Han hjælper aldrig til :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.091 visninger
43 svar
0 synes godt om
8. november 2012

Anonym trådstarter

Hej piger . Min mand og jeg har været sammen i 5 år og vi har en søn på 2 nu .

Han er lidt doven og hjælper næsten aldrig derhjemme. Hver gang jeg siger til ham ka du skifte ble eller gå med skraldespanden så broker han sig og siger jeg er træt jeg arbejder hele dagen bare fordi jeg er studerende så skal jeg alt herhjemme.

Jeg står op om natten, vasker op, laver mad, gør rent, passer vores søn indtil han kommer hjem kl 19 . Og så har jeg stadigvæk ikke fri. Vi spiser aftensmad og jeg tager mig af opvasken og lægger vores søn til at sove . Og derefter laver jeg lektier.

Om morgen gør jeg ham klar og min mand kører ham i vuggestue.

Han er rigtig god til at lade skabsdøre stå åben, lad sin tallerken være på bordet. Og alt sådan noget . Jeg er træt af at sige det til ham hver eneste dag. og når jeg gør så siger han at han føler sig lukket inde og han knokler da jeg beder ham om alt .

Gør jeg noget forkert elller er jeg alt for sød ? jeg ka snart ikk mere. Vi skændes hele tiden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2012

Marts<3

I nogle familier er fungere det måske. Men hvis ikke du trives, og ikke føler at det er retfærdigt. Så syntes jeg klart du skal fortælle ham det, så han forstår det! Jeg syntes det er sejt gået, at du har fundet dig i det så længe. 

Det er ikke retfærdigt, og det skal du på en eller anden måde få ham til at forstå. 

Det er meget okay du ikke syntes det er ok. 

Håber i finder en fælles løsningen, inden tingene tager overhånd. 

Anmeld

8. november 2012

Anonym trådstarter