Hvis du skulle til USA

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2012

Becks

Dustmuz skriver:

ja det er de.. men Coldcase kommer slet ikke til danmark..
de vil ikke betale forrettighederne til musikken her i DK, så vidt jeg forstår

Jeg vil helst have serier med danske undertekster, for kæresten om at gøre..
men ellers ville jeg da så absolut købe næsten ALLE film derovre, og få dem importeret..

man kan spare flere tusinde på Disney film alene

Ja, man kan nemlig spare MANGE penge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2012

Miss Kat

Hmm jeg synes ikke selv, der er de vilde ting at shoppe derovre. Jo, alt er billigere, men det plejer vist også bare at være tøj og den slags jeg køber, ikke noget der skiller sig ud. (Men ok, det kan man jo også sagtens købe sig fattig i!)

Jeg har købt noget indianerhåndværk, men det er nok også det mest specielle.

Du er da i god tid med forberedelserne, sidder du og drømmer dig væk fra det danske efterår?

Anmeld

22. november 2012

trunte89

Becks skriver:

Måtte lige google det  Det ser hyggeligt ud, det legetøj..

Ja, det er bare det største hit i tv'et i øjeblikket. Håber der snart kommer noget af det til Danmark.

Anmeld

22. november 2012

modesty

Becks skriver:

Hvad ville du så købe?

Jeg er i gang med at spare op til sommerferien, som går til USA.
Men da jeg har været der så mange gange for at besøge min mor, da hun boede der. Så aner slet ikke hvad jeg vil spare op til.

Så hvad ville du købe hvis du kom derover? Jeg plejer at købe sko og tøj,og serier.

Jeg skal helt sikkert shoppe tøj (og babytøj/ting hvis jeg bliver gravid i næste forsøg)

Hvis du ikke mangler noget, hvorfor så købe noget?

Anmeld

23. november 2012

Steph_Laurits

Becks skriver:

Det plejer jeg også på andre ferier, men derovre der skal jeg i snor!

Første år jeg var der, brugte jeg SÅ MANGE penge, så de andre år har jeg haft et beløb til det jeg vidste/planlagde hjemmefra og så et beløb til det spontane..

Hehe, ja så kan jeg godt se det

Anmeld

23. november 2012

Nessie

Jeg ville bare købe tøj, det er jo SÅ meget billigere derover.

Vi fik vildt meget tøj til Daniel for ingen penge, da vi var derovre sidst

Og så ville jeg købe Reeses Peanut Butter Cups med mørk chokolade. ELSKER dem, og man kan ikke få dem herhjemme Havde et lille lager med hjem sidst

Kan se du skriver du skal til DC. Tager du et smut til NYC også? Så vil jeg i hvert fald anbefale en tur i Macy's. Fik noget lækkert tøj til billige penge.

Vi vil frygtelig gerne til NY igen, men der er jo også så meget andet at se, så næste gang går turen til Californien, efter en uges visit i Nebraska

Anmeld

23. november 2012

tarkoflen

Åhh hvor er jeg misundelig! Gad så meget godt derover! Har aldrig været der, så aner ikke, hvad der er godt at købe, har kun hørt om tøj og sko, og så er kitchen aid (staves) mega billigt, men sådan en røremaskine er jo også til den tunge side at slæbe med hjem

Jeg håber du ellers har det rigtig godt, og pausen har været god for dig!

Anmeld

23. november 2012

Nemesis

smykker! Købte for 700 kr smykker derovre sidst fik 2 par øreringe og en ring. ringen alene kostede herhjemme 900 kr.

Der er ofte et outlet et sted hvor man kan få et gratis kuponhæfte og ud over de billige priser, spare endnu mere.

ellers vill jeg bruge penge på oplevelser...se ting man bare ikke kan se andre steder. :-)

når jeg er derovre går jeg efter specifikke mærker som Gap og Oshkosh.

Sko ligesom dig..ELSKER pay less shoe store!!!!

hvordan går det med dit projekt..synes du har været meget stille oom det.

:-) Sisse

Anmeld

23. november 2012

Becks

modesty skriver:

Hvis du ikke mangler noget, hvorfor så købe noget?

Fordi det er ferie

Shopper altid når jeg er ude at rejse

Anmeld

23. november 2012

Becks

Nessie skriver:

Jeg ville bare købe tøj, det er jo SÅ meget billigere derover.

Vi fik vildt meget tøj til Daniel for ingen penge, da vi var derovre sidst

Og så ville jeg købe Reeses Peanut Butter Cups med mørk chokolade. ELSKER dem, og man kan ikke få dem herhjemme Havde et lille lager med hjem sidst

Kan se du skriver du skal til DC. Tager du et smut til NYC også? Så vil jeg i hvert fald anbefale en tur i Macy's. Fik noget lækkert tøj til billige penge.

Vi vil frygtelig gerne til NY igen, men der er jo også så meget andet at se, så næste gang går turen til Californien, efter en uges visit i Nebraska

Reeses Peanut Butter Cups kan du købe i 7 Eleven, men om det er med lys eller mørk chhokolade ved jeg faktisk ikke..

Nej ikke NY i denne omgang, var der i 2008, da jeg besøgte min mor i DC da hun boede der.. Denne gang skal jeg besøge min veninde, som lige har født den lækreste søn herhjemme.. Hendes forældre var min mors chefer..

Men Macys ligger også i DC, de har SÅ fint tøj.. Der ligger en tøjbutik i Bowie som hedder Debb, de har simpelthen det fedeste tøj ever, shopper mig fattig i den hver gang haha..

Uh det lyder også som en dejlig tur I skal på, elsker simpelthen USA <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.