Brug for hjælp - ville du komme ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2012

Anonym trådstarter

Fam. Madsen skriver:

Jeg ville ikke komme. 

min familie historie er også noget for dig 

snakker ikke med nogen af mine søkende andet til familie fester som min mor holder eller konfimation da det er det eneste tidspunkt vi bliver inviteret til. 

så jeg ville sige nej når jeres børn slet ikke ved hvem i henholdvis er. 

Tak - blev ski helt bange for jeg var gak gak.

historien er selvfølgelig lang - men har nok bare fået nok . Hun fravalgte vores fødselsdag . Og vi var ikke værdige til at komme til hendes ( trods resten blev inviteret )

så lysten til at komme til denne er godt nok væk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Ja det ved jeg ski ikke

Så giver svaret næsten sig selv. Og at blive væk er trods alt ikke at brænde broerne endegyldigt. Måske - jeg er optimist - ændrer noget sig på sigt, men næppe af, at du kommer, når det er så anspændt som nu. 

Anmeld

14. november 2012

Fam. Madsen

Anonym skriver:

Tak - blev ski helt bange for jeg var gak gak.

historien er selvfølgelig lang - men har nok bare fået nok . Hun fravalgte vores fødselsdag . Og vi var ikke værdige til at komme til hendes ( trods resten blev inviteret )

så lysten til at komme til denne er godt nok væk

min er også meget lang. og har stået på siden vi flytte hjemme fra faktis. 

men har bare lært og leve med det nu. 

og du er bestemt ikke gak gak, min familie er virkelig pinlig og snakke om når andre spørger hvorfor jeg ikke snakker med mine søskende bliver jeg helt flov 

min søster er lige bleven 30år og der var hele familien på nær mig og min familie inviteret. det gjord lidt ondt. 

så kan bestemt godt forstå hvis du ikke har lyst til  og tage med.

Anmeld

14. november 2012

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Så giver svaret næsten sig selv. Og at blive væk er trods alt ikke at brænde broerne endegyldigt. Måske - jeg er optimist - ændrer noget sig på sigt, men næppe af, at du kommer, når det er så anspændt som nu. 

Er bange for løbet ER kørt.  For vi vil ikke det samme med vores " forhold " om man kan sige det.

har længe gjordt det for børnenes skyld men betaler selv en STOR pris for det . Og det de sidste fødselsdag fik mig til at trække i håndbremsen 

Anmeld

14. november 2012

Anonym trådstarter

Fam. Madsen skriver:

min er også meget lang. og har stået på siden vi flytte hjemme fra faktis. 

men har bare lært og leve med det nu. 

og du er bestemt ikke gak gak, min familie er virkelig pinlig og snakke om når andre spørger hvorfor jeg ikke snakker med mine søskende bliver jeg helt flov 

min søster er lige bleven 30år og der var hele familien på nær mig og min familie inviteret. det gjord lidt ondt. 

så kan bestemt godt forstå hvis du ikke har lyst til  og tage med.

Øv det skal være sådan, ville ønske det anderledes men har efterhånden indset det aldrig bliver anderledes .

og blevet skuffet så mange gange , gider ikke mere. Håber at jeg kan lære at leve med det. 

Men det ændre vel ikke på der gør ondt ??????

Anmeld

14. november 2012

Fam. Madsen

Anonym skriver:

Er bange for løbet ER kørt.  For vi vil ikke det samme med vores " forhold " om man kan sige det.

har længe gjordt det for børnenes skyld men betaler selv en STOR pris for det . Og det de sidste fødselsdag fik mig til at trække i håndbremsen 

det er hårdt  når det er sådan. 

men sådan er nogen søskende forhold desværre

håber du er okay med det??

Anmeld

14. november 2012

Fam. Madsen

Anonym skriver:

Øv det skal være sådan, ville ønske det anderledes men har efterhånden indset det aldrig bliver anderledes .

og blevet skuffet så mange gange , gider ikke mere. Håber at jeg kan lære at leve med det. 

Men det ændre vel ikke på der gør ondt ??????

jeg vil sige at med tiden lære man og leve med det. 

men det er virkelig hård indimellem. 

nej det ændre desværre ikke på noget lige meget hvor ondt det desværre gør. 

jeg har selv grædt mange gange over alle vores problemer som vi søskende har indbyrdes. 

Anmeld

14. november 2012

Anonym trådstarter

Fam. Madsen skriver:

det er hårdt  når det er sådan. 

men sådan er nogen søskende forhold desværre

håber du er okay med det??

Syntes det er super ærgeligt . Ville virkelig ønske det anderledes . Men ja er på vej hen imod det er ok. men helt ok bliver man vel aldrig .

håber også du er ok med det som min psyk så fint siger det. Man kan ikke vælge sin familie men sine venner så det arbejder jeg hen imod

Anmeld

14. november 2012

Fenja09

Anonym skriver:

Vores familie historie er temmelig kompliceret og snakker derfor ikke med min søster. 

vi ses ved fødselsdag og familie kom sammen men snakker sjældent med hinanden.

Midt okt havde knægten og jeg fødselsdag , hvor familien var inviteret. Min søster meldte afbud. Ugen efter havde hun fødselsdag , som hun holdte UDEN vi blev inviteret ( min bror var med og resten af familien )

nu har hun så sendt invitation til deres børns fødselsdag men har bestemt ikke lyst til at komme.

ville du komme ?

Jeg ville komme og hvis børnene ikke kender hinanden var det måske en oplagt lejlighed til at de kunne komme til det.

/Fenja

Anmeld

14. november 2012

Anonym trådstarter

Fam. Madsen skriver:

jeg vil sige at med tiden lære man og leve med det. 

men det er virkelig hård indimellem. 

nej det ændre desværre ikke på noget lige meget hvor ondt det desværre gør. 

jeg har selv grædt mange gange over alle vores problemer som vi søskende har indbyrdes. 

Kan mærke jeg er meget tæt på, men i sådan en situation bliver jeg alligevel i tvivl. Men føler jo hun har valgt os fra selv , ved ikke at invitere os eller komme til vores fødselsdag.

jeg ville have det fint med at ses på disse dage, men hun siger alt eller intet. Hvilket er hendes valg. Ønsker ikke mere kontakt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.