Hvis du skulle til USA

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2012

AnneBJ

Stof og papir!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2012

Loa

Jeg ville købe converse, undertøj fra Victoria secrets og måske en calvin Klein eller DKNY taske fra deres otlet.... Det plejer at være det jeg går efter når jeg er derovre

Anmeld

23. november 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg har shoppet bøger de to gange, jeg har været i USA - elsker de boghandlere, der har cafe, hvor man må sidde og læse i udvalget, før man bestemmer sig. Og så er bøgerne billige! 

Anmeld

23. november 2012

Becks

sarahb skriver:

Jeg skal afsted igen til maj

Og jeg skal købe:
Make up
masser af neglelak, OPI og Essie
levis
nike free
calvin klein tøj og undertøj
Ralph lauren tøj

disney legetøj
en masse levis, ralph lauren, nike, adidas og hilfiger til mand og børn

Kan anbefale fotoudstyr også.

Ja make up for pokker  Tror også jeg skal købe hårfarver med hjem

Sikken en masse gode ting der i mellem

Tag tager også afsted i Maj, godt nok først den 30, men så er vejret jo lækkert derovre

Anmeld

23. november 2012

Becks

Aisha skriver:

Læste lige dit indlæg højt og min datter på 8 siger at du skal købe Build a Bear og tilbehør 

¨Hihi hvor er hun sød, så køber jeg det - kun fordi hun siger det

Anmeld

24. november 2012

Becks

tarkoflen skriver:

Det skal vi også engang der er så mange steder jeg gerne vil hen! Tror P.t. Japan ligger højest på ønskelisten men USA er helt sikkert også på ønskelisten! Skal bare lige have sparet liiiiidt op

Måske det kan betale sig, at få det sendt hjem med båd? Det tager godt nok noget tid, men måske et forsøg værd at undersøge...

Dejligt at høre, at det har gjort dig godt! Jeg alt hvad jeg kan for at kroppen opfører sig ordentligt! Jeg har tænkt meget på dig her hen over sommer og efteråret!

Ja, Japan kunne jg også godt tænke mig en dag..

Og Thailand igen! Elsker det land, dets kultur, mad, menneskerne osv..

Du siger noget, jeg får da min mors gamle firma (min venindes far) til at sende det med FedEx, så er det gratis forsendelse nemlig

Tak skal du have, jeg har mange gange tænkt på at lave en update på, hvordan det går osv. men er kommet fra det hver gang.. Jeg får lavet en HSU (vandscanning) en uges tid før, så håber jeg det er det der skal til.. Ville være så fantastisk..

Anmeld

24. november 2012

Becks

Nemesis skriver:

ja hold da op det er billigt! Det kunne da være super fedt at få kunne det!
Uhh håber da virkelig for dig, at det nu skal lykkes hurtigt!

Ja en kuffert bliver bare hurtigt fyldt når man shopper! Men har du kun ½ par øreringe så er det a vist på tide med nogle nye smykker :-)

vil krydse fingre for det er din tur nu.

:-) Sisse

Det er meget billigt, man får en dvd og en masse billeder..

Oh yes man får shoppet, det helt sindssygt nogen gange.

Jeg er så god til at smide den ene ørering væk, så har så mange løse liggende..

1000 tak

Anmeld

24. november 2012

Becks

blomst84 skriver:

Jeg ville købe en iPad mini og den MacBook air  Og ja en masse Ralph Lauren tøj til mine 2 piger  Og bare shoppe tøj og sko i kæmpe mængder 

Ja, gad vide hvad sådan en macBook air vil koste derovre, sådan en kunne jeg godt tænke mig

Anmeld

24. november 2012

Becks

AnneBJ skriver:

Stof og papir!! 

JAHH masser af Basic Grey

Anmeld

24. november 2012

Becks

Loa skriver:

Jeg ville købe converse, undertøj fra Victoria secrets og måske en calvin Klein eller DKNY taske fra deres otlet.... Det plejer at være det jeg går efter når jeg er derovre

Alle mine g-streng er fra Victoria Secret, men det skal skiftes ud noget af det, så det står på listen  Elsker det mærke..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.