Hvad laver I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2012

Dinna88

Hvilke afsnit mangler i at se?

til afsnit 6 Min kæreste kan ikke finde afsnit 7. Men det er heller ikke den bedste side han bruger. Men der er nogle komplikationer med dne gode Okay, jeg snakker lidt i kodesprog.. høhø

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2012

signe.

Har endelig fået den ældste til at sove, så nu skal jeg lige have ordnet lidt kontorarbejde! Alligevel sidder jeg her... Hvem sagde overspringshandlinger? Kæresten er ude at køre gokart, og har lyst til noget lækkert, men skabene er lækkeri-tomme, da jeg skal havd tabt et vist antal kg inden 7 dec, indtil videre går det meget godt, men sådan en hygge aften hjemme kan godt vække fristelser.. Godt den nærmeste kiosk er 9 km væk

Anmeld

14. november 2012

signe.

Dinna88 skriver:

til afsnit 6 Min kæreste kan ikke finde afsnit 7. Men det er heller ikke den bedste side han bruger. Men der er nogle komplikationer med dne gode Okay, jeg snakker lidt i kodesprog.. høhø

Watchseries.eu bruger jeg og den er KANON!

Anmeld

14. november 2012

quindelist

Sidder her og hænger lidt mens jeg gør mit bedste for at ignorere min biokemi bog

Anmeld

14. november 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Dinna88 skriver:

http://www.free-tv-video-online.me/internet/one_tree_hill/season_9.html

Herinde ser jeg for det meste mine serier. Kvaliteten er ok, hvis man ikke kan vente

Anmeld

14. november 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

signe. skriver:

Har endelig fået den ældste til at sove, så nu skal jeg lige have ordnet lidt kontorarbejde! Alligevel sidder jeg her... Hvem sagde overspringshandlinger? Kæresten er ude at køre gokart, og har lyst til noget lækkert, men skabene er lækkeri-tomme, da jeg skal havd tabt et vist antal kg inden 7 dec, indtil videre går det meget godt, men sådan en hygge aften hjemme kan godt vække fristelser.. Godt den nærmeste kiosk er 9 km væk

Hehe, kender det... Jeg fandt desværre is i fryseren

Anmeld

14. november 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

quindelist skriver:

Sidder her og hænger lidt mens jeg gør mit bedste for at ignorere min biokemi bog

Haha,

Anmeld

14. november 2012

signe.

rikkeregnbue skriver:

Hehe, kender det... Jeg fandt desværre is i fryseren

Jeg tror det nærmeste jeg kommer noget lækkert, er noget 85% chokolade og det smager bare ikke særlig godt hehe

Anmeld

14. november 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Er lige kommet hjem fra aftensmad hos svigerfar og sidder nu og venter på det nye afsnit af Bones begynder her kl 21. 

Ungerne er puttet, thea meget træt efter en dag i børnehave og alberte har fået skoldkopper. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.