TR skriver:
1000 tak for dine råd
skal da prøves af.
har du selv prøvet af med kage f.eks ?
Ja, en ide og en opfordring min sagsbehandler kom med en fredag og den tog jeg imod som en udfordring for er ikke så god til bare at møde op.
MEN jeg lavede en scrapbog over forskellige projekter jeg havde lavet, og 16 stk. smiley-kager (der skulle være nok til hele personalet den dag)
og så mødte jeg bare op og sagde Hej, jeg er en kommende ansøger og ville bare se hvordan I bor, jeg behøver ingen rundvisning - jeg ville bare gerne aflevere disse kager og denne bog. Vi ses igen snart
og jeg skrev så en ansøgning, tilføjede hvad jeg havde gjort op til og så kom jeg til samtale på det..
fik desværre ikke jobbet, syntes ikke det gik godt ved samtalen. Det var en mærkelig samtale hvor leder bare fyrede spørgsmål af i en lind strøm og ingen af de andre 4 tilføjede noget, de sad bare stift - og forældrerepræsentanten manglede hvilket undrede mig, men jeg håbede alligevel selvom jeg havde den der følelse inden jeg fik afslag. Dagen efter samtalen mødte jeg op i en anden institution uanmeldt, blev vist rundt af lederen, tog hjem og skrev en ansøgning, sendte den og kom til samtale som bare gik over al forventning og var sikker på at det var mig der fik jobbet, MEN det gjorde jeg desværre ikke og det eneste feedback jeg fik var at jeg måske næste gang skulle ringe og aftale tid forinden...
MEN igen - jeg kom jo til samtale på den måde hos dem, så den var lidt mærkelig og ikke rigtig noget jeg kunne bruge fremover - selvom jeg da er kommet til samtlige infomøder på de insti. jeg havde tænkt mig at søge ved
og så først skrive ansøgningen efterfølgende, IKKE før. Så får man lige set stedet og mødt menneskene derinde og kan koble det til sin ansøgning.
Anmeld