Hvad er det dummeste du nogensinde har sagt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2009

Loggidut

oh jo forresten, en gammel veninde til mig kom virkelig til at sige/råbe noget sindsygt pinligt i Netto engang!

vi skulle lige ind og handle, og hun skulle bruge toiletpapir, og siger så at hun lige ville lede efter det, mens jeg gloede tilbud, pludselig råber hun til mig (hun stod længere oppe af gangen) Jeg har fundet det...det var helt oppe i enden!
Så råbte jeg tilbage, hvad ?
Ja jeg har fundet toiletpapiret råber hun igen, det var helt oppe i enden...og alle gloede bare måbende, og jeg gik helt i sort, og hylede op af grin!

lol hun var for pinlig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2009

ivfmarie

Loggidut skriver:

oh jo forresten, en gammel veninde til mig kom virkelig til at sige/råbe noget sindsygt pinligt i Netto engang!

vi skulle lige ind og handle, og hun skulle bruge toiletpapir, og siger så at hun lige ville lede efter det, mens jeg gloede tilbud, pludselig råber hun til mig (hun stod længere oppe af gangen) Jeg har fundet det...det var helt oppe i enden!
Ja jeg har fundet toiletpapiret råber hun igen, det var helt oppe i enden...og alle gloede bare måbende, og jeg gik helt i sort, og hylede op af grin!

lol hun var for pinlig

HARH HARH!!!

Anmeld

6. juni 2009

ønskebørn74

Loggidut skriver:

lol hun var for pinlig

HAHAHAHAHA...DEN VAR GOD

Anmeld

6. juni 2009

ønskebørn74

DET ER DEN BEDSTE TRÅD LÆNGE...

GODT AT HØRE JEG IKKE ER DEN ENESTE DER KUNNE STOPPE EN SKO I NÆBET IND IMELLEM...

Anmeld

16. juni 2009

oo

avra en sjov tråd!

jeg sir dumme ting dagligt, men min ene søster sagde noget så vanvittigt sjovt til min mors bryllup sidste sommer. min kusine havde sin kæreste fra canada med og vi gjorde os allesammen rigtig meget umage med at tale engelsk, så Rikke (min søster) forklarer ham, at "in the kitchen, there is a cock, and you can talk to the cock and ..." og denne her fyr stod og stirrede på hende...en PIK i køkkenet? som man ku tale med???? hun mente naturligvis en kok, men valgte lige at oversætte dét ord direkte

Anmeld

16. juni 2009

MaleneG

Tjuhl skriver:

avra en sjov tråd!

jeg sir dumme ting dagligt, men min ene søster sagde noget så vanvittigt sjovt til min mors bryllup sidste sommer. min kusine havde sin kæreste fra canada med og vi gjorde os allesammen rigtig meget umage med at tale engelsk, så Rikke (min søster) forklarer ham, at "in the kitchen, there is a cock, and you can talk to the cock and ..." og denne her fyr stod og stirrede på hende...en PIK i køkkenet? som man ku tale med???? hun mente naturligvis en kok, men valgte lige at oversætte dét ord direkte

Så er der dømt latter kramper

Anmeld

16. juni 2009

Stineve

Jeg er desværre mester i dumme sætninger og pinlige situationer...

Den ene gang er hos min svigermor.. (GUDSKELOV ikke første gang)... men vi sidder og griller..

mændene sidder så og snakker om at det var lækker mad og om grillen og siger at det er utrolig så godt kul vi brugte... da det holdte varmen længe.. jeg udbryder så, mens jeg tager armen om min kæreste.. : ja derhjemme, holder du jo også længe ! Nøøj, det var pinligt, men de kunne da gudskelov grine af det..

en anden gang er til en af mine medstuderende... vi sidder på computerne, og hun er på facebook.. så siger hun , man burde da kunne finde en person på deres efternavn, hvis de er herinde, burde man ikke?.. hvortil jeg svare.. "haha, jooo.. men jeg tror bare din ven prøver at gemme sig for dig, så du ikke finder ham".. hvortil hun svare.. ja det er så min biologiske far, der skred fra mig da jeg var 3, som jeg prøver at fine..

I kan tro jeg gjorde alt for rede mig ud af den.. - men hun tog det heldigvis pænt...

Anmeld

16. juni 2009

Findusinde

Hehe, go tråd!

For et stykke tid siden sad jeg og kæresten og så TV, hvor der så kommer reklamer.. Den reklame for høreapperater...
Jeg sidder og ser reklamen, og kigger så over på Thomas og spørg "hvorfor er den reklame tekstet?"

Thomas gloede bare på mig og skreg af grin, han siger så" skat, har du overvejet om det er fordi den er til hørehømmet mennesker"?

Hmmmmm.. PINLIGT og jeg arbejder endda med folk der bruger høreapperater!

Anmeld

16. juni 2009

oo

Stine Mai Larsen skriver:

Jeg er desværre mester i dumme sætninger og pinlige situationer...

Den ene gang er hos min svigermor.. (GUDSKELOV ikke første gang)... men vi sidder og griller..

mændene sidder så og snakker om at det var lækker mad og om grillen og siger at det er utrolig så godt kul vi brugte... da det holdte varmen længe.. jeg udbryder så, mens jeg tager armen om min kæreste.. : ja derhjemme, holder du jo også længe ! Nøøj, det var pinligt, men de kunne da gudskelov grine af det..

nøøøj den er oss god

Anmeld

16. juni 2009

TbCp

Lindskjold skriver:

Haha så er det ikke kun mig der har lavet sådan en, jeg gjorde det da vi var ude og køre engeng, vi holdte bagved en falck bil og så spørg jeg rigtig rigtig dum, "hvorfor er det at falck har en ørn som sit logo . Min mand troede det var for sjovt, men fandt ud af jeg mente det, og svarede, det kunne være fordi det er en falk. Havde virkelig lyst til at grave mig ned bagefter.

Jeg har også svaret rigtig dumt på et spørgsmål i trivial pursuit.
"Hvem var den første mand på månen?" Og jeg svare " Louis Armstrong"
Haha, der står en mand på månen og spiller trompet.

Endnu mere pinligt er det så at jeg fårst lige har fattet NU at det er en Falk hahahaha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.