Hvis du skulle til USA

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.598 visninger
45 svar
0 synes godt om
21. november 2012

Becks

Hvad ville du så købe?

Jeg er i gang med at spare op til sommerferien, som går til USA.
Men da jeg har været der så mange gange for at besøge min mor, da hun boede der. Så aner slet ikke hvad jeg vil spare op til.

Så hvad ville du købe hvis du kom derover? Jeg plejer at købe sko og tøj,og serier.

Jeg skal helt sikkert shoppe tøj (og babytøj/ting hvis jeg bliver gravid i næste forsøg)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2012

Steph_Laurits

Ville ikke shoppe noget bestemt - ville bare spare op så jeg kunne købe det jeg faldte for derovre.. Ville ikk beslutte mig for noget hjemmefra, da jeg så kunne risikere at blive skuffet

Anmeld

21. november 2012

M&N

Becks skriver:

Hvad ville du så købe?

Men da jeg har været der så mange gange for at besøge min mor, da hun boede der. Så aner slet ikke hvad jeg vil spare op til.

Så hvad ville du købe hvis du kom derover? Jeg plejer at købe sko og tøj,og serier.

Jeg skal helt sikkert shoppe tøj (og babytøj/ting hvis jeg bliver gravid i næste forsøg)

Uh jeg havde nok valgt at blive tattoveret derovre.. Nu har jeg kun været derovre 1 gang og der købte vi også en masse tøj og havde en masse fede oplevelser (roadtrip)! Åhhhhh... Der er så mange valgmuligheder at jeg helt glemmer det! 

Anmeld

21. november 2012

Dustmuz

Becks skriver:

Hvad ville du så købe?

Der er kun 2 ting jeg VILLE når jeg kom derover..
Cold case Serien ville blive købt og så en tur i Lego world hehe

Anmeld

21. november 2012

trunte89

Ville købe mc stuffins legetøj til min datter

Anmeld

22. november 2012

Becks

StephanieJ skriver:

Ville ikke shoppe noget bestemt - ville bare spare op så jeg kunne købe det jeg faldte for derovre.. Ville ikk beslutte mig for noget hjemmefra, da jeg så kunne risikere at blive skuffet

Det plejer jeg også på andre ferier, men derovre der skal jeg i snor!

Første år jeg var der, brugte jeg SÅ MANGE penge, så de andre år har jeg haft et beløb til det jeg vidste/planlagde hjemmefra og så et beløb til det spontane..

Anmeld

22. november 2012

Becks

BabyWish2012 <3 skriver:

Uh jeg havde nok valgt at blive tattoveret derovre.. Nu har jeg kun været derovre 1 gang og der købte vi også en masse tøj og havde en masse fede oplevelser (roadtrip)! Åhhhhh... Der er så mange valgmuligheder at jeg helt glemmer det! 

Hihi elsker tatoveringer, men jeg har en drøm om, at komme til LA INK og få én.. Det må blive når jeg har råd hihi..

Elsker alt er så billigt derovre ift. herhjemme

Anmeld

22. november 2012

Becks

Dustmuz skriver:

Der er kun 2 ting jeg VILLE når jeg kom derover..
Cold case Serien ville blive købt og så en tur i Lego world hehe

Alle deres serier er bare billigere derovre end herhjemme..

Legoworld har jeg ikke været i, men har været i Disney World, MGM, Universal Studios, Epcot Center og Sea World og et hav af andre forlystelsparker.. Jeg skal til DC, hvor jeg også har været alle de andre år, der er ikke de vilde parker i nærheden hihi

Anmeld

22. november 2012

Becks

trunte89 skriver:

Ville købe mc stuffins legetøj til min datter

Måtte lige google det  Det ser hyggeligt ud, det legetøj..

Anmeld

22. november 2012

Dustmuz

Becks skriver:

Alle deres serier er bare billigere derovre end herhjemme..

Legoworld har jeg ikke været i, men har været i Disney World, MGM, Universal Studios, Epcot Center og Sea World og et hav af andre forlystelsparker.. Jeg skal til DC, hvor jeg også har været alle de andre år, der er ikke de vilde parker i nærheden hihi

ja det er de.. men Coldcase kommer slet ikke til danmark..
de vil ikke betale forrettighederne til musikken her i DK, så vidt jeg forstår

Jeg vil helst have serier med danske undertekster, for kæresten om at gøre..
men ellers ville jeg da så absolut købe næsten ALLE film derovre, og få dem importeret..

man kan spare flere tusinde på Disney film alene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.