Børn i sengen - nej tak

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2012

bøllen

An&Jo skriver:

her har vi haft samme "problem"

Johannes er 2 år og 7 mdr, og den sidste måned er han kommet ind til os omkring midnat for at sove, og han sover SÅ tæt op af mig at jeg ikke engang kan vende mig, så det er minimalt hvad jeg har fået sovet..
Jeg har dog valgt at sige han er velkommen og så må jeg gå lidt tidligere i seng og få lidt mere sammenhængende søvn..

Herhjemme har vi kunnet se en sammenhæng med at han fik brug for at mærke mig lidt mere samtidig med at der skete en større omvæltning herhjemme..

Lyder som her , Silas rykker over til mig og ligger med hånden på mig. Problemet er bare at jeg i forvejen har MEGET svært ved at falde i søvn, og det bliver så ikke bedre når han roder rundt. Dvs jeg ligner en zombi om dagen. 

Kommer han også hver dag ?? og ingen problemer fra sengetid til midnat ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2012

bøllen

Nemesis skriver:

Ellers ved jeg ikke om din mand er handy?? for så er det jo nemt at bygge en ramme med bundplade til madrassen og så med hjul under til at køre ind under sengen.

Så er han oppe fra gulvet men væk fra jeres seng. (vi har bare en ekstra juniormadras)

:-) Sisse

Ej god ide  Jo han er tømrer  Så det burde ikke være et problem ..

Anmeld

7. november 2012

Nemesis

bøllen skriver:

Ej god ide  Jo han er tømrer  Så det burde ikke være et problem ..

hahaha nej er han tømrer så må det være piece of cake :-D

Sisse

Anmeld

7. november 2012

bøllen

Nemesis skriver:

i perioder ja..fx her omkring bh start..nu er det igen aftaget og ellers når hun har det skidt.

Lige nu sover hun heldigvis hele natten hos sig selv... Det hjalp at give hende mere nattøj på..hun er en frossenpind så hun vågnede i en periode simpelthen fordi hun frøs.

Vi har selv overvejet at bygge den lille platform til madrassen men vi har gulvtæppe i soveværelset så det tager lige det værste.

Sisse

Her er han også lige starte i børnehave men det starte de sidste 14 dage i dagplejen.

ja gulvtæppet tar den værste af kulden. Vores sove værelse er monster koldt, da jeg ellers ikke kan sove.

Anmeld

7. november 2012

bøllen

Nemesis skriver:

hahaha nej er han tømrer så må det være piece of cake :-D

Sisse

Det jo lige det Problemet er så om han kan bygge en i fornuftig størrelse. Du ved, at bliver altid voldsomt overdrevet ( fagskade måske ) da jeg ønskede mig et gynge stativ fik jeg legetårn 

Anmeld

7. november 2012

An&Jo

bøllen skriver:

Lyder som her , Silas rykker over til mig og ligger med hånden på mig. Problemet er bare at jeg i forvejen har MEGET svært ved at falde i søvn, og det bliver så ikke bedre når han roder rundt. Dvs jeg ligner en zombi om dagen. 

Kommer han også hver dag ?? og ingen problemer fra sengetid til midnat ??

han kom hver eneste dag ja, men de sidste 2 nætter har han sovet hele natten i hans egen seng..

Jeg tror bare han lige havde en periode hvor han havde brug for at mærke at jeg ikke smuttede nogensteder og bare var der for ham..

Jeg gik også rundt i en evig søvnrus, for jeg har også meget svært ved at falde i søvn på grund af uro i ben og krop..

men ja han kom hver eneste dag, og altid omkring midnat..

Anmeld

7. november 2012

SaNiNa

Vi har også været den periode igennem da Nicklas var knap 2 år og vi valgte at han sov hos mig (da far arbejde i norge) selvom jeg var gravid og led meget af kvalme og opkastninger.

Der gik et par måneder så begynde han at vælge at sove i sin egen seng igen og nu kommer han sjældent før kl 5.

Det være med vores datter på 1 som virkelig virkelig bare vil hos mor moar, men hun bliver puttet i egen seng og så tager vi kampen et par gange i løbet af natten og så får hun lov at komme ud først på morgne.

Er ret sikker på det bare er en face jeres søn er inde i og hvis han har brug for mere tryghed hvem kan så give ham en bedre en end mor og far.

Snak i løbet af dagen om at der ikke er nogen monstre og får han til at vise jer hvor de gememr sig så kan i jo skræmme dem være før han bliver puttet om aften.

Vores søn har en lille nattelampe men den står ikke ved siden af sengen for så vil han også lege med den hele tiden og det jo ikke meningen.

Anmeld

7. november 2012

bøllen

Carina:-) skriver:

Er der mulighed for en ekstra seng i soveværelset,evt en slåud seng.

Mennesket er flokdyr,så han søger jer fordi han er bange for at være alene og blive "spist"

At han siger det er pga monster er ikke helt ved siden af-eller det er et urinstinkt der fortæller ham at det er farligt at være alene,for er var man alene i stenalderen,ja så blev man spist 

Det bedste for børn er smørhullet,der er man mest tryg når man er 3 år

Men det kan ikke hjælpe noget ,når I ikke kan sove for det-så mit råd ville være en ekstra seng i soveværelset-sådan at han føler sig tryg og hele familien får sovet.

Jo en ekstra seng kunne sagtens være en mulighed, da vi har rimelig med plads.

har egenlig holdt på han skulle sove i egen seng, for gider faktisk ikke børn i soveværelset Pga manglende søvn som jeg virkelig har behov for.

men omvendt er han bange skal han jo selvfølgelig ikke ligge i sin seng og være utryg.

det ender nok med en ekstra seng så alle får sovet.

men komme de så nogensinde ud af soveværelset igen ???

Anmeld

7. november 2012

bøllen

An&Jo skriver:

han kom hver eneste dag ja, men de sidste 2 nætter har han sovet hele natten i hans egen seng..

Jeg tror bare han lige havde en periode hvor han havde brug for at mærke at jeg ikke smuttede nogensteder og bare var der for ham..

Jeg gik også rundt i en evig søvnrus, for jeg har også meget svært ved at falde i søvn på grund af uro i ben og krop..

men ja han kom hver eneste dag, og altid omkring midnat..

Og er det så bare stoppet igen ??? 

her starter det nemlig først når vi går i seng eller efter ..

Anmeld

7. november 2012

Nemesis

bøllen skriver:

Her er han også lige starte i børnehave men det starte de sidste 14 dage i dagplejen.

ja gulvtæppet tar den værste af kulden. Vores sove værelse er monster koldt, da jeg ellers ikke kan sove.

Hvordan kan du sove med alle de pingviner der må larme rundt i soveværelset så?+ :-D

Brr jeg er som min datter -en frossenpind!

:-) Sisse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.