Brug for hjælp - ville du komme ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2012

Fam. Madsen

Anonym skriver:

Syntes det er super ærgeligt . Ville virkelig ønske det anderledes . Men ja er på vej hen imod det er ok. men helt ok bliver man vel aldrig .

håber også du er ok med det som min psyk så fint siger det. Man kan ikke vælge sin familie men sine venner så det arbejder jeg hen imod

Jeg har læret og leve med det. har heldigvis en enkel rigtig god veninde, som jeg virkelig elsker rigtig højt og hun er min søster

men ville da virkelig ønske jeg havde en af mine rigtig søskende jeg kunne snakke med og hygge med. men sådan er det desværre ikke. 

din pysk. har jo så endelig ret.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2012

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Jeg ville komme og hvis børnene ikke kender hinanden var det måske en oplagt lejlighed til at de kunne komme til det.

/Fenja

Tak for svar . men hopper nok over

Anmeld

14. november 2012

Fam. Madsen

Anonym skriver:

Kan mærke jeg er meget tæt på, men i sådan en situation bliver jeg alligevel i tvivl. Men føler jo hun har valgt os fra selv , ved ikke at invitere os eller komme til vores fødselsdag.

jeg ville have det fint med at ses på disse dage, men hun siger alt eller intet. Hvilket er hendes valg. Ønsker ikke mere kontakt.

det forstår man jo så ikke. 

for lidt er da beder end ingenting. 

det vil jeg jo også sige når hun ikke møder op ved jer.

Anmeld

14. november 2012

Fenja09

Anonym skriver:

Tak for svar . men hopper nok over

Ikke for at være uhøflig, men tror også at du havde valgt inden du lavede indlægget - for synes jeg kan læse det på dine svar til tidligere kommentarer. Men synes det er fint, at du har valgt noget du selv kan stå inde for og du kender jo historien, så du skal gøre hvad du føler for.

/Fenja

Anmeld

14. november 2012

Anonym trådstarter

Fam. Madsen skriver:

Jeg har læret og leve med det. har heldigvis en enkel rigtig god veninde, som jeg virkelig elsker rigtig højt og hun er min søster

men ville da virkelig ønske jeg havde en af mine rigtig søskende jeg kunne snakke med og hygge med. men sådan er det desværre ikke. 

din pysk. har jo så endelig ret.

Hvor dejligt og sådan må det være i disse situationer, hvor familien ikke fungere

ja hun siger nogle brugbare ting ,håber hun kan hjælpe mig det sidste stykke vej

nogle gange må man bare se i øjnene at tingene ikke er som ønsket og få det bedste ud af det

Anmeld

14. november 2012

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Ikke for at være uhøflig, men tror også at du havde valgt inden du lavede indlægget - for synes jeg kan læse det på dine svar til tidligere kommentarer. Men synes det er fint, at du har valgt noget du selv kan stå inde for og du kender jo historien, så du skal gøre hvad du føler for.

/Fenja

Helt iorden. Men det havde jeg faktisk ikke. så havde jeg ikke lavet dette indlæg

Anmeld

14. november 2012

Fam. Madsen

Anonym skriver:

Hvor dejligt og sådan må det være i disse situationer, hvor familien ikke fungere

ja hun siger nogle brugbare ting ,håber hun kan hjælpe mig det sidste stykke vej

nogle gange må man bare se i øjnene at tingene ikke er som ønsket og få det bedste ud af det

selvfølgelig kan hun det.. jeg har brugt min mand og veninde rigtig meget til og få styrken til og komme igennem alle de her problemer

er virkelig taknemlig for at have dem i mit liv. 

håber at du også har nogen der virkelig er der for dig. 

jeg kan kun give dig ret jeg prøver og leve efter at alting sker for en grund selv om det er svært. 

Anmeld

14. november 2012

Fenja09

Anonym skriver:

Helt iorden. Men det havde jeg faktisk ikke. så havde jeg ikke lavet dette indlæg

Ok, men hvis man læser indlæggene i starten hvor folk skriver at de ville komme, så synes jeg at det ser ud til at du egentlig ikke vil komme, trods deres svar. Men uanset hvad så er det fint at du har fundet ud af hvad du vil.

/Fenja

Anmeld

14. november 2012

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

/Fenja

Og det er helt iorden, du læser det. Men så havde jeg nok ikke oprette indlægget. 

Anmeld

14. november 2012

Anonym trådstarter

Fam. Madsen skriver:

selvfølgelig kan hun det.. jeg har brugt min mand og veninde rigtig meget til og få styrken til og komme igennem alle de her problemer

er virkelig taknemlig for at have dem i mit liv. 

håber at du også har nogen der virkelig er der for dig. 

jeg kan kun give dig ret jeg prøver og leve efter at alting sker for en grund selv om det er svært. 

Jeg har en stor støtte i min mand og har gode venner som jeg kan ty til det hjælper.

syntes det er svært at træffe den rigtige beslutning i disse situationer, for der er altid en taber 

har svært ved at finde ud af hvad der er rigtigt og forkert. For alt har en pris

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.