Chokerende afstemning!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2012

Muhmi

Ansemusen skriver:

PRÆCIS!!!!  Hvad fanden sker der for Danmark, hvis så mange mennesker kan mene, at det ikke bør være ulovligt. Arhmen come on mand!!!

100% enig... Jeg kan slet slet ikke forholde mig til den tankegang!! Ad siger jeg bare!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2012

Carina:-)

Ewwww.

Anmeld

7. november 2012

H+S Skjolgborg.

Milla-Victoria's mor skriver:

Jeg måtte lige læse spørgsmålet igen da jeg kom forbi denne Chokerende afstemning. 

Er det bare mig der synes at det er kvalmende at 62% ud af næsten 40.000 synes det skal være lovligt at have sex med sine myndige børn 

Jeg syntes det er klamt i mine øjne om det er ens barn eller ens søster eller bror...

Anmeld

7. november 2012

H+S Skjolgborg.

Muhmi skriver:

100% enig... Jeg kan slet slet ikke forholde mig til den tankegang!! Ad siger jeg bare!

Anmeld

7. november 2012

MortilCilas

Milla-Victoria's mor skriver:

Jeg måtte lige læse spørgsmålet igen da jeg kom forbi denne Chokerende afstemning. 

Er det bare mig der synes at det er kvalmende at 62% ud af næsten 40.000 synes det skal være lovligt at have sex med sine myndige børn 

Hvilken verden er det snart vi levet i? At ville have sex med sine egne børn er simpelthen for ulækkert!

Undskyld mig, men syge syge mennesker der her stemt!!!!

Anmeld

7. november 2012

helle85

Ansemusen skriver:

I min verden hedder det incest uanset alder, når far og datter, mor og søn eller andre inden for familien har sex med hinanden! Myndige eller ej! Jeg forstår GODT at det er forbudt! Præcis, som det er forbudt for professionelle at have sex med deres patienter/klienter osv. Der er nemlig en stor risiko for, at den ældste (eksempelvis forældrene) indirekte og uset kan presse den yngre person til det. Det kan godt være, at nogle meget få frivilligt vil have sex med deres forældre, men jeg tror dog ikke på at disse få har haft en normal, kærlig og tryg opvækst, og jeg tror dermed kan man tale om, hvorvidt det så er det frie valg, der spiller ind, når alt kommer til alt. Hende den 16-årige pige i bornholmersagen sagde også, at hun selv ville have sex med sine forældre, hvilket hun sandsynligvis også ville have sagt, hvis misbruget af hende og søsteren var kommet frem, når un var blevet myndig. Dette udtaler hun dog på baggrund af et årelangt seksuelt misbrug fra begge forældres side!

INGEN børn med en god opvækst og normale forældre ønsker at have sex med sine forælde, og INGEN normale, raske forældre ønsker at have sex med deres børn!

BASTA

Anmeld

8. november 2012

Muffinmus

Den den afstemning tror jeg nu altså ikke på....lignende blev da lavet for nogle år tilbage hvor det var 1 % eller lign der stemte det...så det kan jo ikke passe 62 % pludselig synes det er ok??

Meget mærkeligt synes jeg.

Anmeld

8. november 2012

Mutti2

Den blev også fjernet rimeligt hurtigt efter at jeg havde lagt den herind og på face. Jeg håber så sandeligt at det skyldtes at der var fejl i den. Men det er jo ikke til at vide.

Kom også lige til at tænke på at, da jeg blev gift, skylle jeg skrive under på at i tilfælde af skillesmisse ville jeg ikke indlede et seksuelt forhold til evt. svogere...... Men det kan blive okay at indlede et med min far, eller min søn (hvis jeg engang får en)

Så klamt, får helt kvalme bare af at skrive det her. FØJ DA.

Og som mange af jer skriver, vil et barn være helt forskruet hvis det tænder på at have samleje med et familiemedlem. Og selvf. er der nogle sexual krænkerer der vil "opdrage" deres børn til at have sex med dem.

Jeg fatter ikke at der kan ses en mening med at lovgive dette.

Anmeld

8. november 2012

Isaac's mor

AD!!!!! EJ....... Hva fanden

Anmeld

9. november 2012

Frk. Himmelblå

Muhmi skriver:

Fordi man som far eller mor, har forskruet sit barn på et helt abnormt niveau hvis det barn synes det er i orden at gå i seng med sin forældre... Den form for manipulation er jo langt fra hvad vi vil kalde normalt... Det er fint man opdrager sine børn, men man bør/skal ikke opdrage dem til at finde sin forældre seksuelt tiltrækkende..

Det er i min verden fuldstændig langt ude at synes det er i orden at børn må gå i seng med deres forældre, så længe de er myndige?? Der er jo gået et eller andet galt i den opdragelse, i mine øjne...

Det skal være ulovligt, fordi, det skal ikke være "nemt" for en forskruet forældre at sige "HAha, NU kan jeg gøre som jeg vil med mit barn" For jo, dem vil der være, dem der ikke gør det er fordi de er bange for at blive taget i det, men hvis de får løse tøjler, så går der jo ragnerok i den....

Helt enig i dine betragtninger.

Jeg kan bare ikke se, at det er nødvendigt med en lovgivning omkring dette specifikke forhold. Men jeg vil dog mene, at man ikke skal læmpe de nuværende regler, da det vil sende forkerte signaler. 

Men man skulle slet ikke have indført loven til at begynde med. Jeg vil mene at lovgivning omkring seksuel krænkelse, voldtægt osv. må være dækkende.

At man ikke lovgiver specifikt mod noget, betyder jo ikke nødvendigvis, at det er OK.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.