Han hjælper aldrig til :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2012

Gardenia

Anonym skriver:

Hej piger . Min mand og jeg har været sammen i 5 år og vi har en søn på 2 nu .

Han er lidt doven og hjælper næsten aldrig derhjemme. Hver gang jeg siger til ham ka du skifte ble eller gå med skraldespanden så broker han sig og siger jeg er træt jeg arbejder hele dagen bare fordi jeg er studerende så skal jeg alt herhjemme.

Jeg står op om natten, vasker op, laver mad, gør rent, passer vores søn indtil han kommer hjem kl 19 . Og så har jeg stadigvæk ikke fri. Vi spiser aftensmad og jeg tager mig af opvasken og lægger vores søn til at sove . Og derefter laver jeg lektier.

Om morgen gør jeg ham klar og min mand kører ham i vuggestue.

Han er rigtig god til at lade skabsdøre stå åben, lad sin tallerken være på bordet. Og alt sådan noget . Jeg er træt af at sige det til ham hver eneste dag. og når jeg gør så siger han at han føler sig lukket inde og han knokler da jeg beder ham om alt .

Gør jeg noget forkert elller er jeg alt for sød ? jeg ka snart ikk mere. Vi skændes hele tiden.

Da jeg mødte min kæreste, snart 11 år siden, boede han for sig selv, i sin lejlighed betalt af sin rige far, opvaskemaskine og en der kom et par gange om ugen for at gøre rent. Og nej, han betalte heller ikke strøm, vand, tøj, mad, liv, regninger, bil. Hold da fast han var en skid at bo med de første 6 måneder vi prøvede det. Jeg er meget direkte, så alt hans lort samlede jeg sammen inden jeg gik og smed det i hans side af sengen. Jævnt træls at skulle rydde op når man kom sent hjem
Eller i en bunke lige foran kontakten til lyset, var jeg heldig havde han drukket og skøjtede rundt som bambi.
Jeg har et hav af ideer, samlede alle hans papirer, der skulle ligge over det hele, og lagde dem i en skuffe, total panik da rykkere og glemte tandlægetider begyndte at vælte ind af døren. Gemte hans høretelefoner i 14 dage, fordi de skulle ligge og flyde på komfuret.

Prøv at sætte ham ned og skriv alt der skal klares på en dag, ned på små stykker papir. Lige fra tømme postkasse til lorteble, indkøb og støvsugning og fordel dem imellem jer, det er et ret hårdt argument at han sidder med aflevering af drengen og du sidder med resten.
Det lyder ikke rigtigt som om du er glad i det der og det skal du da være? Du skulle tage en god snak med ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2012

Kay

jeg syntes du skulle prøve når du på et tidspunkt har et par dage fri fra skole... at tage dig og sønnen hjem og overnatte et par dage hos noget familie eller venner... og så kan han forhåbentlig se hvor meget du egentlig gør for ham!

jeg ville blive idiot af at bo sammen med en mand der gjorde sådan...

Anmeld

8. november 2012

Benjamins'mor

Minder temmeligt meget om min kæreste!

Tror desværre bare en del mænd er sådan.

Anmeld

8. november 2012

L&V

Anonym skriver:

Hej piger . Min mand og jeg har været sammen i 5 år og vi har en søn på 2 nu .

Han er lidt doven og hjælper næsten aldrig derhjemme. Hver gang jeg siger til ham ka du skifte ble eller gå med skraldespanden så broker han sig og siger jeg er træt jeg arbejder hele dagen bare fordi jeg er studerende så skal jeg alt herhjemme.

Jeg står op om natten, vasker op, laver mad, gør rent, passer vores søn indtil han kommer hjem kl 19 . Og så har jeg stadigvæk ikke fri. Vi spiser aftensmad og jeg tager mig af opvasken og lægger vores søn til at sove . Og derefter laver jeg lektier.

Om morgen gør jeg ham klar og min mand kører ham i vuggestue.

Han er rigtig god til at lade skabsdøre stå åben, lad sin tallerken være på bordet. Og alt sådan noget . Jeg er træt af at sige det til ham hver eneste dag. og når jeg gør så siger han at han føler sig lukket inde og han knokler da jeg beder ham om alt .

Gør jeg noget forkert elller er jeg alt for sød ? jeg ka snart ikk mere. Vi skændes hele tiden.

