Brug for hjælp - ville du komme ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.162 visninger
43 svar
0 synes godt om
14. november 2012

Anonym trådstarter

Vores familie historie er temmelig kompliceret og snakker derfor ikke med min søster. 

vi ses ved fødselsdag og familie kom sammen men snakker sjældent med hinanden.

Midt okt havde knægten og jeg fødselsdag , hvor familien var inviteret. Min søster meldte afbud. Ugen efter havde hun fødselsdag , som hun holdte UDEN vi blev inviteret ( min bror var med og resten af familien )

nu har hun så sendt invitation til deres børns fødselsdag men har bestemt ikke lyst til at komme.

ville du komme ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Vores familie historie er temmelig kompliceret og snakker derfor ikke med min søster. 

Midt okt havde knægten og jeg fødselsdag , hvor familien var inviteret. Min søster meldte afbud. Ugen efter havde hun fødselsdag , som hun holdte UDEN vi blev inviteret ( min bror var med og resten af familien )

nu har hun så sendt invitation til deres børns fødselsdag men har bestemt ikke lyst til at komme.

ville du komme ?

Det tror jeg. Mine niecer og nevøer skulle ikke lide under forældregenerationens problemer, og mine børn skulle gerne lære deres fætre og kusiner godt at kende uden at lide under de voksnes konflikter. 

Anmeld

14. november 2012

tankai

Anonym skriver:

ville du komme ?

Jeg var taget med.. 

Jeg ville vise mig som den voksne, og være der for børnene.. 

Anmeld

14. november 2012

Mettefpigen

Jep det ville jeg! Det skal ikk gå udover børnene at de voksne er uvenner....

Anmeld

14. november 2012

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Det tror jeg. Mine niecer og nevøer skulle ikke lide under forældregenerationens problemer, og mine børn skulle gerne lære deres fætre og kusiner godt at kende uden at lide under de voksnes konflikter. 

Hendes de mindste er 2 og ander ikke hvem jeg er. Ligesom min dreng på 3 ikke ved hvem hun er.

er blevet fravalgt SÅ mange gange , og er ofte bare en dør måtte for hende.

så nej ville ikke gøre det for børnenes skyld SLET IKKE.

Anmeld

14. november 2012

Anonym trådstarter

tankai skriver:

Jeg var taget med.. 

Jeg ville vise mig som den voksne, og være der for børnene.. 

Hendes børn ved slet ikke hvem jeg er.

Anmeld

14. november 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Hendes de mindste er 2 og ander ikke hvem jeg er. Ligesom min dreng på 3 ikke ved hvem hun er.

er blevet fravalgt SÅ mange gange , og er ofte bare en dør måtte for hende.

så nej ville ikke gøre det for børnenes skyld SLET IKKE.

For hvis skyld overvejer du det så? 

Anmeld

14. november 2012

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Jep det ville jeg! Det skal ikk gå udover børnene at de voksne er uvenner....

Så de voksne må lide i stilhed for børnenes skyld ??

som sagt er det temmelig kompliceret og der ligger selvfølgelig mere bag end bare de 2 fødselsdage 

Anmeld

14. november 2012

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

For hvis skyld overvejer du det så? 

Ja det ved jeg ski ikke

Anmeld

14. november 2012

Fam. Madsen

Anonym skriver:

ville du komme ?

Jeg ville ikke komme. 

min familie historie er også noget for dig 

snakker ikke med nogen af mine søkende andet til familie fester som min mor holder eller konfimation da det er det eneste tidspunkt vi bliver inviteret til. 

så jeg ville sige nej når jeres børn slet ikke ved hvem i henholdvis er. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.