Kan vi godt det.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2012

NinaNymannMadsen

B&J skriver:

uhh det ville jeg slet ikke ture er godt nok bange for man evt kan blive dårlig eller alle de bakterier...

Heller ikke når det slet ikke lugter dårligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2012

B&J

NinaNymannMadsen skriver:

Heller ikke når det slet ikke lugter dårligt.

nej ikke når det har stået så længe i køleskabet.... jeg ville slet ikke ture gøre det men sådan er jeg

Anmeld

18. november 2012

NinaNymannMadsen

B&J skriver:

nej ikke når det har stået så længe i køleskabet.... jeg ville slet ikke ture gøre det men sådan er jeg

Man skal også bare passe med at være for bakterie forskrækket.
Men kan se der er delte meninger. Nogen siger man godt kan også siger som dig nej.

Anmeld

18. november 2012

Kief31

NinaNymannMadsen skriver:

Hvad gjorde man ikke i gamle dage ?
Det ikke for at virke sur eller noget som helst.

Men vi må jo bare ud og købe 7,5 kg kød igen og lave nyt fars.

Fars er den slags kød der sidder allemest bakterier i. Bakterier kommer på overfladerne, og fars har overflader over alt. I gamle dage, der var man ikke så sart med sådan noget. Men i gamle dage blev mange "uforklarligt" syge og nogen døde sommetider.. Man kan jo kun gisne om af hvad. Og er det noget i skal sælge, kan i da SLET ikke tillade jer det.

Anmeld

18. november 2012

Miss Kat

Jeg undrer mig lidt over at du spørger os, siden du tydeligvis allerede har taget en beslutning?

Anmeld

18. november 2012

Laulund87

Jeg ville bruge det.. Jeg har lugtet til hakket oksekød der er dårligt og jeg er slet ikke i tvivl hvis det skulle ske igen, føj det stinker og bliver gråt Det var kun én dag for gammelt.

Jeg er generelt ikke så sart med at bruge kød der har stået for jeg er sikker på man kan lugte/se om det duer eller ej.

Anmeld

18. november 2012

NinaNymannMadsen

Laulund87 skriver:

Jeg ville bruge det.. Jeg har lugtet til hakket oksekød der er dårligt og jeg er slet ikke i tvivl hvis det skulle ske igen, føj det stinker og bliver gråt Det var kun én dag for gammelt.

Jeg er generelt ikke så sart med at bruge kød der har stået for jeg er sikker på man kan lugte/se om det duer eller ej.

Ja nemlig. Der er jo også et krav om at de datoer skal sættes på. Og i dag kan man ikke købe helt frisk kød lige meget hvad. Meget af det vi køber som straks og sådan er gerne 3 år gamle inden de bliver solgt i butikkerne.

Det lugtede ikke dårligt og så ikke ud til at være dårligt heller.

Anmeld

18. november 2012

NinaNymannMadsen

Miss Kat skriver:

Jeg undrer mig lidt over at du spørger os, siden du tydeligvis allerede har taget en beslutning?

Var i tvivl derfor spurgte jeg. Eller havde jeg ikke spurgt.

Har snakket med min far og med min eks svigermor og begge siger der intet sker. Og flere jeg har spurt siger der ikke sker noget.

Anmeld

18. november 2012

Englehår

Profilbillede for Englehår
Har du rørt farsen sammen?

Hvis jeg forstår dit første indlæg rigtig, så er det noget i skal sælge. SÅ havde jeg under ingen omstændigheder løbet den risiko!

Anmeld

18. november 2012

NinaNymannMadsen

AnjaM skriver:

Har du rørt farsen sammen?

Hvis jeg forstår dit første indlæg rigtig, så er det noget i skal sælge. SÅ havde jeg under ingen omstændigheder løbet den risiko!

Gjorde vi imorges da vi opdagede det med datoen.
Ja de skal sælges

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.