Kvist skriver:
Nej hvis hun ikke er der til at støtte dig kan jeg godt forstå du ikke gider bruge din tid på hende.. Men så ville jeg nok vælge at stoppe kontakten helt.. Har også bøvlet en del med min søster, har ikke set hende i et halvt år men nu har nogle helt andre "sager" fået os til at snakke igen.. Og hvor har jeg dog savnet hende.. 
Og ja, det er lidt misvisende signaler hun sender.. Men så kan jeg jo ikke lade være med at tænke om hun kun inviterer for at få gaver til hendes unger.. Men håber da for jer i kunne finde ud af det en dag 
Jeg har netop valgt at ses til fødselsdag osv, fordi det har været fint med mig, vi er ikke uvenner men vil ikke bruge min tid i hverdagen på folk som ikke støtter mig ( når jeg så oven i købet har stået der 1000 gange for hende )
Og droppe kontakten har jeg ikke syntes har været nødvendigt, da vi som sagt ikke er uvenner. Jeg kan bare ikke have hende tæt på.
Og ønsker hun det som dig( at droppe kontakten helt ) jamen så har jeg fuldt ud respekt for det. Det er jo hendes valg. Jeg kan ikke tilbyde mere end jeg gør, uden det har for store konsikvenser for mig som person.
For mig ville den anden løsning bare være mere holdbar på sigt.
Dejligt I har fundet sammen igen, det sker nok ikke her
desværre.
Nej forstår nu heller ikke den blandede holdning , hvis hun ikke ønsker os skal hun da stå ved det
Anmeld