SussieThyssen skriver:

Mig?? Du mener MIG??? 
Jeg er verdens største organiserede roddehovede!!!
Så er det slået fast.
Rengøring og al den slags er noget jeg gør fordi det er et nødvendigt onde, men havde jeg råd, så havde jeg "folk" til den slags LOL
Jeg HADER at gøre rent, rydde op og al den slags, i mit univers er det spild af tid, der kunne bruges på langt sjovere og mere spændende ting, men det bliver da gjort.
Når jeg synes der trænger, så får det en ordentlig skalle, og så er den potte ude. Til gengæld så kan jeg rydde et hus på en fjerdedel af den tid alle andre bruger...det er åbenbart noget, der ligger til generne i denne familie, måske netop fordi vi er så systematiske.
Jeg har intet imod lidt støv i hjørnerne, men til gengæld er jeg hysterisk systematisk i skabe og skuffer, hvor alt har sin plads og der ikke må rode. Ikke at jeg bruger tid på det, men tingene kommer bare ordentligt på plads, når det lægges ind...hver ting på sin plads.
Så nej, der bliver støvsuget, når der trænger, støvet af når der trænger osv. Det er ikke noget jeg går op i...og folk mening om hvornår der trænger, er jo forskellig 

Kærligst
Sussie
Ha ha ha, det er ligesom mig 
Jeg ved som regel altid hvor tingene er, uanset hvor rodet der kan blive, dog forlægger jeg ofte min pung, dén render jeg tit frustreret rundt efter 
Mht. støvsugningen, så har vi købt en robot støvsuger (som hedder Sug Ellen Roberto). Det er skønt, sætter den i gang, og så fiser den rundt og støvsuger mens man selv laver noget der er lidt sjovere. Så er det bare hjørnerne og panelerne der skal have en tur med den almindelige støvsuger engang i mellem