Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
rikkeregnbue skriver: Ork ja, ingen problem! Vi går da bare nu
Ork ja, ingen problem! Vi går da bare nu
Så sætter jeg lige kaffen over (eller hvad i nu drikker)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg sidder i sofaen og terper Latin og Oldgræsk, imens min kæreste sidder i den anden sofa med sin computer. Så vi hygger bare, imens jeg er "lige fornuftig"
Ayasmor skriver: Så sætter jeg lige kaffen over (eller hvad i nu drikker)
Haha Vi er der nok om.... et par dage
Dinna88 skriver: Jeg sidder i sofaen og terper Latin og Oldgræsk, imens min kæreste sidder i den anden sofa med sin computer. Så vi hygger bare, imens jeg er "lige fornuftig"
Hyggeligt.. Min kæreste er i biografen for at se Twilight, mega snyd!
rikkeregnbue skriver: Overskriften siger vel det hele Jeg hygger lidt for mig selv med Disney Channel og saft. Skriver med min søde veninde Camilla. Hvad med jer?
Overskriften siger vel det hele
Jeg hygger lidt for mig selv med Disney Channel og saft. Skriver med min søde veninde Camilla.
Hvad med jer?
Jeg spiser slik og ser disney channel! overvejer at træne lidt wii
Her sidder jeg lige på sofaen og slapper af i stor stil... Venter på maden bliver færdig og at manden kommer hjem fra fakta med mælk og måske lidt slik til sin kæreste Mmmmh.
OG.... Så hører jeg julemusik.
MortilCilas skriver: Jeg spiser slik og ser disney channel! overvejer at træne lidt wii
Træn, træn, træn! - Og kast slikket til mig Jeg skal nok passe godt på det
BabyWish2012 <3 skriver: Her sidder jeg lige på sofaen og slapper af i stor stil... Venter på maden bliver færdig og at manden kommer hjem fra fakta med mælk og måske lidt slik til sin kæreste Mmmmh. OG.... Så hører jeg julemusik.
Endnu en med slik, ih altså!
Hvad skal I spise?
rikkeregnbue skriver: Træn, træn, træn! - Og kast slikket til mig Jeg skal nok passe godt på det
Det var en god ide!
MortilCilas skriver: Det var en god ide!
Jeg er helt enig!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128