Hvad laver I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2012

Ayasmor

rikkeregnbue skriver:

Haha  Vi er der nok om.... et par dage

Haha-- Vi ses

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2012

M&N

rikkeregnbue skriver:

Endnu en med slik, ih altså!

Hvad skal I spise?

Ikke det vilde. Vi gider ikke idag. Jeg er doven og træt efter at have været til lægen, så manden skal have hakkebøffer (som skulle have blevet til pitabrød med hakket oksekød) og jeg skal bare have æg.. Total kedelig aftensmad.

Anmeld

14. november 2012

Mettefpigen

rikkeregnbue skriver:

Uhhh ja! Tak for reminder  Kunne være jeg skulle se det i dag

Desperate kommer ikk i dag pågrund af fodbold.....

Jeg kæmper for at få bassen til at sove, skal til at se film for at få min nervøsitet væk............ Også spiser jeg chokolade......

Anmeld

14. november 2012

Dinna88

rikkeregnbue skriver:

Hyggeligt.. Min kæreste er i biografen for at se Twilight, mega snyd!

HAHAH, seriøst?! Og så uden dig? Nuvel, det er tøsefilm, men der er godt nok mange mænd der er med deres kæreste inde for at se den. Men uden? Det undrer mig (hvor lyder jeg bare som om verden er sort på hvid, men sådan er jeg ikke, haha)

Anmeld

14. november 2012

Billemyre

Jeg halvt sidder, halvt ligger i/på sofaen, med en frygtelig migræne (dog ikke slem nok til at jeg vil undvære computeren, åbenbart!) og spiser pebernødder.
Jeg skulle have været til band øver, men det måtte jeg altså droppe
Er forsanger i et lille rockband og kunne bare ikke lige holde ud at skulle synge Foo Fighters, Metallica og Billy Idol med et hoved som mit!
Så manden (som er trommeslager i bandet) er taget alene afsted.

Er blevet forfalden til den søde og skøre serie 'Drop Dead Diva', men har set alle afsnittene der ligger på Netflix....
Nogen, der tilfældigvis ved om der er flere sæsoner end 2?

Hyg jer, derude

Anmeld

14. november 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

BabyWish2012 <3 skriver:

Ikke det vilde. Vi gider ikke idag. Jeg er doven og træt efter at have været til lægen, så manden skal have hakkebøffer (som skulle have blevet til pitabrød med hakket oksekød) og jeg skal bare have æg.. Total kedelig aftensmad.

Det lyder...... ja... Kedeligt, haha

Anmeld

14. november 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Mettefpigen skriver:

Desperate kommer ikk i dag pågrund af fodbold.....

Jeg kæmper for at få bassen til at sove, skal til at se film for at få min nervøsitet væk............ Også spiser jeg chokolade......

Ej, øv! - Håber du vinder kampen. Og del lige chokoladen

Anmeld

14. november 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Dinna88 skriver:

HAHAH, seriøst?! Og så uden dig? Nuvel, det er tøsefilm, men der er godt nok mange mænd der er med deres kæreste inde for at se den. Men uden? Det undrer mig (hvor lyder jeg bare som om verden er sort på hvid, men sådan er jeg ikke, haha)

Haha  Han er med 2 vennepar inde og se den. 2 kæreste par, faktisk. Jeg ser den på fredag med min mor.

Han ville nok gerne have set den med mig, men biletterne var bestilt før vi fandt sammen igen

Men faktisk er han typen til tøsefilm.. Han valgte The Notebook i går aftes

Anmeld

14. november 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Billemyre skriver:

Jeg halvt sidder, halvt ligger i/på sofaen, med en frygtelig migræne (dog ikke slem nok til at jeg vil undvære computeren, åbenbart!) og spiser pebernødder.
Jeg skulle have været til band øver, men det måtte jeg altså droppe
Er forsanger i et lille rockband og kunne bare ikke lige holde ud at skulle synge Foo Fighters, Metallica og Billy Idol med et hoved som mit!
Så manden (som er trommeslager i bandet) er taget alene afsted.

Er blevet forfalden til den søde og skøre serie 'Drop Dead Diva', men har set alle afsnittene der ligger på Netflix....
Nogen, der tilfældigvis ved om der er flere sæsoner end 2?

Hyg jer, derude

http://www.free-tv-video-online.me/search/?q=Drop_Dead_Diva&md=all

Værsgod

Anmeld

14. november 2012

M (:

Ayasmor skriver:

Nej jeg hjalp hende da hehe Vi, som i gruppen?? haha.. nu fik jeg jo også mit net

Haha, ja, som i gruppen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.