Vedr. jobs :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.229 visninger
49 svar
0 synes godt om
19. november 2012

TR

Godaften alle sammen ,

Jeg er kommet der til hvor jeg ikke har mange uger til at finde et arbejde, inden de "kaster" mig ud i noget .

Jeg er uddannet kontorassistent og vil vildt gerne ud og bruge min uddannelse !

- MEN hvor ansætter man kontorassistenter ? udover folkeskoler og i det helt taget ved kommunen ? .. (Der ansætter de jo SLET ikke nogle)

Nu når vi er inde og snak om jobs, hva er bedst?

- Søge via mail
- sende med posten
- Ringe til dem
- Møde op hos dem

Håber nogle vil hjælpe mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2012

serinasmor

Kontorassistenter er jeg ret sikker på også findes på mange større virksomheder ... 

Og inden du sender/afleverer nogle ansøgninger skal du have fundet ud af, hvad der gør dig speciel og hvordan du vil skille dig ud.. 

Hvad der virker godt ved jeg ikke rigtigt ... det er jo forskelligt fra virksomhed til virksomhed .. men jeg tror det giver et godt indtryk at aflevere personligt ... det viser mere engagement end at sende en mail

Anmeld

20. november 2012

TR

serinasmor skriver:

Kontorassistenter er jeg ret sikker på også findes på mange større virksomheder ... 

Og inden du sender/afleverer nogle ansøgninger skal du have fundet ud af, hvad der gør dig speciel og hvordan du vil skille dig ud.. 

Hvad der virker godt ved jeg ikke rigtigt ... det er jo forskelligt fra virksomhed til virksomhed .. men jeg tror det giver et godt indtryk at aflevere personligt ... det viser mere engagement end at sende en mail

Større virksomheder , sån som ? 

jaa , der står bare i stort set alle deres mail eller adresse man kan sende til

Anmeld

20. november 2012

Smil

Profilbillede for Smil

Hvis man f.eks. tjekker job via jobindeks, kan man se, at virksomheder af meget forskellig størrelse anvender kontorassistenter.