Vedr. jobs :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2012

Clisolka

TR skriver:

Taaaak skal du have  

Ødet bare mig der r ved at løbe tør  , selvom jeg ved jeg stadig mangler mange .. 

Var så lidt - det skal nok komme 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2012

serinasmor

TR skriver:

Nemlig , og det så der spørgsmålet er hvordan finder man i af det ? 

Altså steder hvor ikk alle folk tænker der skal se søge .. 

Kommunen søger alle jo ved hvis du kan følge mig

hmmm ... har selv brugt krak - det fungerer ikke fantastisk ... men du er fra randers .. randers er en by der har en god størrelse ... der må være en del virksomheder der har 10+ ansatte - så har de typisk også ansatte der kun er på kontoret og derfor måske også nogle med din funktion.. ellers er der jo både århus og hobro ...

Anmeld

22. november 2012

TR

serinasmor skriver:

hmmm ... har selv brugt krak - det fungerer ikke fantastisk ... men du er fra randers .. randers er en by der har en god størrelse ... der må være en del virksomheder der har 10+ ansatte - så har de typisk også ansatte der kun er på kontoret og derfor måske også nogle med din funktion.. ellers er der jo både århus og hobro ...

Jep Hobro vil jeg gerne arbejde i , men igen når man ikke kender virksomhederne , kan man jo ikk rigtig finde dem ? Eller så det bare mig hihi

Anmeld

22. november 2012

serinasmor

TR skriver:

Jep Hobro vil jeg gerne arbejde i , men igen når man ikke kender virksomhederne , kan man jo ikk rigtig finde dem ? Eller så det bare mig hihi

http://map.krak.dk/query?what=maps&search_word =&geo_area=hobro&from=

Igang fra en ende af

når du klikker ind på selve virksomheden kan du se hvor mange ansatte de har (nogle på landplan)

Anmeld

22. november 2012

LLN

TR skriver:

Godaften alle sammen ,

Jeg er kommet der til hvor jeg ikke har mange uger til at finde et arbejde, inden de "kaster" mig ud i noget .

Jeg er uddannet kontorassistent og vil vildt gerne ud og bruge min uddannelse !

- MEN hvor ansætter man kontorassistenter ? udover folkeskoler og i det helt taget ved kommunen ? .. (Der ansætter de jo SLET ikke nogle)

Nu når vi er inde og snak om jobs, hva er bedst?

- Søge via mail
- sende med posten
- Ringe til dem
- Møde op hos dem

Håber nogle vil hjælpe mig

Har du prøvet at kontakte nogle vikarbureauer, jeg ved af erfaring at det er en rigtig god måde at få foden indenfor på en virksomhed. Jeg havde i vinteren 2010 et vikariat i en offentlig virksomhed i 1½ måned. Søgte hos dem igen i sommermeren 2011 blev forlænget og blev så fastsat i sommeren 2012.

Anmeld

22. november 2012

TR

serinasmor skriver:

http://map.krak.dk/query?what=maps&search_word =&geo_area=hobro&from=

Igang fra en ende af

når du klikker ind på selve virksomheden kan du se hvor mange ansatte de har (nogle på landplan)

1000 tak en stor hjælp .. 

Anmeld

22. november 2012

TR

LLN skriver:

Har du prøvet at kontakte nogle vikarbureauer, jeg ved af erfaring at det er en rigtig god måde at få foden indenfor på en virksomhed. Jeg havde i vinteren 2010 et vikariat i en offentlig virksomhed i 1½ måned. Søgte hos dem igen i sommermeren 2011 blev forlænget og blev så fastsat i sommeren 2012.

Nej det har jeg ikk , for vil jo gerne ud af ledigheden .. Altså så de ikk skal bestemme hva jeg skal , og ikk sende søge så og så mange job .

Anmeld

23. november 2012

LLN

TR skriver:

Nej det har jeg ikk , for vil jo gerne ud af ledigheden .. Altså så de ikk skal bestemme hva jeg skal , og ikk sende søge så og så mange job .

Et vikarbureau bestemmer ikke hvad du skal. Hvis de har et job de mener du passer i kontakter de dig, og så kan du sige ja tak eller nej tak.

Anmeld

23. november 2012

Philla

TR skriver:

Godaften alle sammen ,

Jeg er kommet der til hvor jeg ikke har mange uger til at finde et arbejde, inden de "kaster" mig ud i noget .

Jeg er uddannet kontorassistent og vil vildt gerne ud og bruge min uddannelse !

- MEN hvor ansætter man kontorassistenter ? udover folkeskoler og i det helt taget ved kommunen ? .. (Der ansætter de jo SLET ikke nogle)

Nu når vi er inde og snak om jobs, hva er bedst?

- Søge via mail
- sende med posten
- Ringe til dem
- Møde op hos dem

Håber nogle vil hjælpe mig

Har du været på jobindex.dk? Ellers ville jeg kontakte et vikarbureau (fx. Active Search, Manpower m.fl.) - så kan du fortælle dem, hvad det er du præcist søger - og de kan hjælpe dig med at søge jobbet

Anmeld

23. november 2012

TR

LLN skriver:

Et vikarbureau bestemmer ikke hvad du skal. Hvis de har et job de mener du passer i kontakter de dig, og så kan du sige ja tak eller nej tak.

Ja men jeg skal sTadic søge job osv jo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.