Hvad er det dummeste du nogensinde har sagt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2009

DK

Rosa skriver:

Det er nok ikke det allerpinligste, men en af dem jeg stadig bliver flov over...

Mig og kæresten havde begge købt nye cykler og skal så cykle op ad AROS-bakken (stejl bakke i Århus) hen til min ven som holdt videoaften for drengene og mig. Jeg er i suuuperdårlig form, men præster alligvel at cykle hele vejen op uden pause i 2.gear. Da vi svedige og forpustede træder ind af døren hos min ven hvor de andre drenge sidder og har knappet øl op spørger de til hvorfor jeg er så forpustet hvortil jeg stolt svarer "jamen jeg tog den jo også i 2eren hele vejen op af AROS-bakken!!"  

He he he he, jamen for s..... Monica, altså...  Meget meget sjovt!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2009

malou

"jeg elsker dig" til min eks...........

Anmeld

5. juni 2009

Nadi

Jeg siger simpelthen noget dumt hele tiden, så gider slet ikke og huske på det!

Men en jeg selv synes er lidt sjov, var min veninde og hendes kæreste der spiller Buzz og kæresten udbryder: "Jeg kommer lige i røven af dig"

Anmeld

5. juni 2009

BinaMor

splinter nyt arbejde. jeg fortæller chefen at jeg kendte min kollega da hun var en lille pige. jeg sir: hun er godt nok blevet stor

chefen kigger skummelt og sir: jaaa. og går sin vej...
 det lød så forkert!
(hun er blevet meget overvægtig)

Anmeld

5. juni 2009

baby2010

I går sagde jeg til en tidligere medstuderende, at jeg havde taget det her super interessante fag - han svarede: "ja, det tog jeg jo også..." laaaaaang pause, jeg havde simplethen glemt ham - piinligt!

Jeg har engang været på en enormt dårlig date, og jeg sendte derfor en sms til min søster hvor jeg skrev: "det er ikke ok, jeg dør, jeg vil hjem" -det viste sig så at jeg havde fået sendt den til ham - fuck altså!

Anmeld

5. juni 2009

Mette+Mathias

Hihi...denne tråd er en af de sjoveste jeg har læst længe

Anmeld

5. juni 2009

MaleneG

efter at have siddet og skrald grinet af jeres indlæg så må jeg nok hellere komme med min nyeste bommert inden for verbale ting

Kæresten og jeg er hjemme hos hans forældre og spise aftensmad.
min svigermor er så den heldige vinder af at eje en kakadue ( en papegøje)
og den sidder så bider i disse jerntremmer, mens den skriger ..
ud af min geniale mund kommer så denne kommentar :" Tror i ikke den lider af jernmangel" ?

Anmeld

5. juni 2009

Lullaby

Jeg skal møde min mands forældre for første gang og er derfor meganervøs.
Vi sidder og drikker kaffe da hans lillesøster kommer med sin makeupboks. Hun viser mig stolt dem og jeg udbryder: Hold da op nogle rædselsfulde farver.
Den dag i dag hører jeg stadig for den

Anmeld

5. juni 2009

lonemus

Anja Nørreslet skriver:

Jeg skal møde min mands forældre for første gang og er derfor meganervøs.
Vi sidder og drikker kaffe da hans lillesøster kommer med sin makeupboks. Hun viser mig stolt dem og jeg udbryder: Hold da op nogle rædselsfulde farver.
Den dag i dag hører jeg stadig for den

HA-HA, kender godt det med at ordene bare flyver ud af munden på én....

Anmeld

5. juni 2009

Tynen

sabina22 skriver:

splinter nyt arbejde. jeg fortæller chefen at jeg kendte min kollega da hun var en lille pige. jeg sir: hun er godt nok blevet stor

chefen kigger skummelt og sir: jaaa. og går sin vej...
 det lød så forkert!
(hun er blevet meget overvægtig)

LOL!!!!

Det kunne bare SÅ meget være mig der fyrede sådan en af i frygt for pinlig stilhed!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.