LilleNyPåVej skriver:
Har ikke været udsat for at der har været desideret berøring imellem min kæreste og andre, men har så været udsat for så meget andet af hans veninder.
Der er sket meget og hver gang gav jeg ham en ny chance, han syntes jo selv det var dumt og som du selv siger så elsker vi jo vores kærester.
I dag har vi det bedre end nogensinde og jeg stoler på ham 100% - det tog mig ganske vist lang tid, måske 1 år-1,5 år at tilgive ham for alt det lort, men ih hvor er jeg glad for at vi kom videre.
Der er ganske vist dem der ikke kan komme videre, men det er jo noget man skal gøre op med sig selv, det er hårdt arbejde. Men jeg må sige at hvis man kan arbejde sig igennem sådan en situation at så er kærligheden også bedre i sidste ende
Jeg har snart været sammen med min i 7 år og vi venter en lille pige til januar
Vi elsker virkelig hinanden og vi stoler på hinanden 100% og jeg føler kun at det vi har været igennem har gjort os stærkere i sidste ende.
Ej hvor det lyder som en gang pladder haha 
Nøjagtig det samme i vores forhold.
Han havde heller ik noget fysisk med nogen, men han skrev med dem og altså ik noget, man skriver når man har kæreste på!!
Vi var så gift og vi blev separeret. Mit valg.
Vi fandt så sammen igen, for vi kunne alligevel ik lade hinanden være. Fik et barn mere og har 4 års bryllupsdag her d 4 dec. Og har været sammen i snart 6 år

Vi har virkelig kæmpet og gør det stadig til tider, men har været en masse ting igennem og vores forhold er bare stærkere end nogensinde
Anmeld