Hvad laver I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Ayasmor skriver:

Vi har lige spist aftensmad og fået klaret opvasken. Datteren bedte selv om at komme i seng for en halv time siden, så hun er nu puttet og sover trygt og godt. Fødderne er smækket op på sofabordet mens tv'et kører i baggrunden, og computeren i skødet.. Hvorfor var det liiige jeg fik placeret de clementiner så pokkers langt væk

Haha!! Det er jo bare typisk  Clementiner er bare lækre!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2012

Bebsen

rikkeregnbue skriver:

Uhhh! Herhjemme skal fisen fotograferes på fredag i DP

Hvad skal fisen have på?
Overvejer en stribet skjorte, bla fordi han også havde skjorte på sidste år, men også fordi hans billeder skal være sort/hvide...
Men overvejer os lidt en lækker hættetrøje hans "mormor" har strikket. Tror det ville betyde meget for hans fars side af familien (mormor er fars nye kærestes mor - min egen mor er død, så de har taget den titel til hende)

Kh Ida.

Anmeld

14. november 2012

Camilla <3

rikkeregnbue skriver:

Overskriften siger vel det hele

Jeg hygger lidt for mig selv med Disney Channel og saft. Skriver med min søde veninde Camilla.

Hvad med jer?

Hvor lyder det hyggeligt!

Jeg sidder og skriver med min søde veninde Rikke.

Anmeld

14. november 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

M (: skriver:

Skidt, man kan sagtens hoppe ind! (:

Det var godt

Anmeld

14. november 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Månsson skriver:

Ser bsv - kif sammen med Laura,manden min og min søster

Åh, fodbold eller håndbold ... noget i den stil?

Anmeld

14. november 2012

Ayasmor

M (: skriver:

Wooow, selv gået i seng!?

Hahaha, nu må du altså holde med de clementiner - er sikker på, at du ikke har godt af al den c-vitamin!

Jeg ved heller ikke lige hvad der skete, men træt det var hun i hvertfald.. Mon det var al den oprydning inde på hendes værelse Haha.. neeeeeej jeg VIL have de clementiner.. Har jo lige været syg, og medicinen undertrykker mit immunforsvar, så jeg har jo brug for dem og så smager de jo lidt godt

Anmeld

14. november 2012

L&V

rikkeregnbue skriver:

Åh, fodbold eller håndbold ... noget i den stil?

Håndbold

Anmeld

14. november 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Bebsen skriver:

Hvad skal fisen have på?
Overvejer en stribet skjorte, bla fordi han også havde skjorte på sidste år, men også fordi hans billeder skal være sort/hvide...
Men overvejer os lidt en lækker hættetrøje hans "mormor" har strikket. Tror det ville betyde meget for hans fars side af familien (mormor er fars nye kærestes mor - min egen mor er død, så de har taget den titel til hende)

Kh Ida.

Skønt navn du har - min trold hedder Ida

Det lyder som en god ide med den hættetrøje, det havde jeg nok valgt.

Uh, jeg aner ikke hvad hun skal have på. Vil helst ikke gøre hende til pyntedukke. Så hun kommer nok bare afsted i hverdagstøj

Anmeld

14. november 2012

Ayasmor

rikkeregnbue skriver:

Haha!! Det er jo bare typisk  Clementiner er bare lækre!

Ja, helt vildt.. magter jo ikke at lette min bagtil indrettede lige nu.. Jeg er så tosset med dem. Da jeg var gravid for 4 år siden, fik jeg da også lige pakket et net i min taske til sygehuset.. Dem endte jeg så med at spise under fødslen.. hehe

Anmeld

14. november 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Månsson skriver:

Håndbold

Hehe, hyggeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.