Vedr. jobs :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2012

TR

Babymor2010 skriver:

Der er mange private virksomheder som også ansætter kontorassistenter  Jeg er selv kontorassistent ansat i staten - men kigger da på opslag her i området hvor jeg bor (2 timers transport til og fra arbejde hver dag).

Meget af det virksomhederne her i området søger er bl.a. kontorassistenter med kendskab til f.eks. bogholderi - og dér kan jeg desværre ikke være med 

Jeg ved ikke hvad der er bedst at gøre  Havde jeg tiden til det ville jeg med glæde gå rundt og aflevere en ansøgning personligt - det giver måske et indtryk af dig 

Kan du sætte nogle virksomhedes navn på ? Når du siger private  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2012

TR

MortilElias2010 skriver:

http://www.careerjet.dk/kontorassistent-jobs.html - tag et kig her

Jeg har oplevet at komme til samtale (mit fagområde ligger dog milevidt fra dit, men alligevel får du mit besyv med)

.. ved spontan besøg med kage op til weekenden en fredag.

.. ved at ringe og aftale tid..

.. ved at skrive en ansøgning direkte til modtager og deres inst.

.. og sørme også ved bare at skrive en ansøgning fra hjertet uden at have checket hjemmeside eller des lige ud lige på dagen for ansøgningsfristen.. måske var det de to sommerfugle jeg satte på kuverten?  (imorgen )

Jeg tror ikke jeg har sendt en eneste uopfordret endnu. Har overvejet det, men er vist ikke nået så vidt... kan efterhånden ikke huske hvad jeg har foretaget mig, da det er et ræs.

Og til sidst, kan godt forstå du gerne vil gøre brug af din uddannelse. Jeg er i løntilskud så jeg ikke efter 6 mrd skulle skrive på mit cv at jeg var blevet danmarksmester i elendige tidsfordrivs tv-serier  Lønnen er slet ikke noget at tale om, men det er rart at have et arbejde hvor man gør brug af de kompetencer man har og får udviklet sig selv imellemtiden, så man ikke går i stå

1000 tak for dine råd skal da prøves af. 

har du selv prøvet af med kage f.eks ?

Anmeld

20. november 2012

TR

serinasmor skriver:

nu ved jeg jo ikke hvor du er fra  

men bestseller siemens velux lego arla ...... listen er lang  

det eneste det kræver er vel egentlig at de har kontor med folk ansat kun til kontorarbejde

Nemlig , og det så der spørgsmålet er hvordan finder man i af det ? 

Altså steder hvor ikk alle folk tænker der skal se søge .. 

Kommunen søger alle jo ved hvis du kan følge mig

Anmeld

20. november 2012

Moma

De fleste private virksomheder kan bruge både allround - økonomi og salgsorienterede kontorassistenter. 

Jeg synes det ville være bedst, at du ringer. Vi får mange uopfordrede ansøgninger på mail. Dem kan man bedre lade være med at beskæftige sig med - men man er nødt til at besvare en telefonisk henvendelse. 

Anmeld

20. november 2012

La´chrissen

TR skriver:

Godaften alle sammen ,

Jeg er kommet der til hvor jeg ikke har mange uger til at finde et arbejde, inden de "kaster" mig ud i noget .

Jeg er uddannet kontorassistent og vil vildt gerne ud og bruge min uddannelse !

- MEN hvor ansætter man kontorassistenter ? udover folkeskoler og i det helt taget ved kommunen ? .. (Der ansætter de jo SLET ikke nogle)

Nu når vi er inde og snak om jobs, hva er bedst?

- Søge via mail
- sende med posten
- Ringe til dem
- Møde op hos dem

Håber nogle vil hjælpe mig

til de uopfordret ansøgninger, ringer du til virksomheden og beder om den hr ansvarlige eller kontakt oplysninger på den person, så du kan lave en uopfordret ansøgning samt cv og sende det til dem. det er de færreste der har tid til at modtage en ansøgning personligt.
Så send dem på mail og eller kan du i de store byer finde en oversigt over virksomheder og så ellers bare starte fra en start og sende ud til alle, men hold lige øje med på deres hjemmeside om de har en online ansøgnings sted.
Men stort set alle virksomheder har en kontorassistent. Så det er jo bare at få dem sendt af sted, hvis de ikke kan bruge dig er det jo bare ærgerligt,

Anmeld

20. november 2012

TR

Moma skriver:

De fleste private virksomheder kan bruge både allround - økonomi og salgsorienterede kontorassistenter. 

Jeg synes det ville være bedst, at du ringer. Vi får mange uopfordrede ansøgninger på mail. Dem kan man bedre lade være med at beskæftige sig med - men man er nødt til at besvare en telefonisk henvendelse. 

Det rigtig  

Men er simpelthen løbet tør for hvem der har kontorassistenter .. 

Altså alle håndværkere har ikk ? Byggemarkeder ? Og hva mere ? 

Anmeld

20. november 2012

TR

La´chrissen skriver:

til de uopfordret ansøgninger, ringer du til virksomheden og beder om den hr ansvarlige eller kontakt oplysninger på den person, så du kan lave en uopfordret ansøgning samt cv og sende det til dem. det er de færreste der har tid til at modtage en ansøgning personligt.
Så send dem på mail og eller kan du i de store byer finde en oversigt over virksomheder og så ellers bare starte fra en start og sende ud til alle, men hold lige øje med på deres hjemmeside om de har en online ansøgnings sted.
Men stort set alle virksomheder har en kontorassistent. Så det er jo bare at få dem sendt af sted, hvis de ikke kan bruge dig er det jo bare ærgerligt,

Tak for svar  

Mangler lidt ideer til hvor jeg kan søge :/ håndværkere , byggemarkedere ? Og hva mere? 

Anmeld

20. november 2012

Moma

TR skriver:

Det rigtig  

Men er simpelthen løbet tør for hvem der har kontorassistenter .. 

Altså alle håndværkere har ikk ? Byggemarkeder ? Og hva mere ? 

Jeg tænker små mellemstore og store virksomheder. Det kan være produktionsvirksomheder og handelsvirksomheder. Håndværkere har nok ikke med mindre de er forholdvist store.

Det er svært at komme med noget konkret - ved ikke hvilken "slags"  kontorassistent du er - og h or du bor henne i DK. 

Anmeld

20. november 2012

TR

Moma skriver:

Jeg tænker små mellemstore og store virksomheder. Det kan være produktionsvirksomheder og handelsvirksomheder. Håndværkere har nok ikke med mindre de er forholdvist store.

Det er svært at komme med noget konkret - ved ikke hvilken "slags"  kontorassistent du er - og h or du bor henne i DK. 

Bor i Randers  

Uddannet kontorassistent via handelskolen  Indkøb,salg,økonomiog hr ,

Anmeld

20. november 2012

Moma

Så vil jeg sige, at der er masser af jobs at søge, da du har en meget bred uddannelse. Men ved godt, at der også er mange om buddet. 

Har du søgt jobs som indkøbsassistent/salgsassistent/eksportassistent/salgsbackup/bogholder/økonomiassistent/økonomimedarbejder?

Vil mene at der er mange virksomheder, der bruger medarbejdere med disse komoetencer. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.