Brug for hjælp - ville du komme ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2012

Kvist

Anonym skriver:

Her er vi ikke enig - for i dette tilfælle ville børnene ikke lide. De mindste ved slet ikke hvem vi er , og den store gider slet ikke snakke til en. Vi har slet ingen kontakt med hinanden i hverdagen. Og hun vil have alt eller intet.

hvilket hun selv giver udtryk for, for mig er det nok med kontakt til fødselsdag. Hvilket hun finder unødvendigt når vi ikke ses ellers.

så der ligger selvfølgelig meget bag også som gør jeg tvivler. Og udfra hendes udmelding og manglende invitation sidst syntes jeg nok hun har truffet sit valg.

og mange svar siger at jeg skal gøre det for børnenes skyld, men har strukket mig mange gange netop for børnenes skyld men på et tidspunkt får man nok. Og kan mærke jeg nok er der nu. 

Får nok høvl for det her, men hvis du ikke gider hende til hverdag kan jeg godt følge din søster som så mener der heller ikke er grund til at ses til fødselsdag.. Hvorfor fejre sin fødselsdag med en som ikke gider se en til hverdag, eller hvorfor bruge penge på en gave til en der ikke gider en til hverdag..

Bare en tanke,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2012

Anonym trådstarter

Kvist skriver:

Får nok høvl for det her, men hvis du ikke gider hende til hverdag kan jeg godt følge din søster som så mener der heller ikke er grund til at ses til fødselsdag.. Hvorfor fejre sin fødselsdag med en som ikke gider se en til hverdag, eller hvorfor bruge penge på en gave til en der ikke gider en til hverdag..

Bare en tanke,

Du må meget gerne have din mening . Og du får skam ingen hug, hvorfor skulle du dog det.

Det er jo som man ser på det  for mig er det nok at vi ses til familie kom sammen og fødselsdag. Så enten kan man jo syntes det er nok eller have holdningen som dig . Og det har jeg det såment fint med.

Hvis jeg stod over for valget enten eller som du stiller det op, ville jeg HELT vælge fra. Jeg har ikke behov for mennesker i min hverdag der ikke ønsker at støtte mig. Derfor jeg har truffet mit valg. Og min erfaring siger mig, at er vi sammen mere end det ender vi som uvenner. Og det gider jeg faktisk ikke.

Nu handlede dette indlæg IKKE om, om hun gad se mig eller eller.

Men hvorfor undlade og invitere til den ene, for så at invitere til den næste fødselsdag ???

Anmeld

15. november 2012

Kvist

Anonym skriver:

Du må meget gerne have din mening . Og du får skam ingen hug, hvorfor skulle du dog det.

Det er jo som man ser på det  for mig er det nok at vi ses til familie kom sammen og fødselsdag. Så enten kan man jo syntes det er nok eller have holdningen som dig . Og det har jeg det såment fint med.

Hvis jeg stod over for valget enten eller som du stiller det op, ville jeg HELT vælge fra. Jeg har ikke behov for mennesker i min hverdag der ikke ønsker at støtte mig. Derfor jeg har truffet mit valg. Og min erfaring siger mig, at er vi sammen mere end det ender vi som uvenner. Og det gider jeg faktisk ikke.

Nu handlede dette indlæg IKKE om, om hun gad se mig eller eller.

Men hvorfor undlade og invitere til den ene, for så at invitere til den næste fødselsdag ???

Nej hvis hun ikke er der til at støtte dig kan jeg godt forstå du ikke gider bruge din tid på hende.. Men så ville jeg nok vælge at stoppe kontakten helt.. Har også bøvlet en del med min søster, har ikke set hende i et halvt år men nu har nogle helt andre "sager" fået os til at snakke igen.. Og hvor har jeg dog savnet hende..

Og ja, det er lidt misvisende signaler hun sender.. Men så kan jeg jo ikke lade være med at tænke om hun kun inviterer for at få gaver til hendes unger.. Men håber da for jer i kunne finde ud af det en dag

Anmeld

15. november 2012

Anonym trådstarter

Kvist skriver:

Nej hvis hun ikke er der til at støtte dig kan jeg godt forstå du ikke gider bruge din tid på hende.. Men så ville jeg nok vælge at stoppe kontakten helt.. Har også bøvlet en del med min søster, har ikke set hende i et halvt år men nu har nogle helt andre "sager" fået os til at snakke igen.. Og hvor har jeg dog savnet hende..

Og ja, det er lidt misvisende signaler hun sender.. Men så kan jeg jo ikke lade være med at tænke om hun kun inviterer for at få gaver til hendes unger.. Men håber da for jer i kunne finde ud af det en dag

Jeg har netop valgt at ses til fødselsdag osv, fordi det har været fint med mig, vi er ikke uvenner men vil ikke bruge min tid i hverdagen på folk som ikke støtter mig ( når jeg så oven i købet har stået der 1000 gange for hende )

Og droppe kontakten har jeg ikke syntes har været nødvendigt, da vi som sagt ikke er uvenner. Jeg kan bare ikke have hende tæt på.

Og ønsker hun det som dig( at droppe kontakten helt ) jamen så har jeg fuldt ud respekt for det. Det er jo hendes valg. Jeg kan ikke tilbyde mere end jeg gør, uden det har for store konsikvenser for mig som person.

For mig ville den anden løsning bare være mere holdbar på sigt.

Dejligt I har fundet sammen igen, det sker nok ikke her  desværre.

Nej forstår nu heller ikke den blandede holdning , hvis hun ikke ønsker os skal hun da stå ved det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.