Hvad er det dummeste du nogensinde har sagt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2009

Honningblomst

Jeg tror engang jeg kom til at sige at kvinder og mænd er lige kloge...sikke noget, det var virkelig dumt sagt...

Jeg kan ikke rigtig komme på noget dumt jeg har sagt,....men jeg ved jeg har sagt en masse dumt og sikkert kommer til at sige endnu mere i fremtiden....fortrængning...

Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2009

Tynen

Eva skriver:

Jeg tror engang jeg kom til at sige at kvinder og mænd er lige kloge...sikke noget, det var virkelig dumt sagt...

LOL!
Det var sgu lidt af en upsér

Anmeld

5. juni 2009

Honningblomst

Tynen skriver:

LOL!
Det var sgu lidt af en upsér

Ja, sikke noget vrøvl man kan få sagt ind imellem....

Min mor fik engang sagt noget ikke så heldigt....det var da hun var sygehjælper.. Hun arbejdede sammen med en mørk mand. Det var rigtig varmt og de var inde for at skulle vende og skifte en gammel dame....så pruster min mor i varmen og siger højt og fredigt..:" Det her er godt nok ikke for hvide mennesker....."...hmm....tror vidst nok lige hun kunne have krøbet i en musehul-griner-

Knus..

Anmeld

5. juni 2009

Moar'en

petersmor skriver:

Hmmm.....Jeg har sagt mange dumme ting......En af de dummeste er dog, da jeg spørger manden om en jaguar (bilen) ikke er den med en panter ude på snuden....Hvorefter han med himmelvendte øjne siger at det måske er en jaguar den har på snuden

Hanne

Haha så er det ikke kun mig der har lavet sådan en, jeg gjorde det da vi var ude og køre engeng, vi holdte bagved en falck bil og så spørg jeg rigtig rigtig dum, "hvorfor er det at falck har en ørn som sit logo . Min mand troede det var for sjovt, men fandt ud af jeg mente det, og svarede, det kunne være fordi det er en falk. Havde virkelig lyst til at grave mig ned bagefter.

Jeg har også svaret rigtig dumt på et spørgsmål i trivial pursuit.
"Hvem var den første mand på månen?" Og jeg svare " Louis Armstrong"
Haha, der står en mand på månen og spiller trompet.

Anmeld

5. juni 2009

MetteT

Lindskjold skriver:

Jeg har også svaret rigtig dumt på et spørgsmål i trivial pursuit.
"Hvem var den første mand på månen?" Og jeg svare " Louis Armstrong"
Haha, der står en mand på månen og spiller trompet.

Heh... Jeg har altså også lidt svært ved at holde styr på alle de der Armstronger...

Anmeld

6. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
En anden jeg lige kom i tanke om; Vi havde klædt os ud, jeg og mine 2 veninder i det værste 80'erkluns og tog ud og bowlede. Bagefter tog vi videre i byen og på en bar siger jeg pludselig til min veninde som sidder og hænger lidt at hun da vist har tabt sit bælte som sad i taljen før? Hvortil hun retter sig op og bæltet sidder som det skal - det havde bare været skjult mellem de deller hun fik da hun sad og hang... Men hun tog det meeeget nært og jeg bliver stadig megapinlig hver gang jeg tænker på det...

Anmeld

6. juni 2009

Smølf

Jeg arbejdede engang i en SFO, hvor der hver sommer startede en ny flok unger. Kort efter kom jeg til at kvaje mig gevaldigt, da lille Rasmus blev hentet af en ældre herre, jeg endnu ikke kendte. Så spurgte jeg: "Nå skal du med morfar hjem idag"?...
Og lille Rasmus svarede: "Nej, det er min far".... Faren så noget sur ud

Jeg kunne have gnavet tungen af mig selv.

KH Neta -som stadig krummer tæer over episoden

Anmeld

6. juni 2009

Guldet

haha der er mange gode.. .. Jeg siger også altid noget dumt.. men kan ikke lige komme på noget nu !

Men har noget pinligt min mor har sagt.

Hele familien var på ferie i tyrkiet.. og vi sidder på en lokal resturant,..
Ejeren af resturanten kommer hele tiden og snakker og vil vide mere om Danmark, udover at han har en fætter i dk . Nå men så spørger han så hvad vi for at spise juleaften og min mor udbryder med sit fantastiske engelsk "we eat dog!" Han ser helt bange ud og kigger ned på sin hund der ligger ved siden af.. haha hun mente selvfølgelig duck... hihi

nå ja nu kom jeg på en dum episode jeg helt havde glemt.

En veninde og jeg har været på statoil og hun havde købt en marsbar og spørger så mig og jeg vil smage og jeg siger nej tak, og 2 sek. efter spørger jeg må jeg smage!! haha havde slet ikk hørt efter havd hun havde spurgt om!!

Anmeld

6. juni 2009

Guldet

Netapige skriver:

Jeg arbejdede engang i en SFO, hvor der hver sommer startede en ny flok unger. Kort efter kom jeg til at kvaje mig gevaldigt, da lille Rasmus blev hentet af en ældre herre, jeg endnu ikke kendte. Så spurgte jeg: "Nå skal du med morfar hjem idag"?...
Og lille Rasmus svarede: "Nej, det er min far".... Faren så noget sur ud

Jeg kunne have gnavet tungen af mig selv.

KH Neta -som stadig krummer tæer over episoden

haha møj pinligt.. hihi

Anmeld

6. juni 2009

Sweet1978

Det dummeste jeg kan huske jeg har sagt var for år tilbage på Nadias fødselsdag. Hun havde en kammerat på besøg og de legede med biler og så blev der uenighed om hvem der skulle være politi og hvem der skulle være røver. Og bare for at slutte konflikten fik jeg sagt til Nadia at det var ligeså godt at være røver som politi og den har jeg hørt for lige siden. For fører hun det ud i livet er det jo ikke særligt smart.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.