Hvis du skulle til USA

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2012

Becks

tarkoflen skriver:

Åhh hvor er jeg misundelig! Gad så meget godt derover! Har aldrig været der, så aner ikke, hvad der er godt at købe, har kun hørt om tøj og sko, og så er kitchen aid (staves) mega billigt, men sådan en røremaskine er jo også til den tunge side at slæbe med hjem

Jeg håber du ellers har det rigtig godt, og pausen har været god for dig!

Lov mig at I sparer op, der er så lækkert, jeg har været Florida rundt (Klart farvoritten) San Francisko, Las Vegas, NY, DC, Niagara Falls, både på den Amerikanske og den Canadiske side og et hav af andre steder, elsker det land

Uh jeg gad godt at eje sådan en kitchen Aid, gad vide om det kan betale sig at købe sig til overvægt, det må jeg lige regne på.. Før hen, måtte man have 2 kufferter af 30 kg med frem og tilbage med SAS, men det lavede de om sidste år desværre..

Jeg har fået det godt igen, tak fordi du spørger.. Pausen har været rigtig god, både herinde, personligt og det hele  Starter op i december/januar hvis kroppen arter sig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2012

Becks

Nemesis skriver:

smykker! Købte for 700 kr smykker derovre sidst fik 2 par øreringe og en ring. ringen alene kostede herhjemme 900 kr.

Der er ofte et outlet et sted hvor man kan få et gratis kuponhæfte og ud over de billige priser, spare endnu mere.

ellers vill jeg bruge penge på oplevelser...se ting man bare ikke kan se andre steder. :-)

når jeg er derovre går jeg efter specifikke mærker som Gap og Oshkosh.

Sko ligesom dig..ELSKER pay less shoe store!!!!

hvordan går det med dit projekt..synes du har været meget stille oom det.

:-) Sisse

Uh outlets, LOVE them  Hmm, kunne være jeg skulle købe nogle nye øreringe, har kun ½ par tilbage..

Jeg købte computer og kamera forrige gang jeg var og gav samlet 3000, sparede 3500

Jah Pay less shoe store er fantastisk, skide irriterende SAS har lavet deres bagage regler om, før måtte man have 2 kufferter med, men nu kun én øv øv..

Tak fordi du spørger  Jeg har holdt en pause på ca ½ år, men starter op igen her til december/januar hvis kroppen arter sig

Jeg har jo en lille plan om, at hvis det lykkedes i første forsøg, så tager jeg en kønsscanning derovre, og så skal der shoppes babygejl

De har 30 $ mondays på deres scanningsklinikker, og det er jo billigt

Anmeld

23. november 2012

VIPpigen

Jeg syntes bare du skal spare op til overvægtig i kufferteren... Og så skal den selvfølgelig være stor nok til jeg kan være i den

Ej, aner det ikke... Jo, altså var det mig så skulle der købes stof.....

Anmeld

23. november 2012

Becks

VIPpigen skriver:

Jeg syntes bare du skal spare op til overvægtig i kufferteren... Og så skal den selvfølgelig være stor nok til jeg kan være i den

Ej, aner det ikke... Jo, altså var det mig så skulle der købes stof.....

Hihi vi kan da godt se om vi kan presse dig ned

For fanden! Godt du skrev stof.. DET skal jeg have

Anmeld

23. november 2012

VIPpigen

Becks skriver:

Hihi vi kan da godt se om vi kan presse dig ned

For fanden! Godt du skrev stof.. DET skal jeg have

Uhh, så kunne jeg hjælpe... 

Håber hvertfald det bliver en god tur, og får du for meget stof med hjem siger du bare til, jeg aftager gerne 

Anmeld

23. november 2012

sarahb

Jeg skal afsted igen til maj

Og jeg skal købe:
Make up
masser af neglelak, OPI og Essie
levis
nike free
calvin klein tøj og undertøj
Ralph lauren tøj

disney legetøj
en masse levis, ralph lauren, nike, adidas og hilfiger til mand og børn

Kan anbefale fotoudstyr også.

Anmeld

23. november 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Becks skriver:

Hvad ville du så købe?

Jeg er i gang med at spare op til sommerferien, som går til USA.
Men da jeg har været der så mange gange for at besøge min mor, da hun boede der. Så aner slet ikke hvad jeg vil spare op til.

Så hvad ville du købe hvis du kom derover? Jeg plejer at købe sko og tøj,og serier.

Jeg skal helt sikkert shoppe tøj (og babytøj/ting hvis jeg bliver gravid i næste forsøg)

Læste lige dit indlæg højt og min datter på 8 siger at du skal købe Build a Bear og tilbehør 

Anmeld

23. november 2012

tarkoflen

Becks skriver:

Lov mig at I sparer op, der er så lækkert, jeg har været Florida rundt (Klart farvoritten) San Francisko, Las Vegas, NY, DC, Niagara Falls, både på den Amerikanske og den Canadiske side og et hav af andre steder, elsker det land

Uh jeg gad godt at eje sådan en kitchen Aid, gad vide om det kan betale sig at købe sig til overvægt, det må jeg lige regne på.. Før hen, måtte man have 2 kufferter af 30 kg med frem og tilbage med SAS, men det lavede de om sidste år desværre..

Jeg har fået det godt igen, tak fordi du spørger.. Pausen har været rigtig god, både herinde, personligt og det hele  Starter op i december/januar hvis kroppen arter sig

Det skal vi også engang der er så mange steder jeg gerne vil hen! Tror P.t. Japan ligger højest på ønskelisten men USA er helt sikkert også på ønskelisten! Skal bare lige have sparet liiiiidt op

Måske det kan betale sig, at få det sendt hjem med båd? Det tager godt nok noget tid, men måske et forsøg værd at undersøge...

Dejligt at høre, at det har gjort dig godt! Jeg alt hvad jeg kan for at kroppen opfører sig ordentligt! Jeg har tænkt meget på dig her hen over sommer og efteråret!

Anmeld

23. november 2012

Nemesis

Becks skriver:

Uh outlets, LOVE them  Hmm, kunne være jeg skulle købe nogle nye øreringe, har kun ½ par tilbage..

Jeg købte computer og kamera forrige gang jeg var og gav samlet 3000, sparede 3500

Jah Pay less shoe store er fantastisk, skide irriterende SAS har lavet deres bagage regler om, før måtte man have 2 kufferter med, men nu kun én øv øv..

Tak fordi du spørger  Jeg har holdt en pause på ca ½ år, men starter op igen her til december/januar hvis kroppen arter sig

Jeg har jo en lille plan om, at hvis det lykkedes i første forsøg, så tager jeg en kønsscanning derovre, og så skal der shoppes babygejl

De har 30 $ mondays på deres scanningsklinikker, og det er jo billigt

ja hold da op det er billigt! Det kunne da være super fedt at få kunne det!
Uhh håber da virkelig for dig, at det nu skal lykkes hurtigt!

Ja en kuffert bliver bare hurtigt fyldt når man shopper! Men har du kun ½ par øreringe så er det a vist på tide med nogle nye smykker :-)

vil krydse fingre for det er din tur nu.

:-) Sisse

Anmeld

23. november 2012

blomst84

Jeg ville købe en iPad mini og den MacBook air  Og ja en masse Ralph Lauren tøj til mine 2 piger  Og bare shoppe tøj og sko i kæmpe mængder 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.