Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Overskriften siger vel det hele
Jeg hygger lidt for mig selv med Disney Channel og saft. Skriver med min søde veninde Camilla.
Hvad med jer?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
rikkeregnbue skriver: Overskriften siger vel det hele Jeg hygger lidt for mig selv med Disney Channel og saft. Skriver med min søde veninde Camilla. Hvad med jer?
Sidder under dynen og hygger på baby og fjæsen med tv'et kørende i baggrunden. Venter spændt på DHW kl. 20.35..
M (: skriver: Sidder under dynen og hygger på baby og fjæsen med tv'et kørende i baggrunden. Venter spændt på DHW kl. 20.35..
Uhhh ja! Tak for reminder Kunne være jeg skulle se det i dag
Har lige spist aftensmad, så sidder med computeren på baby, fjæs og kigger lidt på babytøj til vores prinsesse, mens hun ligger i sin seng og sover!!
rikkeregnbue skriver: Uhhh ja! Tak for reminder Kunne være jeg skulle se det i dag
Ja, det ville da være tosset andet..
Freyasmor skriver: Har lige spist aftensmad, så sidder med computeren på baby, fjæs og kigger lidt på babytøj til vores prinsesse, mens hun ligger i sin seng og sover!!
Hvor lækkert! Ihhh... Vil også kigge babytøj! (Jeg er skruk! )
sidder og nydder at min baby hygger sig på sit legetæppe og høre hende snakke højlydt med alle dyrene... imens jeg venter på manden kommer hjem så vi kan få lidt at spise
rikkeregnbue skriver: Hvor lækkert! Ihhh... Vil også kigge babytøj! (Jeg er skruk! )
Årrh.... Det er der da hellere ikke noget at sige til med alle de søde babyer alle vegne..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128