Vedr. jobs :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2012

TR

Philla skriver:

Har du været på jobindex.dk? Ellers ville jeg kontakte et vikarbureau (fx. Active Search, Manpower m.fl.) - så kan du fortælle dem, hvad det er du præcist søger - og de kan hjælpe dig med at søge jobbet

Jep  

okay , men kan de give mig 30 timer ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2012

Philla

TR skriver:

Jep  

okay , men kan de give mig 30 timer ?

Ja, vikarbureauer kan finde en stilling på 30 timer  Du fortæller dem, hvad dine kriterier er. Timeantal, løn, geografi mv.

Anmeld

24. november 2012

Loa

Jeg har også kontoruddannelsen men syntes det var sindssygt svært at finde en stilling... Der er mange om budet på kontorassistent stillinger...
Så jeg er nu igang med elev som lægesekretær.. Jeg gad ikke vente mere på at finde et job....
Det kunne også være en mulighed? Altså noget uddannelse oveni eller lign?
Men ellers bare rigtig meget held og lykke med jagten...

Anmeld

24. november 2012

TR

Philla skriver:

Ja, vikarbureauer kan finde en stilling på 30 timer  Du fortæller dem, hvad dine kriterier er. Timeantal, løn, geografi mv.

Fedt  

nu kan det godt ske jeg spørger dumt , men hvordan finder jeg nogle der ligger hvor jeg bor ?

Anmeld

24. november 2012

TR

Loa skriver:

Jeg har også kontoruddannelsen men syntes det var sindssygt svært at finde en stilling... Der er mange om budet på kontorassistent stillinger...
Så jeg er nu igang med elev som lægesekretær.. Jeg gad ikke vente mere på at finde et job....
Det kunne også være en mulighed? Altså noget uddannelse oveni eller lign?
Men ellers bare rigtig meget held og lykke med jagten...

1000 tak skal du have .. Jeg havde præcis tænkt på det samme , men så fik jeg afvide det er en rigtig svær uddannelse med sporg .. jeg er ikk ret god boglig :/

Anmeld

24. november 2012

Philla

TR skriver:

Fedt  

nu kan det godt ske jeg spørger dumt , men hvordan finder jeg nogle der ligger hvor jeg bor ?

Du spørger på ingen måde dumt! Hvis du fortæller mig, hvor du bor, så skal jeg finde vikarbureauer til dig. Eller du kan selv google "vikarbureau" og by på nettet

Anmeld

24. november 2012

TR

Philla skriver:

Du spørger på ingen måde dumt! Hvis du fortæller mig, hvor du bor, så skal jeg finde vikarbureauer til dig. Eller du kan selv google "vikarbureau" og by på nettet

Randers og omegen  

men jeg troede at sådan nogle de ringet til en hvis de har sygedom eller andet . Hvordan kan jeg shånlige ansat til 30 Timer ?

Anmeld

24. november 2012

Philla

TR skriver:

Randers og omegen  

men jeg troede at sådan nogle de ringet til en hvis de har sygedom eller andet . Hvordan kan jeg shånlige ansat til 30 Timer ?

Prøv at kontakte:

www.temp-team.dk

www.personale-match.dk

De findes begge i Randers og kan hjælpe dig videre i din jobsøgning 

Håber det bedste for dig 

Anmeld

25. november 2012

TR

Philla skriver:

Prøv at kontakte:

www.temp-team.dk

www.personale-match.dk

De findes begge i Randers og kan hjælpe dig videre i din jobsøgning 

Håber det bedste for dig 

1000 tak For hjælpen

Anmeld

25. november 2012

Philla

TR skriver:

1000 tak For hjælpen

Velbekomme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.