Hvad er det dummeste du nogensinde har sagt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2009

Ni-ko-li-ne

jeg kikser også som ornitolog... *g*

vi skulle til koncert i Aalborg og der kører vi så midt inde i Jylland... en hvid fugl flyver over motorvejen og jeg udbryder: "nej se en måge..."...... ja flot Karinadet var så en falk.....

eller da vi lige var flyttet og jeg gik en tur og troede jeg så en and langt væk.... det var en krage!!!!!

den ene dag skulle jeg i Panduro og så siger jeg: "jeg kigger lige om de har noget SELVKLÆBENDE tape"..... ja flot flot... tape klæber som regel selv...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2009

TbCp

Stod ved et af de her forgængerfelter hvor lyskurven dutter/bipper (ved i hvad jeg mener?) og siger så til min daværende kæreste: "det er ret smart fundet på, så de døve ved hvornår de må gå over"

Der kommer mange flere herfra.....

Anmeld

16. juni 2009

Tynen

Jeg kom lige i tanke om en vildt kikset bommert - Ved ikke om den er så god på skrift.

Kørte bagved en lastbil og læser skiltet med engelsk udtale :  "Bred last"
Der gik liiige et par sekunder før jeg fattede at det faktisk var et ganske dansk skilt

Anmeld

16. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg kom lige i tanke om en vildt kikset bommert - Ved ikke om den er så god på skrift.

Kørte bagved en lastbil og læser skiltet med engelsk udtale :  "Bred last"
Der gik liiige et par sekunder før jeg fattede at det faktisk var et ganske dansk skilt

Jeg kender en, der ikke kunne komme på, hvem det nu var, ham Red Barnet var   Blev lidt flov, da det gik op for ham, at det var den der organisation, der har med børn at gøre.

Anmeld

16. juni 2009

Tynen

Karoline skriver:

Jeg kender en, der ikke kunne komme på, hvem det nu var, ham Red Barnet var   Blev lidt flov, da det gik op for ham, at det var den der organisation, der har med børn at gøre.

LOL! 

Min venindes kæreste lavede den engang med "Bed for fred"
Pludselig udbryder han: Hvem mon ham Fred er?!

Anmeld

16. juni 2009

Moar'en

TbCp skriver:

Endnu mere pinligt er det så at jeg fårst lige har fattet NU at det er en Falk hahahaha

Haha det er rart ikke at være alene.

Anmeld

16. juni 2009

Sabina & Simone

Så fik jeg da lige rørt lattermusklerne lidt... Og sidder og er glad for at det ikke kun er mig der kan komme med dumme ting...

Har selvfølgelig også en historie at dele...
Sad for en del år tilbage (faktisk en 10-12 år) til en fødselsdag sammen med nogle af hestetøserne... Og en af de lidt ældre piger havde taget sin kæreste med... Der sad vi så og spiste kager og drak varm kakao... Den medbragte kæreste sad overfor mig og søbede i koppen med nyophældt kakao... Og mange ved sikkert at når man øser den slags op med en ske kommer der tit noget udenpå kommen også... Så lige idet han skulle til at drikke af koppen udbryder jeg: "Mario, den drypper".................... Dyb tavshed omkring bordet... Det går op for mig hvad det er jeg har sagt og prøver at redde den med: "øhh altså koppen"... Hvorefter alle skriger af grin og jeg sidder 13-14 år gammel med godt røde ører...
Selvom der er lang tid siden kommer jeg altid til at tænke på det når der er nogen der sidder med noget der drypper og så bider jeg mig i tungen, for skal ikke sige det igen... hehe

Anmeld

16. juni 2009

stumpen-89

Haha, hvor er der mange gode..

Jeg kom lige til at tænke på, da jeg var på macdonalds, første gang i 4. klasse, 
skulle jeg på toilet og min veninder skulle bare bestille en cheeseburger til mig, fint nok, da jeg så kommer op, og ser der er ost i den, råber jeg så, Ad der er ost i min burger

Anmeld

19. juni 2009

Miamaja

Min mand vil nok paastaa denne her tager prisen for det dummeste jeg har sagt men han tager det meget paent:

Nu er nogle af hans venner meget, meget velhavende og det er overhovedet ikke noget han har givet mig noget hint om da vi blev seriose og jeg skulle mode hans venner. glemte saaledes liiiige at fortaelle hvad der ventede mig! de bor i et kaempe mansion med 5 biler, egen biograf, egen tennis bane og pool (selvfolgelig) - jo, og privat strand (hans college ven er paa forbes listen). Jeg sidder der ved middagen og er viiiildt nervos, og ved ikke hvad jeg skal sige men vaelger saa at aabne munden og sporger hans vens kaereste hvad laver I til hverdag (altssa ment som hvad de arbejder med) hvor til hun svarer: hmm.. vi spiller som regel golf mandag til fredag og tager til new port beach i weekenden. Hvor til jeg siger: Eeeej hvor laekkert. Jeg vidste ikke man kunne leve af det! Og saa blev der muse stille. saa maatte min gemal senere forklare mig at hverken ham eller kaeresten arbejder. vildt, det kunne min lille hjerne ikke helt forstaa at man kan vaere saa rig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.