Man kan sagtens komme udenfor hjemmet med et brystbarn... Men jeg må indrømme at jeg synes det var så trygt at være hjemme, fordi man skal ligesom bygge sig sådan en lille rede hvor man skal amme og det er nogle gange ikke særlig fedt at skulle gøre alle mulige steder...
jeg var ikke meget for at komme ud til svigerne eller mine egne forældre, for ja, det var bare tryggest herhjemme, jeg kunne amme når han havde behov for det, jeg skulle ikke undskylde mit fravær og vi blev ikke forstyrret...
Kan huske en episode hvor min svoger bare vader ind på min mands gamle værelse, hvor jeg sidder og ammer Silas og udbryder " Nå, i sidder nok lige og hygger!?" Og ja, det gjorde vi, men nøj hvor var det ikke særlig fedt at blive forstyrret på den måde, fordi han skulle hente en ble til hans egen søn...
Men samme episode er sket herhjemme hvor jeg lå inde i sengen og ammede Silas og min svoger vader ind og siger næsten det samme og ja, dér hyggede vi og det gjorde mig slet ikke noget at han så mine bryster eller forstyrrede, for det var i vores tryghedszone.... 
Giver det nogen mening?? 
Anmeld