Han hjælper aldrig til :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2012

Ditte-3

Anna111 skriver:

giver ret i lad hans ting ligge lav kun mad til dig selv og jeres søn sør for der intet er tilbage til ham vis du kan se der ville være nok så smid det ud vis han brokker sig så sig du kan lave din ejen mad det er ikke et hotel vask kun dit og din søns tøj lav ikke noget for ham over hovedet

ja det bliver jo nok snavset og beskit til sidt når han ikke gør en skid men efter en uge og han stadig ikke letter røven og du syntes det bliver for ulækket så tag din søn med over til en veninde og bliv en uges tid og sig til ham du kommer hjem når han har taget sig sammen så kan han vel se alt det du gør i hverdagen for ham  syntes du skal prøve det ellers bliver det desværre aldrig beder og det ender med du går fra ham.. jeg havde ikke fundet mig i det syntes du hsr fundet dig i det alt for længe stor raspekt for dig mvh anna  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2012

Anonym trådstarter

Anna111 skriver:

giver ret i lad hans ting ligge lav kun mad til dig selv og jeres søn sør for der intet er tilbage til ham vis du kan se der ville være nok så smid det ud vis han brokker sig så sig du kan lave din ejen mad det er ikke et hotel vask kun dit og din søns tøj lav ikke noget for ham over hovedet

ja det bliver jo nok snavset og beskit til sidt når han ikke gør en skid men efter en uge og han stadig ikke letter røven og du syntes det bliver for ulækket så tag din søn med over til en veninde og bliv en uges tid og sig til ham du kommer hjem når han har taget sig sammen så kan han vel se alt det du gør i hverdagen for ham  syntes du skal prøve det ellers bliver det desværre aldrig beder og det ender med du går fra ham.. jeg havde ikke fundet mig i det syntes du hsr fundet dig i det alt for længe stor raspekt for dig mvh anna  

poblemet er at vi har været igennem det her mange gange før og så gør han rent .. men efter to dage så er det glemt igen.

Anmeld

9. november 2012

Anonym trådstarter

Udover alt det jeg gør til hverdagen så brokker han sig også over madlavningen jeg prøver mit bedste hver gang men maden er aldrig godt nok for ham

Anmeld

9. november 2012

serinasmor

Anonym skriver:

Udover alt det jeg gør til hverdagen så brokker han sig også over madlavningen jeg prøver mit bedste hver gang men maden er aldrig godt nok for ham

så hold op med at lave mad til ham  

hvis der ikke er noget der er godt nok må han jo lade være med at spise det og lave maden selv!

Anmeld

9. november 2012

kesuh

Som de andre siger.. Stop helt, fordi han kører jo på det og han ved hvilke knapper han skal trykke på. Hvis din mad ikke er god nok, jamen så må han da lave til sig selv eller tage en rugbrød. Du har jo ikke låst køleskabet eller taget det med på ryggen

Han burde jo være gammel nok til selv at kunne klare de ting

Anmeld

9. november 2012

Philla

Husk én ting, du er med til at give ham lov til at behandle dig på den måde. Hvis jeg var dig, ville jeg slippe mor-rollen overfor ham og lade ham langsomt selv komme på banen (det tager tid). Dvs. du stopper med at sige til ham, hver gang han i dine øjne har gjort noget forkert. Istedet holde det på din banenhalvdel og sige til ham, at det betyder noget for dig, at I har et hjem der ser pænt ud. Så har I begge mulighed for at slappe af, når tiden er til det - og ikke kun ham.

Samtidig skal du finde ud af, hvad det er, der gør, at du bliver hos ham - for noget godt må der være mellem jer, siden du vælger at blive?

Du kunne måske foreslå ham, at I en lørdag bytter roller. Det hjælper nogen gange hos manden, så de kan mærke, at det faktisk er rimelig hårdt at være på en hel dag med indkøb, rengøring, madlavning, opvask, bleskift mv.

Håber at mine ord inspirerer dig 

Anmeld

9. november 2012

Anonym trådstarter

Det er min egen skyld fordi jeg hele tiden har givet mig selv skylden jeg troede jeg var en dårlig hustru , at mit job var at lave mad og gør manden tilfreds.

Jeg har altid syntes det var synd for ham bør han kom hjem fra arbejde, at så sku han slappe af og jeg sku stadig være på med alt .

Jeg har altid været bange for at han skal blive træt af at bo med mig hvis jeg konstant beder ham om at gør ting hele tiden .

Anmeld

9. november 2012

serinasmor

Anonym skriver:

Det er min egen skyld fordi jeg hele tiden har givet mig selv skylden jeg troede jeg var en dårlig hustru , at mit job var at lave mad og gør manden tilfreds.

Jeg har altid syntes det var synd for ham bør han kom hjem fra arbejde, at så sku han slappe af og jeg sku stadig være på med alt .

Jeg har altid været bange for at han skal blive træt af at bo med mig hvis jeg konstant beder ham om at gør ting hele tiden .

hmmm ... 

dårlig hustru fordi du ikke sørger for det hele ... vi lever ikke i 50'erne mere - kvinder går også på arbejde og i skole - det er de færreste familier, der fungerer ved at kvinden laver det hele, selvom undersøgelser viser at mange kvinder laver mest... 

Hvis kan ikke vil tage en uddannelse fordi det så bliver hans tur til at stå for det hele. Så er det jo hans eget problem. Det viser også at han godt er klar over han har det for godt... 

Du er ikke hans slave, men hans kone ... Du skal ikke alene sørge for at han har rent tøj, rent hus, ren unge og mad på bordet. Det skal i være 2 om fordi er ægteskab skal være ligeværdigt..

Held og lykke med det

Anmeld

9. november 2012

Anonym trådstarter

Jeg er enig med dig . Gid han vil ændre sig og se at vi skal gør det hele sammen .

Når jeg siger det til ham så siger han at jeg ændre hans personlighed og det vil han ikk ha . Hvad gør jeg så?

Anmeld

9. november 2012

serinasmor

Anonym skriver:

Jeg er enig med dig . Gid han vil ændre sig og se at vi skal gør det hele sammen .

Når jeg siger det til ham så siger han at jeg ændre hans personlighed og det vil han ikk ha . Hvad gør jeg så?

ændre hans personlighed fordi du siger han skal lave noget - den var ny  

Han er en dovenkrop. Han har haft det nemt og er blevet vænnet til ikke at have magi i sin hverdag. Tænk at leve i en verden hvor tallerkenen vasker sig selv og finder vej på plads i skabet. Beskidt tøj tryller sig selv fra gulvet og i ren og strøget stand ind i skabet. Køleskabet er altid fyldt med mad uanset om du tog det sidste mælk i morges. Maden står på bordet hver dag kl 6 det eneste du skal gøre er at spise den.  - hvilken drømmeverden

Spørgmålet er jo om du vil tillade det længere? og hvis du mener alvor af det kan du jo blive nødt til at forlade ham i den sidste ende. 

Han opfører sig som et barn. Fortæl ham at han nu er nødt til at blive voksen, for du kan/vil ikke være enlig mor til 2. så må det være lettere bare at være enlig mor til 1....

forresten - hvis du trykker citer (højre hjørne under datoen) og svarer den vej er det lettere for folk at se når du har svaret ... så får de en notifikation, hvilket de ikke gør når du ikke citerer men bare svarer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.