Becks skriver:
Reeses Peanut Butter Cups kan du købe i 7 Eleven, men om det er med lys eller mørk chhokolade ved jeg faktisk ikke..
Nej ikke NY i denne omgang, var der i 2008, da jeg besøgte min mor i DC da hun boede der.. Denne gang skal jeg besøge min veninde, som lige har født den lækreste søn herhjemme.. Hendes forældre var min mors chefer..
Men Macys ligger også i DC, de har SÅ fint tøj.. Der ligger en tøjbutik i Bowie som hedder Debb, de har simpelthen det fedeste tøj ever, shopper mig fattig i den hver gang haha..
Uh det lyder også som en dejlig tur I skal på, elsker simpelthen USA <3
Jeg må lige kigge efter dem, næste gang jeg er i 7 Eleven, har dog ikke set dem endnu. Kan være de ikke er nået til Jylland 
Vi købte en masse fint tøj derovre, og Vi tog afsted i slutningen af Maj måned, og det var bestemt ikke sommer herhjemme, men det var det derovre, så jeg havde lige en rigtig god undskyldning til at gå shop-amok i tøj til Daniel. Han skulle jo have sommertøj, det havde vi ikke med 
Jeg kunne helt vildt godt tænke mig at komme til NY et år op til jul, det må være ret specielt.
Lyder også som en dejlig tur du skal på. Der er ikke noget bedre end en god tur kombineret med besøg hos venner 
Vi glæder os til vi skal derover igen, men det bliver først i 2015. Jeg skal til noget skolejubilæum, men så er det jo fint at vi har nogle år at spare op i. Har jo brugt mange penge i år, så fint at vi kan spare lidt op hen ad vejen