Hvis det var mig ville jeg begynde og vaske mit og knægtens tøj, rydde op efter jer to, lave mad til jer to osv.. Så ku han vel fange budskabet og selv lette sit luxus legme

Anmeld

8. november 2012

anynom

Er der en konsekvens når han ikke hjælper eller gør du bare tingene for ham så? For så kan jeg godt forstå at han ikke hjælper.

Anmeld

8. november 2012

Anonym trådstarter

Han har lært af sin kære mor at hun altid har gjort ting for ham. Selv dengang jeg havde født vores søn vis kejsersnit da lå han og sov på sygehuset istedet for at skifte ble eller hente sygehus mad til mig. Han sagde han var meget træt og ville sove

Jeg har virkelig taget mig af hans lort og nu går det først op for mig at det gider jeg længere ikk. Jeg prøvede på at være en god hustru men han har taget mig for givet

Jeg tager en sidste snak med ham og glemmer han igen at hjælpe til eller bare han kun gjorde rent efter sig selv så er det nok :/

Anmeld

8. november 2012

Anonym trådstarter

Det værste er at da jeg sagde til ham når jeg begyndte at arbejde og han sku studere så sku han gør alt det jeg gør nu jeg sku slappe af fordi så var jeg træt efter arbejde . Det ville han slet ikk gå med til , så ville han aldrig studere og aldrig ha flere børn for det ville han da ikk klar at være studerende og gør rent og passe vores søn , puha det var da for meget.

Og så brugte han det med at jeg er en stærke i forholdet derfor ka jeg klar det Og holde til det :s

Anmeld

8. november 2012

kesuh

Anonym skriver:

Det værste er at da jeg sagde til ham når jeg begyndte at arbejde og han sku studere så sku han gør alt det jeg gør nu jeg sku slappe af fordi så var jeg træt efter arbejde . Det ville han slet ikk gå med til , så ville han aldrig studere og aldrig ha flere børn for det ville han da ikk klar at være studerende og gør rent og passe vores søn , puha det var da for meget.

Og så brugte han det med at jeg er en stærke i forholdet derfor ka jeg klar det Og holde til det :s

Ja beklager, men han lyder sgu lidt som et luksus-dyr og udnytter det til fuldeste fornøjelse. Han skal bare væltes ned af sofaen. Tænker på Onslow fra "Fint skal det være" 

Her var det som omvendt, så jeg forstår godt din frustrationer, men det hjalp på daværende kæreste da jeg bare lod hendes ting være. Så kunne hun lige pludselig godt hjælpe lidt til alligevel.

Prøv det- Tag dit og jeres barns ting og orden det, lad hans ting ligge.

Anmeld

9. november 2012

Anonym trådstarter

kesuh skriver:

Ja beklager, men han lyder sgu lidt som et luksus-dyr og udnytter det til fuldeste fornøjelse. Han skal bare væltes ned af sofaen. Tænker på Onslow fra "Fint skal det være" 

Her var det som omvendt, så jeg forstår godt din frustrationer, men det hjalp på daværende kæreste da jeg bare lod hendes ting være. Så kunne hun lige pludselig godt hjælpe lidt til alligevel.

Prøv det- Tag dit og jeres barns ting og orden det, lad hans ting ligge.

ja og jeg har fundet mig i det i så mange år, fordi jeg troede det var synd for ham nu når han knokler på arbejde og jeg troede alle kvinder fandt sig i det.

jeg ka sagtens lade hans ting være men det bliver bare så rodet og han ved jeg hader snavs og beskidt hjem ....

Anmeld

9. november 2012

anna111

Profilbillede for anna111

giver ret i lad hans ting ligge lav kun mad til dig selv og jeres søn sør for der intet er tilbage til ham vis du kan se der ville være nok så smid det ud vis han brokker sig så sig du kan lave din ejen mad det er ikke et hotel vask kun dit og din søns tøj lav ikke noget for ham over hovedet

ja det bliver jo nok snavset og beskit til sidt når han ikke gør en skid men efter en uge og han stadig ikke letter røven og du syntes det bliver for ulækket så tag din søn med over til en veninde og bliv en uges tid og sig til ham du kommer hjem når han har taget sig sammen så kan han vel se alt det du gør i hverdagen for ham  syntes du skal prøve det ellers bliver det desværre aldrig beder og det ender med du går fra ham.. jeg havde ikke fundet mig i det syntes du hsr fundet dig i det alt for længe stor raspekt for dig mvh anna  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.