Anonym skriver:
Hej piger . Min mand og jeg har været sammen i 5 år og vi har en søn på 2 nu .
Han er lidt doven og hjælper næsten aldrig derhjemme. Hver gang jeg siger til ham ka du skifte ble eller gå med skraldespanden så broker han sig og siger jeg er træt jeg arbejder hele dagen
bare fordi jeg er studerende så skal jeg alt herhjemme.
Jeg står op om natten, vasker op, laver mad, gør rent, passer vores søn indtil han kommer hjem kl 19 . Og så har jeg stadigvæk ikke fri. Vi spiser aftensmad og jeg tager mig af opvasken og lægger vores søn til at sove . Og derefter laver jeg lektier.
Om morgen gør jeg ham klar og min mand kører ham i vuggestue.
Han er rigtig god til at lade skabsdøre stå åben, lad sin tallerken være på bordet. Og alt sådan noget . Jeg er træt af at sige det til ham hver eneste dag.
og når jeg gør så siger han at han føler sig lukket inde og han knokler da jeg beder ham om alt .
Gør jeg noget forkert elller er jeg alt for sød ?
jeg ka snart ikk mere. Vi skændes hele tiden.
Da jeg mødte min kæreste, snart 11 år siden, boede han for sig selv, i sin lejlighed betalt af sin rige far, opvaskemaskine og en der kom et par gange om ugen for at gøre rent. Og nej, han betalte heller ikke strøm, vand, tøj, mad, liv, regninger, bil. Hold da fast han var en skid at bo med de første 6 måneder vi prøvede det. Jeg er meget direkte, så alt hans lort samlede jeg sammen inden jeg gik og smed det i hans side af sengen. Jævnt træls at skulle rydde op når man kom sent hjem 
Eller i en bunke lige foran kontakten til lyset, var jeg heldig havde han drukket og skøjtede rundt som bambi.
Jeg har et hav af ideer, samlede alle hans papirer, der skulle ligge over det hele, og lagde dem i en skuffe, total panik da rykkere og glemte tandlægetider begyndte at vælte ind af døren. Gemte hans høretelefoner i 14 dage, fordi de skulle ligge og flyde på komfuret.
Prøv at sætte ham ned og skriv alt der skal klares på en dag, ned på små stykker papir. Lige fra tømme postkasse til lorteble, indkøb og støvsugning og fordel dem imellem jer, det er et ret hårdt argument at han sidder med aflevering af drengen og du sidder med resten.
Det lyder ikke rigtigt som om du er glad i det der og det skal du da være? Du skulle tage en god snak med ham 
Anmeld