TR skriver:
Godaften alle sammen ,
Jeg er kommet der til hvor jeg ikke har mange uger til at finde et arbejde, inden de "kaster" mig ud i noget .
Jeg er uddannet kontorassistent og vil vildt gerne ud og bruge min uddannelse ! 
- MEN hvor ansætter man kontorassistenter ? udover folkeskoler og i det helt taget ved kommunen ? .. (Der ansætter de jo SLET ikke nogle)
Nu når vi er inde og snak om jobs, hva er bedst?
- Søge via mail
- sende med posten
- Ringe til dem
- Møde op hos dem
Håber nogle vil hjælpe mig 
http://www.careerjet.dk/kontorassistent-jobs.html - tag et kig her 
Jeg har oplevet at komme til samtale (mit fagområde ligger dog milevidt fra dit, men alligevel får du mit besyv med)
.. ved spontan besøg med kage op til weekenden en fredag.
.. ved at ringe og aftale tid..
.. ved at skrive en ansøgning direkte til modtager og deres inst.
.. og sørme også ved bare at skrive en ansøgning fra hjertet uden at have checket hjemmeside eller des lige ud lige på dagen for ansøgningsfristen.. måske var det de to sommerfugle jeg satte på kuverten?
(imorgen
)
Jeg tror ikke jeg har sendt en eneste uopfordret endnu. Har overvejet det, men er vist ikke nået så vidt... kan efterhånden ikke huske hvad jeg har foretaget mig, da det er et ræs.
Og til sidst, kan godt forstå du gerne vil gøre brug af din uddannelse. Jeg er i løntilskud så jeg ikke efter 6 mrd skulle skrive på mit cv at jeg var blevet danmarksmester i elendige tidsfordrivs tv-serier
Lønnen er slet ikke noget at tale om, men det er rart at have et arbejde hvor man gør brug af de kompetencer man har og får udviklet sig selv imellemtiden, så man ikke går i stå