan i kom videre sammen?
håber på nogle svar!!
Jeg synes at din kæreste lyder som en sød og samvittighedsfuld mand, der har begået en fejl. Og han har valgt at være ærlig omkring det, med alt det lort det indebærer. Jeg synes helt bestemt at du skal give ham en chance.
Jeg har ikke selv været i præcis samme situation, men jeg har haft en kæreste som efter vores brud fortalte mig at han havde været sammen med en anden én gang mens vi var sammen, over et år inden vi gik fra hinanden (jeg droppede ham). I det tilfælde var det en engangsting som han ikke havde behov for at gentage.
Selvfølgelig kan mennesker, mænd som kvinder, begå fejl som de fortryder, og som de ikke gentager.

Anmeld