Hvordan er du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2012

Lusi

Her er der bestemt ik klinisk rent.. Vi støvsuger helst hver 2. Dag, men du kan sgu aldrig se det alligevel.. Her står aldrig opvask (længe leve opvaskermaskinen) og her er da ik møgbeskidt
Men jeg vil nu hellere være mor for mine børn og hygge mig med dem, end at gå og støve af 4 timer om dagen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2012

Madam Blå

Lusi skriver:

Her er der bestemt ik klinisk rent.. Vi støvsuger helst hver 2. Dag, men du kan sgu aldrig se det alligevel.. Her står aldrig opvask (længe leve opvaskermaskinen) og her er da ik møgbeskidt
Men jeg vil nu hellere være mor for mine børn og hygge mig med dem, end at gå og støve af 4 timer om dagen

Måske er det fordi min datter er så lille endnu, hun er kun lige 1 år. Vi hygger os med at få ordnet diverse. Hun synes jo det er hammer sjovt at tømme og fylde vaskemaskinen med mig, og med at ryste tøjet inden jeg hænger det op, hun elsker at plaske med vand, når jeg vasker gulv.

Så det behøver på ingen måde at udelukke hyggen med børnene, fordi man gør rent Alt er hvad man gør det til
Jeg elsker følelsen, når jeg har gjort rent, og synes ikke det er slemt mens jeg gør det hellere. Jeg kan faktisk koble helt af, og drømme mig væk, mens jeg gør det - så bruger det også som en form for afslapniung (lidt ironisk, da det jo er det samme, som gør at jeg føler mig presset)

Anmeld

14. november 2012

B&J

min dag starter sådan..

starter tørretumpleren så er det tørt når vi har fri

og om aften sætter jeg vaskemaskinen igang

opvasken ryger om aften når vi har spist støvsuger 3-4 gange om ugen

og daniel hjælper altid med at støvsuger han har nemlig sin ejen dog kan den ikke rigtigt suge men han hjælper så der bliver ekstra rent

ryder op sker ind i mellem

vi skiftes til at lave mad

Anmeld

14. november 2012

nielsen80

Jeg kan ikke huske fra næse til mund og har ikke meget ordenssans. Jeg opdager vasketøjet når det har groet sig stort i en kæmpe bunke. Jeg opdager nullermændene når de flyver hen over gulvet som en vindheks i en gammel western. Jeg tørrer paneler af når min kæreste minder mig om det og jeg roste engang mine planter overfor mine forældre, da jeg sagde at de var så nemme at holde, fordi de kun skulle vandes 1 gang om måneden. Så afbrød kæresten mig og sagde at han vandede dem altså 2 gange om ugen.

Jeg elsker orden. Jeg elsker simple living og jeg glæder mig til den dag hvor jeg får overblik og hukommelse til at skabe det. Jeg forventer det kommer med alderen

Indtil da, accepterer jeg mig som jeg er, og tager imod kærestens anbefalinger for han opdager alt før mig!

Sådan er jeg.

Hahahahaha det kunne have været mig der skrev det. Du formulerer det bare en del bedre

Anmeld

14. november 2012

Ayasmor

Madam Blå skriver:

Jeg tror du har fat i den lange ende! Med at få fordelt pligterne ud på ugedagene. Jeg vil også helst have det hele ordnet på en gang - men sådan kan det jo ikke være altid. Det tager jo ingen tid, hvis jeg kun skal støve af, og tøjvasken fx må vente til weekenden. Jeg støvsuger på under 10 min, så det er heller ikke det, der tager alt tiden. Tidsslugeren er at jeg vil ordne alt på een gang.

Ja, den indre uro er virkelig træls! Den ville jeg gerne være foruden.. Jeg har intet i mod, at jeg prioriterer et rent og pænt hjem, men hader, at jeg får det skidt, hvis jeg ikke når at gøre ordentlig rent. Jeg stresser rundt, bliver sur, og er bare på tværs.. Og det er SÅ nederen.

Det er også det samme her.. synes ikke det at svinge støvsugeren en gang om dagen tager tid, og jeg bliver også irriteret over at jeg ikke kan gøre det hele på en gang, MEN ved at dele det ud, har jeg trods alt stadig et pænt og rent hjem, omend det ikke er fuldstændig som i et bo og bedre blad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.